Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aanslagbiljet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Aanslagbiljet

Hier is ie vandaag toegekomen.
    Bedrag komt toe ergens rond mijn verjaardag : t'zal dus vrees ik niet lang op de rekening staan...
    Groeten,

Polleke

Comment

Oooh, ik heb dit jaar voor de eerste keer met PC de aangifte gedaan. Meestal krijgen we onze brief rond januari terug. 'k Ben benieuwd of wij ook sneller iets gaan krijgen nu.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
        Hier is ie vandaag toegekomen.
        Bedrag komt toe ergens rond mijn verjaardag : t'zal dus vrees ik niet lang op de rekening staan...
        Hier ook rond mijn verjaardag

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door prisma Bekijk bericht
          Mijn aanslag is zelfs nog niet binnen... maar goed ook...
          Kmoet een hoop gaan betalen
          Eind oktober gaat de mijne binnen want die opdracht heb ik mijne boekhouder toch gegeven
          De mijne ligt hier ook nog te wachten op een seintje van mijn boekhouder.

Groetjes,
          Pol.
          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Als je je aangifte digitaal hebt ingevuld, komt je aanslagbiljet dan op papier, of moet je regelmatig je dossier on line checken ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dgdirk Bekijk bericht
              Als je je aangifte digitaal hebt ingevuld, komt je aanslagbiljet dan op papier, of moet je regelmatig je dossier on line checken ?
              Je krijgt gewoon een papieren versie toegestuurd...
              Groeten,

Polleke

Comment

ik heb gisteren ook mijn brief in de bus gevonden. lijkt alsof ze elk jaar 2 maand sneller zijn.

dit jaar in augustus, vorig jaar was het oktober, jaar daarvoor december en mijn eerste brief was in februari
                http://www.mimoza.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dgdirk Bekijk bericht
                  Hetgeen je toegestuurd zal krijgen kan je online al bezien van zodra je het invult.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Belastingen gekregen...... ik moet mijn aangifte nog indienen.
                    Iets vragen wat je niet weet, is je even schamen. Iets niet vragen, zodat je het antwoord nooit weet, is je voor altijd schamen.
                    De domste mensen zijn de mensen die denken dat ze alles weten.

Comment

Ik krijg nu meer terug als toen ik mijn brief ingevuld had. Ik was toen een gift vergeten in te vullen, maar dat heeft hen niet tegengehouden om dat toch in mijn voordeel zelf in te vullen. Wie durft nu nog beweren dat financiën hier in België niet goed werkt?
                      http://www.mimoza.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dengregg Bekijk bericht
                        Ik krijg nu meer terug als toen ik mijn brief ingevuld had. Ik was toen een gift vergeten in te vullen, maar dat heeft hen niet tegengehouden om dat toch in mijn voordeel zelf in te vullen. Wie durft nu nog beweren dat financiën hier in België niet goed werkt?
                        Al die welwillendheid is misschien een compensatie voor het feit dat er steeds meer mensen teruggave krijgen.
                        Want als je geld terugkrijgt is dat in feite toch je eigen geld dat men je teruggeeft nadat je het renteloos een jaar of twee hebt uitgeleend aan vadertje staat.

Want vragen om méér af te houden kan en mag, maar minder laten afhouden, nee dat kan niet.
                        Last edited by nete; 28 augustus 2009, 23:54.
                        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Ook afrekening gekregen, wordt voor eind November op de rekening verwacht
                          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Vanmorgen ook ontvangen,
                            zoals gewoonlijk betalen maar tis minder dan andere jaren.
                            We gaan de goede kant op.

Groetjes,
                            Robert
                            Panasonic TZ 7 - FZ 35
                            Canon 450D 18-55 IS,55-250 IS,Canon 100-400 IS

Comment

Hier nog altijd niks
                              Zal weer zoals ik al dacht bij de moeilijke gevallen zitten.

mir
                              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Deurne... Wachten...

Het was de eerste keer met tax on web, misschien dat we daarom nog niks hebben gehoord? Of ik moet het hard verknoeid hebben?

Comment

Working...
                                X