Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hulp gevraagd: buik moet weg

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: hulp gevraagd: buik moet weg

Oorspronkelijk geplaatst door bigfoot46 Bekijk bericht
    ...van 85 naar 72 in 2 weken...

Da's straf, op het gevaarlijke af zelfs denk ik! Da's ongeveer een kilo PER DAG verliezen!!

L.
    http://lievendevlaminck.wordpress.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
      Hey juppekes

Daar ben ik nu eens niet mee eens

Mijn kinderen eten hier altijd hetzelfde of een ander, krijgt de een een snoep dan de andere ook

Aan tafel eten ze ook ongeveer dezelfde hoeveelheid

Ze doen ook aan dezelfde hoeveelheid sport, wandelen hetzelfde aantal km en fietsen ook evenveel

En toch zit er een groot verschil qua maten en gewichten tussen de meisjes.

Ik heb een dochter van 12 en die heeft een normaal slank figuur

Dan heb ik nog een dochter van 9 en die heeft een heel klein en heel slank figuur

En dan heb ik nog een dochter van 8 en die heeft nu al dezelfde maat van kleren als die van 12

Zo zie je maar dat de ene persoon niet de andere is van gewicht bijkomen door zijn eetgewoontes
      Natuurlijk zit het hem voor een stuk in de genen, sommigen zijn doorjagers, en anderen slaan alle vetten en suikers op, maar een gezond en evenwichtige manier van eten is gezonder, daar kan je niet omheen, het is dan ook maar normaal dat een mens van twee meter lang die de ganse dag zwaar werk vericht, méér zal nodig hebben dan iemand van 1,70 meter lengte met een zittende kantoorjob.

Wat de media ons probeert voor te schotelen over het ideale figuur is puur vergif, waar jammergenoeg veel te veel mensen in geloven.

Comment

Tja het is een kwestie van een levensstijl/dieet te vinden dat bij je past.
        De ene voelt zich goed met naar de weightwatchers te gaan de andere doet bloeddieet,... .
        De regel is steeds hetzelfde
        Op uw voeding letten
        Veel water drinken en bewegen en volhouden.
        Plus ook aanvaarden dat je bent hoe je bent.
        Ik weet dat ook al val ik 20 kilo af ik nooit in een maatje 38 zal passen en dat is kwestie van aanvaarden...
        Racing Pics
        Motorcross ain't nothing without a woman's eye!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carola Bekijk bericht
          Simplistische onliners ...
          Hoe zit het dan met mensen die 's morgens twee sneedjes brood, 's middags twee sneedjes brood en 's avonds een klein stukje vlees, weinig aardappelen en (veel) groeten eten? Die 2 keer op een jaar frietjes eten, waarvoor vb hamburgers een verre jeugdherinnering zijn, waar geen junkfood in de koelkast steekt, die geen frisdranken of amper alcohol drinken én die bovendien gemiddeld 12 uur per dag aan het werk zijn ... zonder dat er één kilo af gaat? Pechvogels?

Diegene met overgewicht blijken nu de paria's van onze "perfecte" maatschappij te moeten worden. Overgewicht is een probleem en het is goed dat daar aandacht voor is. Maar het mag geen reden zijn om mensen met overgewicht, zonder enige vorm van nuance, ongegeneerd beschuldigen en kleineren.

Ik vraag me soms af of mensen wel eens beseffen wat het betekent om altijd met "de handrem op" te moeten leven ... en tegelijk bijna dagelijks met spot en onbegrip geconfronteerd te worden?
          Je bedoelt ws oneliners.

Jij eet dus weinig maar er gaat aan kilo's niets vanaf?

Dat neemt niet weg dat wat jij dus blijkbaar aan massa teveel hebt er ooit door eten en drinken is bij gekomen. Dat is er niet aan vast geboetseerd en ook niet via je neus of andere gaten binnen gebracht . Enkel en alleen door de mond ... Dus Galdie is dus gewoon juist en ik zie geen reden hem of haar zo aan te vallen of het er niet mee eens te zijn .

Comment

ik werk ook 10 uur per dag , waarvan 9 uur achter mij buro , dat is natuurlijk geen beweging. onder beweging versta ik 45 minuten tot 1 uur per dag cardio training MET hartslagmeter waarbij je afhankelijk van je leeftijd tijdens de training een bepaalde hartslag niet gaat overschrijden. En dit 5 X per week.

er zijn inderdaad ook mensen met bepaalde aandoeningen , ik dacht bvoorbeeld schildklierproblemen , die het moeilijker zullen hebben maar waar medicatie misschien kan helpen

naar mijn bescheiden mening denk ik toch dat de meerderheid van de mensen er wel iets kunnen aan doen , maar je hebt natuurlijk een punt , voor de ene is de opgave lastiger als voor de andere , maar niet onmogelijk

Oorspronkelijk geplaatst door Carola Bekijk bericht
            Simplistische oneliners ...
            Hoe zit het dan met mensen die 's morgens twee sneedjes brood, 's middags twee sneedjes brood en 's avonds een klein stukje vlees, weinig aardappelen en (veel) groeten eten? Die 2 keer op een jaar frietjes eten, waarvoor vb hamburgers een verre jeugdherinnering zijn, waar geen junkfood in de koelkast steekt, die geen frisdranken of amper alcohol drinken én die bovendien gemiddeld 12 uur per dag aan het werk zijn ... zonder dat er één kilo af gaat? Pechvogels?

Diegene met overgewicht blijken nu de paria's van onze "perfecte" maatschappij te moeten worden. Overgewicht is een probleem en het is goed dat daar aandacht voor is. Maar het mag geen reden zijn om mensen met overgewicht, zonder enige vorm van nuance, ongegeneerd beschuldigen en kleineren.

Ik vraag me soms af of mensen wel eens beseffen wat het betekent om altijd met "de handrem op" te moeten leven ... en tegelijk bijna dagelijks met spot en onbegrip geconfronteerd te worden?

Comment

Working...
            X