Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie gaat komende donderdag winkelen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Wie gaat komende donderdag winkelen?

    Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
    ik, absoluut zeker ... (maar niet komende donderdag .. ik wacht op academic download LOL)
    Mie toe.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #17
      Re: Wie gaat komende donderdag winkelen?

      Bij mij komt er toch ook zo snel mogelijk Windows 7 op, mijne Vista begint op te spelen dus is het tijd om alles eens opnieuw te installeren met een zuivere install van 7.

      Welke versie je ook koopt, je hebt onmiddellijk 32/64 bit dacht ik (toch zo op de Microsoft site gelezen), dus wordt het 64 bit bij mij.

      Mark
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

      Comment


      • #18
        Re: Wie gaat komende donderdag winkelen?

        Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
        Bij mij komt er toch ook zo snel mogelijk Windows 7 op, mijne Vista begint op te spelen dus is het tijd om alles eens opnieuw te installeren met een zuivere install van 7.

        Welke versie je ook koopt, je hebt onmiddellijk 32/64 bit dacht ik (toch zo op de Microsoft site gelezen), dus wordt het 64 bit bij mij.

        Mark
        Idem (zelfs problemen met Vista op nog geen maand oude laptop).

        Bij aankoop 'n Windows 7 Upgrade code gekregen, dat is toch niet echt een upgrade? Ze sturen je een disk met Windows 7 op (voor de verzendingskosten betaal'k 15 euro).
        Canonian

        Comment


        • #19
          Re: Wie gaat komende donderdag winkelen?

          Ik was onlangs van plan om Vista aan te kopen, maar ik ga toch wachten tot ik hem kan downloaden van Academic Download.

          Iemand een gedacht wat ie daar zou kosten?
          "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
          500px

          Comment


          • #20
            Re: Wie gaat komende donderdag winkelen?

            Ik hou me vast aan 't sterke OSX!
            Canon Eos 30D - Lumix DMC-TZ5EG-S / Tamron 17-50-2.8 / Vivitar 100-400 • Imac 24inch • The right to fail is the essence of creativity ! • http://timwilmsen.blogspot.com

            Comment


            • #21
              Re: Wie gaat komende donderdag winkelen?

              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Zelf ga ik voor de Ultimate 64 bit (OEM).
              Staat hier in Hasselt aan 199,95 euro.
              Ha Theo, nieuwe PC in aantocht ?
              Want anders ga je met een OEM versie juridisch gezien illegaal bezig zijn.
              Hoe je het ook draait of keert.
              Let op, ik vind het er ook over van Microsoft hoor.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

              Comment


              • #22
                Re: Wie gaat komende donderdag winkelen?

                Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                Ha Theo, nieuwe PC in aantocht ?
                Want anders ga je met een OEM versie juridisch gezien illegaal bezig zijn.
                Hoe je het ook draait of keert.
                Let op, ik vind het er ook over van Microsoft hoor.
                Nete, die discussie is hier al gevoerd ten tijde van of bij de komst van Vista.
                (heb ik dus als OEM gekocht)

                Ik ben dus pc-bouwer en ik maak één pc en dat is de mijne

                Nog twee dingen:
                - waarom moet ik altijd de volle pot betalen
                - en waarom krijgen anderen zulke dingen zo goed als gratis.
                * ik GUN dat iedereen hoor.

                Toch moet ik toevoegen dat mijn besturing in orde moet zijn.
                Het ganse systeem staat of valt er mee, toch voor een leek.
                Last edited by theokus; 19 oktober 2009, 22:47.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #23
                  Re: Wie gaat komende donderdag winkelen?

                  Voor het grootste gedeelte heb je gelijk Theo, maar mijn tweede regel blijft wel overeind...
                  Je kan met software nu eenmaal niet "een beetje" legaal bezig zijn.

                  En het zal werken en geactiveerd geraken bij u en al die ontelbaren die een OEM zullen aanschaffen (wie weet ik ook).
                  Maar dan geldt voor ons allen én voor de winkelier die OEM los verkoopt nog altijd mijn tweede lijn van vorige post. En daar kan je geen speld tussenkrijgen.
                  Maar het wordt gedoogd door Microsoft denk ik: liever een OEM versie dan een piraat.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • #24
                    Re: Wie gaat komende donderdag winkelen?

