Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mexicaanse/varkensgriep

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Mexicaanse/varkensgriep

    Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
    Wat moet ge daarvoor gesnoven hebben om zo een potje lulkoek bijeen te schrijven ?
    Het is dit wat de mensen graag lezen

    Mijn vraag is wat je moet doen om goed te zitten.
    We hebben nu twee soorten griep: de gewone en de varkensgriep.
    Ik lees vandaag dat de dokters niet weten welke griep hun patiënten hebben...
    En vandaag vermeldt de pers dat onze kinderen nogal erg getroffen zijn.

    Heb je dan twee inentingen nodig?
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #32
      Re: Mexicaanse/varkensgriep

      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Het is dit wat de mensen graag lezen

      Mijn vraag is wat je moet doen om goed te zitten.
      We hebben nu twee soorten griep: de gewone en de varkensgriep.
      Ik lees vandaag dat de dokters niet weten welke griep hun patiënten hebben...
      En vandaag vermeldt de pers dat onze kinderen nogal erg getroffen zijn.

      Heb je dan twee inentingen nodig?
      Yep Theo,
      De ene spuit beschermt niet tegen de andere griep. Bij de huisdokter wordt geen specifiek onderzoek meer gedaan; enkel als je in de kliniek belandt wordt dat nog getest.

      Comment


      • #33
        Re: Mexicaanse/varkensgriep

        heb twee weken terug de gewone jaarlijkse griepprik gehad.
        nu krijg ik nog twee Mex vaccinaties.
        totaal dus drie dit jaar.
        je zou er toch grieperig van worden hè.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #34
          Re: Mexicaanse/varkensgriep

          vraag ik mij af:
          waarom in NL 2x vaccineren, en in B maar 1x ?
          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
          George Orwell

          Comment


          • #35
            Re: Mexicaanse/varkensgriep

            In BE vaccineren ze kleine kinderen ook in 2x hoor ik zonet ...

            Comment


            • #36
              Re: Mexicaanse/varkensgriep

              Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
              Wat moet ge daarvoor gesnoven hebben om zo een potje lulkoek bijeen te schrijven ?

              Ik was zeer zijdelings betrokken bij het wetenschappelijk onderzoek van toepassing van nano-bodies "technologie" in het immunologisch systeem. Die prutschrijvers zouden eens moeten leren rekenen en partikel groottes leren vergelijken voor ze een hoop onzinnig bladvulsel bijeen harken en dat de wereld in blazen. Waarschijnlijk begrijpen ze de ballen van de "wetenschappelijke" bronnen die ze zo grif citeren
              Toch even voor alle duidelijkheid: ook voor mij waren de 2 opgegeven links dikke ferme BS .

              Comment


              • #37
                Re: Mexicaanse/varkensgriep

                Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                vraag ik mij af:
                waarom in NL 2x vaccineren, en in B maar 1x ?
                En de dames en heren van het koninklijk huis weer een andere vaccinatie (er worden schijnbaar wat stofjes uitgelaten)

                Comment


                • #38
                  Re: Mexicaanse/varkensgriep

                  Oorspronkelijk geplaatst door Mullie Bekijk bericht
                  En de dames en heren van het koninklijk huis weer een andere vaccinatie (er worden schijnbaar wat stofjes uitgelaten)
                  Waar haal je dat?
                  Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                  Comment


                  • #39
                    Re: Mexicaanse/varkensgriep

                    Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
                    Toch even voor alle duidelijkheid: ook voor mij waren de 2 opgegeven links dikke ferme BS .
                    Dat dacht ik wel

                    Comment


                    • #40
                      Re: Mexicaanse/varkensgriep

                      Heb er 2 weken al eentje gekregen tegen de jaarlijks wederkerende griep. Nu wacht ik op het vaccin tegen de zogenaamde Mexikaanse of varkensgriep. Volgens de laatste berichten zou die voor mij tegen 7nov. voorhanden zijn.
                      Uit hoofde van mijn beroep als kinesitherapeut, waardoor ik dagelijks veel contact heb met de patiënten, vind ik het wel opportuun van het te laten doen. (ben dus eentje uit de zogenaamde risicogroep)
                      En je doet dit niet alleen voor jezelf. Het risico dat je het zou uitdragen naar fysisch zwakkeren is in ons beroep toch zeer reeël. Dus toch maar doen !

