Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Neen bouk, deze topics moeten open blijven om als bewijs te dienen dat de mods geen lijn kunnen hanteren
aha...ja er verdwijnen tegenwoordig zomaar hele topics hè.
zonder waarschuwing of mededeling via een PM aan degene, die in dat betreffende topic hebben gereageerd.
slechte zaak hoor.
grt,bouk.
Ja, plots was dat topic vanmorgen verdwenen.
Ik was er net aan het reageren, toen ik een pop up schermpje kreeg met
"dit is een ongeldige discussie" of zoiets.
Het ging over boetes voor een klein beetje te hoge snelheid.
Wat ik wou zeggen:
Ik rij dikwijls te snel, namelijk in de Antwerpse binnenstad, die een complete zone 30 is !!
Hoe dwaas kan men het verzinnen.
Dagelijks rijden daar dus duizenden te snel.
Als men die gaat beboeten, heeft dat met verkeersveiligheid niets meer te maken, maar alles met kassa kassa.
Daarvoor moet je geen reactie posten maar op dat uitroepteken klikken ... da's volgens de regels van BD de enige correcte manier om misbruik of verkeerde inhoud te melden!
Er in een topic zelf commentaar geven is al even buiten de regels dan iemand dat een andere regel aan zijn laars lapt.
Ik vind het altijd koddig dat mensen zelf regels gaan overtreden om anderen erop te wijzen dat ze regels overtreden.
En dat voor een topic waar al anderhalve maand geen reactie meer in gepost werd.
Op naar de 50.000 bouk?
aha...ja er verdwijnen tegenwoordig zomaar hele topics hè.
zonder waarschuwing of mededeling via een PM aan degene, die in dat betreffende topic hebben gereageerd.
slechte zaak hoor.
grt,bouk.
ik kan mijn eigen geopende topics niet verwijderen, vreemd, anderen kunnen dat wel blijkbaar ^^.
"Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"
ik kan mijn eigen geopende topics niet verwijderen, vreemd, anderen kunnen dat wel blijkbaar
maar iedereen kan wel zn eigen foto's verwijderen op de server waar die gehost zijn.
en dat gebeurt maar al te dikwijls, meestal na negatieve comments.
(geen persoonlijke opmerking, maar in het algemeen)
Comment