Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bank van de post vraagje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bank van de post vraagje

Hey juppekes

Ik gebruik nu een paar maanden thuisbankieren van de bank van de post

Nu heb ik gisterenavond wat betalingen gedaan

Wat blijkt nu na bijna 24u zijn die betalingen nog niet doorgegaan

Als ik ga kijken in mijn kalender staat er bij: in behandeling

Is dit bij andere banken ook zo of alleen bij de post
    Bootjes

Re: Bank van de post vraagje

Bij een betaling (elctronisch, overdag via een overschrijving, loket) worden de opdrachten opgespaard tot 's avonds. Tijdens de avond, nacht (alvolgens het systeem gepland is, maar dat is dan wel altijd zo, worden alle opgespaarde opdrachten via een procedure verwerkt ....
    Dus als je gisteren avond om 10 iets hebt betaald, dan is die opdracht nog niet uitgevoerd, maar zal die pas vanavond ter betaling worden aangeboden. De betalingsroutine draait immers voor 10 uur.
    Nu, belangrijk is wel dat de uitgiftedatum, de valuta-datum waarin de boeking gepland is, wel degelijk die is van datum van opgave opdracht, dus gisteren ...
    Natuurlijk mag er geen memodatum zijn ingevuld, anders wordt de betalings pas op die datum aangeboden. Datums in het verleden krijgen wel als boekingdatum de datum van aanbieden. (om datumvervalsing tegen te gaan vb voor de belastingen)
    Dus, hetgene wat je zegt kan verklaard worden, maar ik moet dan wel de correcte en juiste gegevens hebben ...
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

Comment

Hey juppekes

Er is geen enkele memodatum ingevuld.

Heb net nog eens gekeken, er is nog geen enkele betaling doorgegaan
      Bootjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
        Heb net nog eens gekeken, er is nog geen enkele betaling doorgegaan
        Het is niet omdat je dit niet in je banksoftware ziet dat het daarom niet uitgevoerd is, soms zit er ook eens wat vertraging op de info dat de bank voor u klaarzet.
        Enige zekerheid is even uw bank contacteren en vragen hoe het zit met die betaling.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Working...
        X