Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

verwarring!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: verwarring!

Oorspronkelijk geplaatst door Rogier Bekijk bericht
    Ik zelf vind dit minder kunnen. Dan dat je een foto om 00:05 en op dezelfde datum om 23:50. Al zit er volgens bepaalde interpretatie in het eerste geval een dag tussen.
    Omgekeerd man ... je post om 23u50 en dan terug om 00u05 ... daar zit een kalenderdag verschil op!
    En wat maakt het uit als je met dagen werkt ... dan zal je die dag niets meer mogen posten tot middernacht door is.

Simpel is je mag 3 foto's posten op 1 december, 2 december, 3 december, 4 december, ... welk uur maakt niet uit als je er maar 3 per kalenderdag plaatst!
    Nogmaals, als je altijd hetzelfde uur moet afwachten om te posten, dat is goed voor mensen die niets anders te doen hebben dan de ganse dag op BD te zitten en er voor de rest geen werkdag opzitten hebben!
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      natuurlijk kan je in de voormiddag of waarneer dan ook posten.
      je mag toch wel langer wachten dan die 24 uur! als het maar niet binnen 24 uur is.
      grt,bouk.
      En welk voordeel heb JIJ daar dan aan?
      Of welk nadeel mag JIJ nu ondervinden?

Dit is gewoon van een vlieg een olifant maken hoor ... snap van geen kanten waar dit gezever weer nodig voor is.
      Of ben je je telraam kwijt?
      Sommigen zouden beter een beperking op aantal reacties per jaar krijgen, maar daar ben jij dan weer niet content mee zeker?
      Last edited by VerSeg; 4 november 2009, 12:04.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

En nog een klein puntje dat ik vergeten ben ... als iedereen wat eerlijk met zichzelf is, dan kan hier niet eens een discussie over bestaan!
        Verwarring is niet mogelijk, enkel vergissing of misbruik.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          En welk voordeel heb JIJ daar dan aan?
          Of welk nadeel mag JIJ nu ondervinden?
          niets is in mijn belang en of voordeel, maar in het belang van allen.
          lees #3 en #7.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

lees #3 en #7.
            Die spreken elkaar tegen ... in #3 laat je verstaan dat een MOD het anders interpreteert en in #7 wil je voor iedereen de regeltjes veranderen.

En wat doe je dan als het plots winteruur wordt ... 25 uur doen wachten of de mod doen rekenen?

als er maar 24 uur tussen zit voor je de volgende post kan doen (in het zelfde forumonderdeel).
            En wat versta jij daaronder?
            Is Fotohoek een onderdeel of is bijvoorbeeld Transport een forumonderdeel volgens u? Dat kan je echter wel anders interpreteren en maakt wel iets uit in aantal foto's per dag.
            Last edited by VerSeg; 4 november 2009, 12:19.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

En wat versta jij daaronder?
              dit:

2.4. Maximaal aantal foto-onderwerpen per forum per dag.
              Je mag 1 foto-onderwerp (topic) per dag in hetzelfde forum starten.
              Dit topic mag bestaan uit 3 foto's (beginnershoek) of 3 foto’s (showcase en fotobeoordeling)
              ‘Fotoverhalen’ vormt een uitzondering. Je mag er maar 1 topic per week plaatsen, maar daarin mogen dan wel (max.) 10 foto’s opgenomen worden.

Deze regel geldt enkel voor de fotoforums . In de forums van de categorieën Camera's & Accessoires, Fotografie Technisch en Overige Forums mag je naar believen meerdere topics per dag starten.
              grt,bouk.

Comment

dit:

2.4. Maximaal aantal foto-onderwerpen per forum per dag.
                Je mag 1 foto-onderwerp (topic) per dag in hetzelfde forum starten.
                Dit topic mag bestaan uit 3 foto's (beginnershoek) of 3 foto’s (showcase en fotobeoordeling)
                ‘Fotoverhalen’ vormt een uitzondering. Je mag er maar 1 topic per week plaatsen, maar daarin mogen dan wel (max.) 10 foto’s opgenomen worden.

Deze regel geldt enkel voor de fotoforums . In de forums van de categorieën Camera's & Accessoires, Fotografie Technisch en Overige Forums mag je naar believen meerdere topics per dag starten.
                grt,bouk.
                Dat is een copy/paste bouk, dat kan ik ook ... ik vraag uw interpretatie!
                Mag ik volgens u nu 3 foto's zetten in Transport en binnen 2 minuten 3 foto's in Sport?
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Mag ik volgens u nu 3 foto's zetten in Transport en binnen 2 minuten 3 foto's in Sport?
                  ja:
                  tis nog veel erger volgens mij, bv in onderstaande onderdelen elk 3 opnamen!

