Beste leden,
Na het triestige nieuws van het overlijden van een BD lid is er ook wat goed nieuws. Ik ben zo blij dat ik het met jullie wil delen.
Er is een Canadees Belgske op komst bij ons.
Het is ons eerste kindje en ik kan het nog steeds niet geloven dat het eindelijk gaat gebeuren. Ik ben zo'n 2 maanden ver en ons boeleke in wording wordt verwacht rond 13-14 mei...ikzelf verjaar op 15 mei, dat zou een schone verjaardags cadeaus zijn! Hopelijk blijft alles goed gaan en zullen de 9 maanden niet te moeilijk gaan. Tot nu toe voel ik mij prima en hoop dat dat zo blijft. Mijn man zijn ouders waren erg blij met het nieuws, alsook mijn moeder in Belgie. Verder weten een deel vrienden het en een paar familie leden, maar ik ben zeker dat mijn lieve moeder dat niet lang voor zichzelf zal kunnen houden, dus mag het hier ook wel gepost worden!
Zo ik wou dit even delen! Een mooie gewenst aan iedereen, want wij gaan binnen een uurke ons bedje opzoeken, morgen gaan we een dagje shoppen in de States. Het is hier nu 22u maandagavond en jullie zullen nu stilletjes opstaan want het is 7u dinsdagmorgen bij jullie.
Groetjes uit Vancouver, Canada,
Ann
Na het triestige nieuws van het overlijden van een BD lid is er ook wat goed nieuws. Ik ben zo blij dat ik het met jullie wil delen.

Zo ik wou dit even delen! Een mooie gewenst aan iedereen, want wij gaan binnen een uurke ons bedje opzoeken, morgen gaan we een dagje shoppen in de States. Het is hier nu 22u maandagavond en jullie zullen nu stilletjes opstaan want het is 7u dinsdagmorgen bij jullie.
Groetjes uit Vancouver, Canada,
Ann

Comment