Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

New York

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: New York

Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
    Kan je geen geheugenkaartjes in de duty free kopen op de luchthaven? Geen idee wat het prijsvoordeel daar zou zijn.
    Zoals Vantje aangaf kan ik ook maar 1 raad geven: koop NOOIT fotomateriaal op een lmuchthaven (als het DSLR's zijn). Altijd stikke duur en zorgt dat de fotoboer om de hoek met nog betere prijzen kan komen.
    Twee weken geleden was ik op de luchthaven in Hong Kong, het mekka toch van goedkope electronics. NOT.
    Alles wat camera was was duurder als in België. Nee, duty free betekent voor mij 1 ding: wegblijven.

Comment

Re: New York

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
      Naast de WTC site is een memorial voor de brandweermannen die stierven op 9/11. Dit is aan een brandweerkazerne. Net er naast is een tentoonstelling van voorwerpen die gevonden werden. GSMs, sleutels, documenten, kledij enz... Er is ook een wand met foto's van de slachtoffers. De moeite waard om even bij stil te staan.
      Het juiste adres weet ik niet meer maar als je volledig rond de bouwwerf loopt kom je het gebouw wel tegen.

Bedankt! Daar ga ik zeker een kijkje nemen.
      Van de tentoonstelling in 2003 herinner ik me dat er een raamkozijn van één van de vliegtuigen stond. Dat doet een mens wel iets moet ik zeggen.
      Als er nog iemand een tip heeft... shoot

Comment

Working...
      X