Re: De overvolle fototas.
Ik werk juist hetzelfde, alles steekt in mijn tas (ik heb nog geen kleine tas, maar die van u heb ik al gezien en ik was onder de indruk van het gemak)
Als ik foto's ga trekken wijzigt de inhoud van mijn tas eigenlijk altijd afhankelijk van wat ik ga doen. Op die manier heb ik bijna nooit iets in mijn tas zitten dat niet gebruikt wordt.
Eens een poging wagen :
- 1 of 2 camera's (het hangt ervan af of ik tijd ga hebben om te wisselen of niet)
- Lenzen combo's :
1. 70-200mm + TC14 en 17-55mm --> bvb airshows waar er ook een deftige static display is anders neem ik alleen de 70-200mm met TC14 mee.
2. 10-16mm en 17-55mm --> bvb wandelingen
3. alle drie de lenzen : als ik op vakantie ga maar dan maak ik ter plaatse een keuze.
- Flash : Alleen als het opportuun is om hem mee te nemen.
- spulletjes om lenzen te reinigen
- 2 CF-kaartjes (4+8GB) en 2 SD (2x4GB)
- Batterijen (5 in totaal)
- ExpoAperture2 discs vind ik wel interessant bij wandelingen, want dan heb ik toch de tijd.
- Nikon D200 en SB800 Cheatsheet
- Al dan niet een statief, maar dat is ook afhankelijk van verschillende factoren.
- Batterijladers en datakabel zitten praktisch nooit in mijn tas.
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente
Bekijk bericht
Als ik foto's ga trekken wijzigt de inhoud van mijn tas eigenlijk altijd afhankelijk van wat ik ga doen. Op die manier heb ik bijna nooit iets in mijn tas zitten dat niet gebruikt wordt.
Eens een poging wagen :
- 1 of 2 camera's (het hangt ervan af of ik tijd ga hebben om te wisselen of niet)
- Lenzen combo's :
1. 70-200mm + TC14 en 17-55mm --> bvb airshows waar er ook een deftige static display is anders neem ik alleen de 70-200mm met TC14 mee.
2. 10-16mm en 17-55mm --> bvb wandelingen
3. alle drie de lenzen : als ik op vakantie ga maar dan maak ik ter plaatse een keuze.
- Flash : Alleen als het opportuun is om hem mee te nemen.
- spulletjes om lenzen te reinigen
- 2 CF-kaartjes (4+8GB) en 2 SD (2x4GB)
- Batterijen (5 in totaal)
- ExpoAperture2 discs vind ik wel interessant bij wandelingen, want dan heb ik toch de tijd.
- Nikon D200 en SB800 Cheatsheet
- Al dan niet een statief, maar dat is ook afhankelijk van verschillende factoren.
- Batterijladers en datakabel zitten praktisch nooit in mijn tas.
Comment