Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie gaat komende donderdag winkelen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Wie gaat komende donderdag winkelen?

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Ben eigenlijk gehaast voor een NL versie op mijn PC te hebben.
    Als je Windows Ultimate of Enterprise koopt maakt de taal niet uit, je kan deze achteraf downloaden.
    about.me/stijnv

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stijn.V Bekijk bericht
      Als je Windows Ultimate of Enterprise koopt maakt de taal niet uit, je kan deze achteraf downloaden.
      Nochtans staat er in de mail die ik gekregen heb dat ik het daar moet aanvinken voor ik download, moet ik ook doen bij de keuze tussen een 32-bit of 64- bit versie.

Enfin soit, we zullen wel zien hé.

Neem nu eens aan dat ik Win7 download en op DVD brand en dat deze DVD achteraf stuk gaat, kan ik dan nogmaals downloaden?

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Neem nu eens aan dat ik Win7 download en op DVD brand en dat deze DVD achteraf stuk gaat, kan ik dan nogmaals downloaden?
        Hoeft toch niet als je de image bewaart, by the way ik wacht ook op nieuws via academicdownlad voor mijn pc.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stijn.V Bekijk bericht
          Geen idee of hun strategie veranderd is maar voor Vista kon ik gewoon zowel EN als NL downloaden ...
          FWIW

Comment

extra vraagje:

moet je als windows 7 upgrade krijgt via voucher install doen over vista?
            of kan je gewoon clean install doen vanaf lege hd ?
            welke key moet je dan ingeven? key van vista, of krijg je nieuwe key van win7?
            Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stroedel Bekijk bericht
              extra vraagje:

moet je als windows 7 upgrade krijgt via voucher install doen over vista?
              of kan je gewoon clean install doen vanaf lege hd ?
              welke key moet je dan ingeven? key van vista, of krijg je nieuwe key van win7?
              In antwoord op uw vraag, kijk HIER eens.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
              Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
              X