Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
uhu merci maar ik zou graag gebruikerervaringen hebben!
maar toch al bedankt
een iphone is niet echt mijn ding dus dat niet!
alvast bedankt
grtz ken
Heb sinds een jaar een HTC diamond. Had vroeger iPacs, en zijn opvolgers, dus zo een HTC ziet er wel blits uit. Ik programmeer die dingen zelfs.
Maar als PHONE stelt het niets voor. Absoluut helemaal niets. Het meest ongemakkelijke ding dat je ooit hebt vastgehad. Zo erg dat ik voor de kerst een doodgewone Nokia heb gevraagd voor onder de boom. Eindelijk terug een phone waarmee je je niet moet ergeren als je moet bellen.
Ik kijk vol verwachting uit naar wat dit jaar zal gebeuren. Android is tot-nu-toe nog niet helemaal dat wat het zou moeten worden, dus ik wacht nog even af. Vooral naar support en software lijkt mij nog een hiaatje te vullen.
De kans is dus wel groot dat mijn huidige HD2 -waar ik overigens uiterst tevreden over ben- mijn laatste Windows phone zal worden... Zeker als hun WM7 uitblijft tot eind dit jaar (of misschien zelfs Q1 2011!!!).
Maar met WM6.5 zijn toch al veel foutjes/tekorten van 6.1 opgelost en met touchflow3D (sense) heeft htc alle tekortkomingen van mijn vorige (diamond) mooi weggeborstelt. Ook hardwarematig. (zoals bvb. de proximity-sensor die het scherm uitschakelt als je het bij je oor houdt en meteen weer aanzet als je hem van je oor weghaalt. Stom, klein, futiel detail als je naar de rist kenmerken kijkt, maar een droom voor wie met vorige windowsphones zo'n half miljoen gesprekken beëindigd heeft met z'n wang. --> ze luisteren dus wel degelijk naar hun klanten, die aziaten)
Comment