Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie gaat komende donderdag winkelen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wie gaat komende donderdag winkelen?

Oorspronkelijk geplaatst door Stijn.V Bekijk bericht
    Staat al een tijdje op MA3D/MSDNAA... Helemaal gratis zolang je student bent.
    Hmm die stond toch niet tussen mijn free MSDNAA account hoor ... die staat er wel tussen maar betalend (65€ definitieve licentie, moet nooit hernieuwd worden) zoals gezegd, maar mogelijk hangt dat af van de overeenkomst tussen Microsoft en uw onderwijsinstelleing ... dacht ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
      maar mogelijk hangt dat af van de overeenkomst tussen Microsoft en uw onderwijsinstelleing ... dacht ik
      Goh dat zou kunnen, ik studeer natuurlijk wel informatica..
      about.me/stijnv

Comment

Zou je HIER mee geholpen zijn Theo?
        't Is wel Vista maar zal waarschijnlijk hetzelfde zijn in Win7.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          Zou je HIER mee geholpen zijn Theo?
          't Is wel Vista maar zal waarschijnlijk hetzelfde zijn in Win7.
          Het is hier intussen opgelost.
          Toch bedankt.

Kwestie van de rechten & machtigingen op één schijf of mijn data-schijf.
          Daar is ook ergens een "slider" die je moet aanpassen en de waarschuwingen zijn
          dus verdwenen.

Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            Windows 7 Ultimate = € 65.
            Begin er maar aan.
            Ik zag het net staan, kon mn ogen niet geloven... Is dat echt een volledige versie?

Staat al een tijdje op MA3D/MSDNAA... Helemaal gratis zolang je student bent.
            Ook student van de avondschool? Heb enkel nog maar van acedamic dl gehoord, eens zien naar die MA3D en MSDNAA.

Heb gisteren een clean install gedaan van Linux, maar windows kan die ook wel gebruiken
            "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
            500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sancho- Bekijk bericht
              Ook student van de avondschool? Heb enkel nog maar van acedamic dl gehoord, eens zien naar die MA3D en MSDNAA.
              Ik dacht enkel hogescholen & universiteiten, maar je kan het altijd eens navragen natuurlijk.
              about.me/stijnv

Comment

Ik zag het net staan, kon mn ogen niet geloven... Is dat echt een volledige versie?
                Yep : is echt de volledige versie. Heb daar enkele jaren geleden ook mijn Vista Ultimate gekocht voor 65 €... Heb toen zowel de 32 als de 64 bit-versie gedownload...
                K'zal nu wel nog moeten zoeken welke opleiding ik nu weer eens zou kunnen volgen op kosten van mijn baas...
                Last edited by polleke_cgc; 22 oktober 2009, 18:16.
                Groeten,

Polleke

Comment

Ik dacht enkel hogescholen & universiteiten, maar je kan het altijd eens navragen natuurlijk.
                  Krijgen leraren dit ook? Of ook enkele leraren van univ/hogosch.

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                  Yep : is echt de volledige versie. Heb daar enkele jaren geleden ook mijn Vista Ultimate gekocht voor 65 €...
                  K'zal nu wel nog moeten zoeken welke opleiding ik nu weer eens zou kunnen volgen op kosten van mijn baas...
                  Toch raar, al die software; aan een 4de van de prijs. Dit weekend eens bekijken
                  "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                  500px

Comment

Krijgen leraren dit ook? Of ook enkele leraren van univ/hogosch.

Voor lager en secundair onderwijs bestaat er MS-KIS, maar dat is niet gratis dacht ik (wel goedkoper).
                    about.me/stijnv

Comment

Dit is "studenten"-software hé, enkel voor thuisgebruik... Dat is altijd een pak goedkoper.
                      Dus niet professioneel gebruiken, want dan kan het een dure keer worden...

Daarnaast is het nog altijd beter voor de "softwareboer" dat men de software koopt voor 1/4 van de normale prijs, dan dat men illegale software "gratis" gebruikt...
                      Groeten,

Polleke

Comment

Dit is "studenten"-software hé, enkel voor thuisgebruik... Dat is altijd een pak goedkoper.
                        Het is voor thuis. Maar als ik naar de winkel ga, is het ook voor thuisgebruik. Maar toch duurder.

Stijn: ik bedoel niet de studenten, maar de leekrachten
                        500px

Comment

Stijn: ik bedoel niet de studenten, maar de leekrachten
                          MS-KIS is voor studenten en leerkrachten van het lager en secundair onderwijs
                          Campus Agreement is voor leerkrachten in het hoger onderwijs
                          MSDNAA is voor studenten en personeel in het hoger onderwijs
                          about.me/stijnv

Comment

Daarnaast is het nog altijd beter voor de "softwareboer" dat men de software koopt voor 1/4 van de normale prijs, dan dat men illegale software "gratis" gebruikt...
                            Neen .. niet noodzakelijk enkel "studenten"software .. alles hangt af welke formule uw onderwijsinstelling afsluit met MS ... sommigen sluiten een overeenkomst af voor gans hun studentenbestand + staf en voor gebruik zowel op het werk als thuis ..

Comment

MS-KIS is voor studenten en leerkrachten van het lager en secundair onderwijs
                              Campus Agreement is voor leerkrachten in het hoger onderwijs
                              MSDNAA is voor studenten en personeel in het hoger onderwijs
                              Eens infomeren bij mn nicht, die is leerkracht. Bedankt voor de info!!
                              500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                                Neen .. niet noodzakelijk enkel "studenten"software .. alles hangt af welke formule uw onderwijsinstelling afsluit met MS ... sommigen sluiten een overeenkomst af voor gans hun studentenbestand + staf en voor gebruik zowel op het werk als thuis ..
                                Yep, dat klopt.
                                Product onder voorwaarden van MS-Kids en MS- Student.
                                Zowel verkrijgbaar in 32- bit als 64- bit versie NL, FR of EN (te selecteren bij het downloaden).
                                Er wordt gevraagd om een studentenkaartnummer en dan kunt naar betalen gaan.
                                Na het betalen zullen ze nagaan of alles wel klopt en dan krijg je een e-mail met codenummer om de versie te downloaden.
                                Je kunt daar alles van Adobe kopen ook zoals CS4 voor iets meer dan € 200 als ik mij niet vergis.
                                Er zijn nog Office paketten, Corel producten en beveiliggingssoftware.
                                Alles voor PC en Mac natuurlijk.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                                Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
                                X