Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Van Harte hoor.
wat wordt het een Belgje of een Canadeesje.
grt,bouk.
Hallo Bouk,
Dank je wel hoor. Wel, sinds het kind geboren zal worden in Canada, wordt het automatisch een Canadeesje en omdat ik ook nog de Belgische nationaliteit heb zal het ook een Belgje kunnen worden. Dus, waarschijnlijk kan het beide nationaliteiten aannemen. Ik moet het eens navragen bij het Belgische consulaat hier in Vancouver hoe dat allemaal zit. Mijn man is Canadees en ik ben ondertussen ook Canadese op papier sinds vorig jaar (ik moet zeggen dat ik me ook wel wat Canadees voel, maar ook nog Belg).
Het is je van harte gegund Ann ! Schitterend nieuws, maak er maar een goede fotograaf(e) van , hij of zij zal zonder twijfel een schitterende mama en papa hebben
1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext
Comment