                    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                    Voor het grootste gedeelte heb je gelijk Theo, maar mijn tweede regel blijft wel overeind...
                    Je kan met software nu eenmaal niet "een beetje" legaal bezig zijn.

                    En het zal werken en geactiveerd geraken bij u en al die ontelbaren die een OEM zullen aanschaffen (wie weet ik ook).
                    Maar dan geldt voor ons allen én voor de winkelier die OEM los verkoopt nog altijd mijn tweede lijn van vorige post. En daar kan je geen speld tussenkrijgen.
                    Maar het wordt gedoogd door Microsoft denk ik: liever een OEM versie dan een piraat.
                    Dank voor uw medeleven
                    Microsoft moet NIET toelaten dat gewone winkeliers OEM's verkopen.

                    Bijv. Tones in Mechelen is ook pc-maker maar het zou NIET mogen dat ze
                    daar buiten OEM's verkopen aan particulieren.

                    Ik heb liever wetten die zwart-wit zijn nete.
                    Zo niet gaat men alles kapot nuanceren.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • #25
                      Re: Wie gaat komende donderdag winkelen?

                      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                      Want anders ga je met een OEM versie juridisch gezien illegaal bezig zijn.
                      De moment dat je zelf een onderdeel in je PC steekt ben je systeembouwer, dit was met Vista zo en blijft met Windows 7 ook zo!
                      Dit is niet een klein beetje legaal maar volledig legaal.
                      Bij XP was dit nog niet het geval, dan was je pas legaal bezig als je een OEM bij een volledige PC kocht.
                      Die tekst staat ergens op de site van Microsoft en werd ooit door iemand van Microsoft verduidelijkt hoe hun standpunt is.
                      Last edited by VerSeg; 20 oktober 2009, 02:09.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #26
                        Re: Wie gaat komende donderdag winkelen?

                        Mijn volgende wordt meer dan waarschijnlijk een Mac OS X.


                        Danny
                        SeALbe

                        Comment


                        • #27
                          Re: Wie gaat komende donderdag winkelen?

                          Wie overstapt naar Windows 7 best nog even dit lezen: http://nikonrumors.com/2009/10/19/re...windows-7.aspx

                          Ik blijf evenwel bij Mac.
                          Minder glas dan vroeger, maar beter.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Wie gaat komende donderdag winkelen?

                            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            De moment dat je zelf een onderdeel in je PC steekt ben je systeembouwer, dit was met Vista zo en blijft met Windows 7 ook zo!
                            Dit is niet een klein beetje legaal maar volledig legaal.
                            Volledig akkoord. Maar als Theo op zijn huidige PC enkel en alleen zijn legale XP of Vista OEM vervangt door zijn nu gekochte Win7 OEM, zonder "ombouw" van de PC, dan klopt zijn plaatje niet.
                            En nog eens: ik vind dat OEM standpunt van Microsoft er ver over, en het "smeekt" om eigen interpretatie, (misschien wel zo bedoeld ?).
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                            Comment


                            • #29
                              Re: Wie gaat komende donderdag winkelen?

                              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                              Volledig akkoord. Maar als Theo op zijn huidige PC enkel en alleen zijn legale XP of Vista OEM vervangt door zijn nu gekochte Win7 OEM, zonder "ombouw" van de PC, dan klopt zijn plaatje niet.
                              En nog eens: ik vind dat OEM standpunt van Microsoft er ver over, en het "smeekt" om eigen interpretatie, (misschien wel zo bedoeld ?).
                              Nete,

                              Dat doe ik toch...
                              Ik ben toch ook al een paar weken aan 't zagen over die SSD
                              Die komt vandaag binnen via DPD.
                              Last edited by theokus; 20 oktober 2009, 08:40.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment


                              • #30
                                Re: Wie gaat komende donderdag winkelen?

                                Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                                Wie overstapt naar Windows 7 best nog even dit lezen: http://nikonrumors.com/2009/10/19/re...windows-7.aspx

                                Ik blijf evenwel bij Mac.
                                Gelezen en genoteerd.

                                (Ik had nog een "persoonlijke ervaring" met een iPOD van 139 euro waarmee ik
                                2 uren ben bezig geweest omdat ik mijn buurman wilde helpen en waarbij die iPOD
                                behoorlijk warm werd zoals bij dat ongelukje in het Luikse.
                                Maar ik ga daar over zwijgen )

                                Sorry he
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

                                Comment

                                Working...
                                X