                      Groetjes,
                      Pol.
                      Leeft en LAAT LEVEN !

                      Comment


                      • #41
                        Re: Mexicaanse/varkensgriep

                        Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
                        Waar haal je dat?
                        Ik had het ergens gelezen maar ik weet niet meer direct waar.......onderstaande ook een klein stukje hierover.

                        "5 oktober 2009 om 17:15
                        Helpen we met deze vaccinaties niet onze natuurlijke weerstand om zeep? Klopt het écht dat politici en leden van het koninklijk huis een ándere inenting krijgen? Zit er écht kwik en aluminiumchloraat in? Veel te veel vragen waarop géén duidelijk antwoord komt. Ik vind dat die Klink op tv een duidelijke uitleg moet geven en antwoord dient te geven op de vragen van verontruste burgers. Hij moet enige garanties kunnen geven óf hij moet tegen de bevolking zeggen dat hij het niet weet, maar alles zomaar in het midden laten is geen stijl."

                        Comment


                        • #42
                          Re: Mexicaanse/varkensgriep

                          Oorspronkelijk geplaatst door Mullie Bekijk bericht
                          Ik had het ergens gelezen maar ik weet niet meer direct waar.......onderstaande ook een klein stukje hierover.

                          "5 oktober 2009 om 17:15
                          Helpen we met deze vaccinaties niet onze natuurlijke weerstand om zeep?
                          snip
                          FYI ...
                          Vaccinatie wordt toegepast in al die gevallen waar de eigen natuurlijke afweer niet efficient of zelfs helemaal niet werkt gewoon omdat de "aanvaller" niet of slecht herkend wordt door het eigen afweersysteem waardoor eigen immunologie deels of geheel faalt.
                          Moest ons afweersysteem eenduidige alle pathogenen feilloos herkennen en er antistoffen tegen aanmaken (wat nog twee verschillende dingen zijn!) dan hoefde je nooit gevaccineerd te worden

                          Comment


                          • #43
                            Re: Mexicaanse/varkensgriep

                            Oorspronkelijk geplaatst door Mullie Bekijk bericht
                            Zit er écht kwik en aluminiumchloraat in? Veel te veel vragen waarop géén duidelijk antwoord komt.
                            De wetenschappelijke bijsluiter inclusief lijst waarin alle hulpstoffen opgesomd staan is zo op het internet te raadplegen. Daarnaast lijkt het me behoorlijk ver gezocht om te veronderstellen dat er voor sommige mensen bepaalde bestanddelen uit het vaccin zouden worden gelaten. Daar is absoluut geen wettelijke basis voor.
                            Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                            Comment


                            • #44
                              Re: Mexicaanse/varkensgriep

                              Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
                              De wetenschappelijke bijsluiter inclusief lijst waarin alle hulpstoffen opgesomd staan is zo op het internet te raadplegen. Daarnaast lijkt het me behoorlijk ver gezocht om te veronderstellen dat er voor sommige mensen bepaalde bestanddelen uit het vaccin zouden worden gelaten. Daar is absoluut geen wettelijke basis voor.
                              Bovenstaande is dus geen citaat van mij he...

                              Maar dit speelt dus niet alleen in Nederland maar lees dit stukje dan maar eens over Duitsland..(alinea 7)http://griep.blog.nl/griepprik/2009/...n-de-bevolking

                              Comment


                              • #45
                                Re: Mexicaanse/varkensgriep

                                Oorspronkelijk geplaatst door Mullie Bekijk bericht
                                Bovenstaande is dus geen citaat van mij he...

                                Maar dit speelt dus niet alleen in Nederland maar lees dit stukje dan maar eens over Duitsland..(alinea 7)http://griep.blog.nl/griepprik/2009/...n-de-bevolking
                                De grote baas van het Duitse leger heeft dat uitgelegd op tv.....

                                Hij zei dus dat het product van hun vaste leverancier komt...
                                Het leger was dus min of meer verplicht om af te nemen van hun leverancier
                                Is ook een uitleg he
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

                                Comment

                                Working...
                                X