Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe smartphone

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Nieuwe smartphone

    Het gewonnen toestelletje is een Samsung "ultra touch" S8300. Het doet me een beetje denken aan een flipperkast. Wat ga ik dààr nu mee aanvangen ? Mijn ouwe gsm vervangen = allemaal goed & wel maar welke steile leercurve staat me weer niet te wachten om uiteindelijk toch maar....te sms-en !?!

    Déze is het : http://www.pdashop.be/product/66465/...sino-pack.html

    Comment


    • #17
      Re: Nieuwe smartphone

      Wat ben ik met die uitleg dat jij iets hebt gewonnen en dat smart phones je niet interesseren?
      Hij voldoet dan nog niet eens aan mijn eisen

      groetjes ken
      alvast bedankt aan de rest

      Comment


      • #18
        Re: Nieuwe smartphone

        Toetsenbord : is gelijk azerty is leuk maar het mag ook gwn touchscreen zijn
        batterij : ja een dat toch lang meegaat!
        software : kheb niets specifiek nodig! maar gps ofzo is wel ook leuk. of veel software beschikbaar is ook goed!

        groetjes ken
        alvast bedankt

        Comment


        • #19
          Re: Nieuwe smartphone

          Oorspronkelijk geplaatst door cameraken Bekijk bericht
          Wat ben ik met die uitleg dat jij iets hebt gewonnen en dat smart phones je niet interesseren?
          Hij voldoet dan nog niet eens aan mijn eisen

          groetjes ken
          alvast bedankt aan de rest
          Merci Ken : ik ben een sociale poster hé !

          Comment


          • #20
            Re: Nieuwe smartphone

            Ik ben ook sociaal!
            maar probeer wat ontopic te blijven en geen dingen te zeggen dat er eigenlijk niet toe doen!

            groetjes ken

            Comment


            • #21
              Re: Nieuwe smartphone

              Het gaat tussen de
              -LG Crystal
              -LG viewty smart
              Welke zou ik nemen?

              Comment


              • #22
                Re: Nieuwe smartphone

                Oorspronkelijk geplaatst door cameraken Bekijk bericht
                Het gaat tussen de
                -LG Crystal
                -LG viewty smart
                Welke zou ik nemen?
                Mijn 2 schoolgaande tieners beweren dat LG zeer snel stuk gaat.
                Gelet op hun meer dan uitgebreide vriendenkring en de daarbij horende GSM/Smartphones zou dat wel eens kunnen kloppen.
                Minder glas dan vroeger, maar beter.

                Comment


                • #23
                  Re: Nieuwe smartphone

                  Door de zeer veel slechte reacties op de LG ga ik dan toch maar gewoon een HTC ofzo kopen. met minder MP en toch men gewone camera blijven meenemen p:

                  Comment


                  • #24
                    Re: Nieuwe smartphone

                    Oorspronkelijk geplaatst door cameraken Bekijk bericht
                    Door de zeer veel slechte reacties op de LG ga ik dan toch maar gewoon een HTC ofzo kopen. met minder MP en toch men gewone camera blijven meenemen p:
                    Goeie keuze, ik heb ook nog steeds een HTC naast mijn iphone.
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                    Comment


                    • #25
                      Re: Nieuwe smartphone

                      Spaar wat langer en koop een iphone.

                      Ik moet al die andere brol niet meer hebben. Zijn op voorhand kosten op het sterfhuis
                      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                      Comment


                      • #26
                        Re: Nieuwe smartphone

                        iK ben nu aan het twijfelen tussen een HTC HD2 of HTC Dyamond2 ofzo
                        de ene duur - de andere goedkoop
                        maar welke?

                        grtz ken

                        Comment


                        • #27
                          Re: Nieuwe smartphone

                          De HD2 is wel een pak duurder dan je oorspronkelijk genoemde budget hé!
                          Voor de rest is er weinig of niks te zeggen tégen het toestel...

                          Toen hij net uitkwam waren er enkele probleempjes (om héél eerlijk te zijn: typisch HTC...) zoals bvb vertraging in het sms'en, iets met de kalender, en nog een derde, maar na drie weken stonden ze al klaar met een ROM-upgrade die deze problemen oplossen (en dit is ook typisch HTC. na enkele weken een upgrade met oplossingen).

                          Verder: het lijkt me een super toestel. De beste windows phone van het moment. Is qua kracht en mogelijkheden ook sterker dan de iphone. Alleen jammer dat zoveel softwarebedrijfjes op de Iphone-hype gesprongen zijn en windows in de steek gelaten hebben. (begrijpelijk ook: iphone kost geld, dus maken ze meer winst. Bij windows vind je het meeste gratis.)

                          Het enige te noemen nadeel dat je kan bedenken aan de HD2 is moest je hem té groot vinden... Hij is groter dan de iphone (wél platter!). en rondom het scherm is er ook weinig rand. Eigenlijk heb je gewoon een groot scherm in je handen. Een héél mooi scherm trouwens ook. En met een 1gb processor is de bediening eindelijk ook super vlot. (oude htc's slechts 512mb en dat was toch wat te traag).

                          Ikzelf loop nog met m'n (nuja..) 'ouwe' diamond 1 rond, gaat nu anderhalf jaar mee, loopt nog steeds vlot, doet wat het moet doen, scherm blijft goed,... (wel een cooked rom op gezet, maar het gaat er vooral om dat dit ook mógelijk is! hardware kan het aan).

                          Ben hééél hard aan 't twijfelen om een HD2 te kopen (camera trouwens een mooie 5mp met dubbele flits, vrij goeie resultaten!). Enige dat mij tegen houdt is de vraag wat de toekomst brengt... Nieuwe android-phones, WM 7,...
                          Niet geschoten is altijd mis!

                          Comment


                          • #28
                            Re: Nieuwe smartphone

                            Ik heb de SE Xperia 1

                            Ben er tevreden over, maar dit was enkel nadat ik er SPB mobile shell opgezet had.

                            Moest ik nu opnieuw zoveel geld uitgeven voor een telefoon dan zou het waarschijnlijk toch een iPhone zijn..alleen al voor het surfen lijkt deze me outstanding.


                            Ik heb nu Windows Mobile 6.5 op mijn tel en dit lijkt me wel een verbetering..
                            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                            Comment


                            • #29
                              Re: Nieuwe smartphone

                              uhu. maar kga er wat meer aan geven om direct een topmodel te hebben.

                              grtz alvast bedankt

                              Comment


                              • #30
                                Re: Nieuwe smartphone

                                Ik heb momenteel een Nokia E71 (en een blackberry curve 8320) en ben er zéér tevreden over. Wifi werkt perfect.
                                Succes met kiezen!

                                Comment

                                Working...
                                X