Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows Vista SP2 - frustratie ! bijkomende vraag

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Windows Vista SP2 - frustratie !!! exit Windows

Kan iemand me uitleggen hoe je met Vista SP2 je wireless om zeep kan helpen? Is me tot nu toe nog niet gelukt.
    Voor elk probleem bestaat ook een oplossing, het is alleen een kwestie van willen.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Kan iemand me uitleggen hoe je met Vista SP2 je wireless om zeep kan helpen? Is me tot nu toe nog niet gelukt.
      Voor elk probleem bestaat ook een oplossing, het is alleen een kwestie van willen.
      Vraag dat eens aan MS hé ... of google even ... Ik ben heus niet de enige die problemen heeft met wireless na installatie Vista SP2
      En trouwens, ik zou er wel iets aan "willen" doen, maar zoals gezegd : de dag nadat Vista m'n wireless heeft uitgeschakeld startte m'n computer helemaal niet meer op.
      Nu afwachten of men hem nog aan de praat krijgt, zoniet : adieu windows.

Comment

Even een bijkomend vraagje : om niet professioneel (maar wel intensief) met CS4 bezig te zijn, is dan een iMac 20" (= 2 GB geheugen en HD van 320 GB en 2,66-GHz Intel Core 2 Duo) voldoende of opteer ik dan best direct voor een 24" (4 GB geheugen) ?
        Werkt CS4 trager met 2 GB op een iMac en zoja, is dit dan veel trager ?

Comment

ik raad eerder ubuntu aan dan windows en ubuntu is gratis en beterder hier een link
          Ubuntu is the modern, open source operating system on Linux for the enterprise server, desktop, cloud, and IoT.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kdm Bekijk bericht
            Even een bijkomend vraagje : om niet professioneel (maar wel intensief) met CS4 bezig te zijn, is dan een iMac 20" (= 2 GB geheugen en HD van 320 GB en 2,66-GHz Intel Core 2 Duo) voldoende of opteer ik dan best direct voor een 24" (4 GB geheugen) ?
            Snelheid en kracht krijg je van de cpu... dus die 2,66-GHz Intel Core 2 Duo.
            Hoe groter het scherm, hoe meer kracht de grafische kaart moet hebben.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Re: Windows Vista SP2 - frustratie ! bijkomende vraag

De mogelijkheid bestaat om OSX leopard (niet snow leopard) op Intel te draaien. Veel hangt af van de gebruikte hardware, vooral de videokaart is hier belangrijk. Je hebt ook ergens een kaartje nodig om te booten, zelf heb ik dit niet geprobeerd, deze info kreeg ik van iemand tijdens het wachten in een winkel. Hij gebruikt het op een desktop PC...

Wil je Linux proberen, er is veel buzz over Ubuntu, persoonlijk vind ik Kubuntu getuned voor KDE al een stuk beter, maar mijn advies blijft de toch beter uitgewerkte OpenSuse 11.x met de KDE4 windowmanager en je CS4, virtueel onder VmWare (demo versie downloaden, je virtuele omgeving opzetten met win xp en nadien met VmWarePlayer je omgeving gebruiken) De snelheid hangt natuurlijk af van de performantie van je laptop en ja het zal minder snel draaien.
              Rudy,

Hier vind je meer Astrofotografie werk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jesse2314 Bekijk bericht
                ik raad eerder ubuntu aan dan windows en ubuntu is gratis en beterder hier een link
                www.ubuntu.com
                Ik zou geen Windows meer nemen hé, ik koop een iMac.

Comment

Geen mac hier, geef mij maar een goedkoop pc'tje met linux erop.
                  Mint vind ik een goede distro, zekers voor de beginner.
                  mac, je betaald de prijs van twee pc's plus na windows, tweede in rij die geplaagd wordt met virussen en spyware.

Comment

Maak van je PC een Mac

Lectuur :

‎Clever Cleaner – Australia’s Best Free iPhone Cleaner App! Sick of iPhone cleaner apps that lock useful features behind paywalls or blast you with ads? Meet Clever Cleaner, the 100% free, ad-free storage cleaner made by the creators of the world-renowned Disk Drill data recovery app for Mac. Reclai…

Update: In September 2009, I updated our Hackintosh build with a guide covering how to build a Hackintosh with Snow Leopard, start to finish .Two mo

Rudy,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dubbel Bekijk bericht
                      Geen mac hier, geef mij maar een goedkoop pc'tje met linux erop.
                      Mint vind ik een goede distro, zekers voor de beginner.
                      mac, je betaald de prijs van twee pc's plus na windows, tweede in rij die geplaagd wordt met virussen en spyware.
                      Niet te veel reclame maken voor Linux zou ik zeggen of dat OS wordt de derde in de rij.

Wat ik bizar vind aan Linux is dat ongeveer iedereen zijn persoonlijke distro maakt, zoveel zijn er in omloop. , en dan heb je ze nog allemaal eens in Gnome en KDE als ik me niet vergis.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                        Niet te veel reclame maken voor Linux zou ik zeggen of dat OS wordt de derde in de rij.

Wat ik bizar vind aan Linux is dat ongeveer iedereen zijn persoonlijke distro maakt, zoveel zijn er in omloop. , en dan heb je ze nog allemaal eens in Gnome en KDE als ik me niet vergis.
                        Ja een probleem bij Linux en er komen er nog steeds bij.... De keuze Gnome of KDE of Ice,... is zoals de keuze Windows of Mac alleen het draait op één masjien. Dit geeft een gezonde concurrentie binnen de community Gnome komt van over de plas en KDE is van oorsprong Duits... evenals OpenSuSE, OpenOffice,BMW, Mercedes... de betere dingen dus
                        Rudy,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hal-61 Bekijk bericht

/knip/
                          Ja een probleem bij Linux en er komen er nog steeds bij.... De keuze Gnome of KDE of Ice,...
                          /knip/
                          uiterlijk vertoon,

de onderliggende "motor" blijft dezelfde,
                          hoe sterker je PC, hoe meer je je distro kan uitbouwen,
                          in het onderste extreem kan je met 64Mb Ram en een pentium 1 met Puppylinux nog flink je plan trekken

Christiaan
                          Fuji Digitaal fototoestel

Comment

Gisteren even OpenSuse 11.x gedownload, zal het een dezer even testen in VMWare.
                            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kdm Bekijk bericht
                              Het zal voldoende goed draaien maar 24 inch is wel een kanjer van een scherm. En die eerste iMAC met 24 inch is nu ook niet zoveel duurder.

Ik begrijp niet waarom sommigen hier zeggen dat Apple duurder is. Ik zou het net andersom beweren eerlijk gezegd.
                              Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Het is de moment die iMAC wordt nu snel ietsje goedkoper want vandaag is de nieuwe gelanceerd.
                                Tenzij je liever de nieuwe wilt natuurlijk. Nu 21,5 inch en met 4Gb voor 1100 Euro. De grotere broer met 27 Inch begint vanaf zo'n 1500.
                                Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Working...
                                X