Beginnershoek
                  Fotofun
                  Fotoverhalen (zelfs 10)
                  Architectuur
                  - Fotobeoordeling
                  - Showcase
                  Dieren
                  - Fotobeoordeling
                  - Showcase
                  Fotojournalistiek & Evenementen
                  - Fotobeoordeling
                  - Showcase
                  Macro & Close-Up
                  - Fotobeoordeling
                  - Showcase
                  Mensen en Modellen
                  - Fotobeoordeling
                  - Showcase
                  Natuur en Landschappen
                  - Fotobeoordeling
                  - Showcase
                  Sport
                  - Fotobeoordeling
                  - Showcase
                  Stilleven & Abstract
                  - Fotobeoordeling
                  - Showcase
                  Transport
                  - Fotobeoordeling
                  - Showcase
                  Zwart-Wit
                  - Fotobeoordeling
                  - Showcase
                  grt,bouk.

Comment

ja:
                    tis nog veel erger volgens mij, bv in onderstaande onderdelen elk 3 opnamen!

Beginnershoek
                    Architectuur
                    - Fotobeoordeling
                    - Showcase
                    En wat doe je dan met het woordje OF?
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

En wat doe je dan met het woordje OF?
                      het woordje OF,staat daar inderdaad wat ongelukkig en spreekt zichzelf al tegen tussen de haakjes.
                      OF..3 foto's (Showcase EN Fotobeoordeling)
                      en in de praktijk gebeurt het hier heel veel hoor.
                      men post in Showcase/Beginners/Beoordeling soms binnen een half uurtje.
                      volgens mij ook geen probleem, tis nl technisch een ander Forumonderdeel.
                      alleen het nadeel van deze discussie is wel, als een ieder dit in praktijk gaat brengen, kon het wel eens ERG druk gaan worden met posten.
                      grt,bouk.

Comment

het woordje OF,staat daar inderdaad wat ongelukkig en spreekt zichzelf al tegen tussen de haakjes.
                        OF..3 foto's (Showcase EN Fotobeoordeling)
                        en in de praktijk gebeurt het hier heel veel hoor.
                        men post in Showcase/Beginners/Beoordeling soms binnen een half uurtje.
                        volgens mij ook geen probleem, tis nl technisch een ander Forumonderdeel.
                        alleen het nadeel van deze discussie is wel, als een ieder dit in praktijk gaat brengen, kon het wel eens ERG druk gaan worden met posten.
                        grt,bouk.
                        Bouk,
                        Dit is oud nieuws.
                        In het begin van dit jaar maar ook in het verleden zijn er genoeg discussies hierover geweest.
                        Kleine zoekslag en je zult alles hierover vinden.
                        In de groep medewerkers forumstructuur is dit ook nog eens duidelijk aan de orde geweest.
                        JosVanhengel, heeft middels zijn beroemd overzicht ook e.e.a. nog eens goed duidelijk zichtbaar gemaakt.

De leiding vindt het aantal klikken heel belangrijk, want dit brengt tenslotte sponsor geld in het laatje.

Persoonlijk ben ik het met VerSeg eens.
                        Het begrip dag is duidelijk en ik denk dat dit ook voor alle anderen duidelijk genoeg is.
                        Over het andere laat ik mij niet meer uit want dat heeft mij al genoeg vrije tijd gekost.

mvg
                        Antoine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
                          Bouk,
                          Dit is oud nieuws.
                          In het begin van dit jaar maar ook in het verleden zijn er genoeg discussies hierover geweest.
                          Kleine zoekslag en je zult alles hierover vinden.
                          yep, is mij ook bekend hoor Antoine, maar deze discussie heeft gewoon een andere wending genomen dan mij bedoeling was, wat vaak gebeurt met discussies.
                          er ontstaat al gauw VERWARRING! hè.
                          grt,bouk.

Comment

Op 11 Nov is er een moderatormeeting. Dit item staat eveneens op de agenda, samen met de 18+ regel, enz, enz...
                            Verdere discussie hierover heeft dus voorlopig weinig zin.

Hans
                            Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
                              Op 11 Nov is er een moderatormeeting. Dit item staat eveneens op de agenda, samen met de 18+ regel, enz, enz...
                              Verdere discussie hierover heeft dus voorlopig weinig zin.

Hans
                              OK Hans begrepen.
                              maar wat bedoel je met de 18+ regel)(
                              grt,bouk.

Comment

Of er een 18+ onderverdeling voor M&M komt of niet...
                                Na de Modmeeting worden jullie op de hoogte gesteld door de forumleiding en eventuele aanpassingen in het forumreglement.
                                Hopelijk zorgt dit dan voor meer transparantie en duidelijkheid.
                                En hier laat ik het voorlopig bij want anders wordt dit ook weer gebruikt om over te discussiëren.

Hans
                                Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Working...
                                X