Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

verwarring!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: verwarring!

Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
    En hier laat ik het voorlopig bij want anders wordt dit ook weer gebruikt om over te discussiëren.
    Mea Culpa Mea Maxima Culpa.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      Mea Culpa Mea Maxima Culpa.
      grt,bouk.
      Grapjas
      Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
        Grapjas
        Vooe een keer dat hij gelijk heeft.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Mag ik nog wat meer verwarring stichten?
          Wat doe je met mensen die in een andere tijdzone zitten?

In elk geval ben ik voor regels die zo weinig mogelijk voor interpretatie vatbaar zijn. In die zin vind ik een regel dat er 24 uur moet zitten tussen 2 posts geen slecht idee.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht

In elk geval ben ik voor regels die zo weinig mogelijk voor interpretatie vatbaar zijn. In die zin vind ik een regel dat er 24 uur moet zitten tussen 2 posts geen slecht idee.
            juist Tommie, jij hebt het door.
            grt,bouk.

Comment

En wat is simpelder dan 1 posting (3 foto's) per kalenderdag? Veel simpelder dan met uren beginnen tellen en zonder werkende mensen te benadelen.
              Iemand dat in ploegen werkt kan met 1 posting per kalenderdag elke dag 1 keer posten zoals iedereen. Als je 24 uur moet tussen laten dan kunnen bepaalde mensen die in ploegen werken maar om de 2 dagen posten bij een ploegwissel ... discriminatie van de werkende mens!

Iedereen dezelfde kansen geven is toch wat jullie willen? Zoek dan geen systeem waar je mensen mee penaliseert!
              Last edited by VerSeg; 5 november 2009, 15:57.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Mag ik nog wat meer verwarring stichten?
                Wat doe je met mensen die in een andere tijdzone zitten?

Ik ken zo wel een voorbeeld.

Herinner me zelfs een keer dat er topics zijn gesloten doordat men net paar minuutjes te vroeg een nieuwe topic hebben geopend.

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                En wat is simpelder dan 1 posting (3 foto's) per kalenderdag? Veel simpelder dan met uren beginnen tellen en zonder werkende mensen te benadelen.
                Iemand dat in ploegen werkt kan met 1 posting per kalenderdag elke dag 1 keer posten zoals iedereen. Als je 24 uur moet tussen laten dan kunnen bepaalde mensen die in ploegen werken maar om de 2 dagen posten bij een ploegwissel ... discriminatie van de werkende mens!

Iedereen dezelfde kansen geven is toch wat jullie willen? Zoek dan geen systeem waar je mensen mee penaliseert!
                Maak dan dat je maximaal 7 topics per week mag openen inplaats van 1 per dag.
                Waar een wil is, is een weg
                ---------------------------------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rogier Bekijk bericht
                  Maak dan dat je maximaal 7 topics per week mag openen inplaats van 1 per dag.
                  Daar gaan er wel niet veel content mee zijn vrees ik.
                  Kan je ook direct zeggen 365 per jaar uitgezonderd schrikkeljaar.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

als je het gewoon op een kalenderdag laat staan, en je bekijkt het over een jaar, dan zal je gemiddeld gezien op jaarbasis meer dan 24u tussen postings zitten. En dan is iedereen toch tevreden?

Eerste post om 23u58
                    Tweede post om 00u01
                    Derde post moet dan later zijn dan 00u01 op de volgende dag (bv 00u02)
                    Vierde post moet dan weer later worden op de dag erna

Uiteindelijk zal niemand dat stramien volgen en vervolgens op een gegeven moment in de ochtend moeten posten. Daardoor overstijg je de 24 uren beduidend.

Bekijk dit dan verder naar een jaar toe, ook gelet op vakanties e.d., en niemand zal op een jaar gezien minder dan 24u tussen dergelijke postings zitten.

Het is aan de gebruiker om met deze regel goed om te gaan. Het is aan de mods om dit te monitoren. technisch gezien is het een heel werkje om dat automatisch te laten verlopen. Je moet een post dan al gaan analyseren op inhoudt en kijken of er 3 foto's in staan. Wat als er maar 1 foto instaat? Mag hij dan elders nog eens 2 posten? Ik wil dat algoritme niet programmeren.

De regel is er en is goed (1 keer per kalenderdag)
                    De gebruiker moet dit opvolgen
                    De mods moeten dit controleren

Simpel!

Dit neemt wel niet weg dat de regel zelf duidelijker beschreven moet worden (cfr de EN en de OF discussie)
                    You can trust anyone, just not the little devil inside them...

Canon EOS 1000D / EF-S IS 18-55mm / EF-S IS 55-250mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pthomass Bekijk bericht
                      technisch gezien is het een heel werkje om dat automatisch te laten verlopen.
                      -------------------------------------
                      nee hoor op meerdere fotosites gebeurt het en dat zijn minder grote jongens dan BD hoor.
                      ------
                      Je moet een post dan al gaan analyseren op inhoudt en kijken of er 3 foto's in staan. Wat als er maar 1 foto instaat? Mag hij dan elders nog eens 2 posten? Ik wil dat algoritme niet programmeren.
                      -----------------------------------------------
                      nee, want je mag geen twee topics openen in het zelfde forumonderdeel binnen de gestelde tijd.
                      je kan, als je er 1foto had geplaatst, nog wel die twee ontbrekende erbij plaatsen, maar wel in het zelfde topic.
                      grt,bouk.

sorry voor het ongemak, maar het Quoten ging effe niet goe.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        -----------------------------------------------
                        nee, want je mag geen twee topics openen in het zelfde forumonderdeel binnen de gestelde tijd.
                        je kan, als je er 1foto had geplaatst, nog wel die twee ontbrekende erbij plaatsen, maar wel in het zelfde topic.
                        grt,bouk.

sorry voor het ongemak, maar het Quoten ging effe niet goe.
                        Ik post drie foto's en twee minuten erna nog eens drie in een reactie op mijn vorige post ... welk algoritme gaat dit controlleren denk je?

Het komt er altijd op neer bouk dat als je wat correct bent alles goed loopt en als je wil profiteren alles kan verkl*ten.
                        Iedereen kan zich ook eens vergissen alsook iets niet weten maar ook iedereen kan de controlleur uithangen en zich meer bezig houden met andermans topics te controlleren dan me zijn eigen topics.
                        Ge moet er maar tijd en zin voor hebben. Zie je iets verkeerd, klik dan op het uitroepteken.
                        Last edited by VerSeg; 6 november 2009, 12:11.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Working...
                        X