Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ja, ik zit door dergelijke onzin weer 2 à 3 weken met aanpassingsverschijnselen (gezondheid is bij mij al sinds mijn 10de gebaseerd op klok en dergelijke dingen zijn nefast).
Thanks door diegenen die dit uitvonden en waar nergens het nut van is bewezen ...
Ja, ik zit door dergelijke onzin weer 2 à 3 weken met aanpassingsverschijnselen (gezondheid is bij mij al sinds mijn 10de gebaseerd op klok en dergelijke dingen zijn nefast).
Thanks door diegenen die dit uitvonden en waar nergens het nut van is bewezen ...
yep en de Euro,s hadden voor mij ook niet gehoeven.
grt,bouk.
yep en de Euro,s hadden voor mij ook niet gehoeven.
grt,bouk.
Inderdaad, en de nieuwe taalregels ook niet.
De politiekers moeten eens ophouden met hun betweterij.
Handen af van onze centen, van het natuurlijke dag/nachtritme, van onze taaltradities !
Maar nu zwijg ik of het wordt een maatschappelijke discussie.
Voor zij die het gemist hebben... je kon vandaag een uurtje langer slapen
Ik heb even lang geslapen en was dus vroeg wakker
Met begrip voor de enkelingen die er last van hebben maar 1 uurtje is toch te verwaarlozen, tijdens vakanties is er meestal toch een groter tijdsverschil te overbruggen.
Comment