Vandaag is het beha-loze vrijdag
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vandaag is het ?????
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Vandaag is het ?????
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtTheo waar hebt ge da weeral vandaan..Zal ik deze boodschap maar dadelijk doorsturen naar Miss Spikke?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtCanon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtEn naar MNM luisteren voor een keer dat ze iets nuttigs zeggen.
Dat ze Donna maar terug boven halen.
Comment
-
Theo toch... je vergist je... gisteren had ik ook al geen beha aanWith Canon, I can (or at least try)
Photastic.be ~ Passion for the picture
Nieuwe site
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk berichtTheo toch... je vergist je... gisteren had ik ook al geen beha aan
Bah.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
En als er zo iets in staat dan heb ik het heus gezien..Zed daar maar zeker van..
Dit vind ik ook goed
http://www.hbvl.be/she/mode-en-beaut...ter-video.aspx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtDat ze Donna maar terug boven halen.
Ik wou dat ze naar u luisterden.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtDa's het beste dat ge vandaag al geschreven hebt Theo.
Ik wou dat ze naar u luisterden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtJomma, gij denkt dat heCanon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
-
Theo en het is blijkbaar nog gezond ook nog .
Gaan borsten hangen als je ze niet op tijd ondersteunt met een bh? Welnee! Als we de Zweedse professor Samsioe mogen geloven, zorgt juist het dragen van een bh op een jonge leeftijd voor hangborsten!
Ook mag een bh niet te strak zitten. Hierdoor zouden de natuurlijke bewegingen van de borsten beperkt worden waardoor het weefstel zwakker wordt. Hierdoor gaan de borsten hangen.
Volgens de Göran Samsioe. die verbonden is aan de afdeling gynaecologie helpen de
dagelijkse natuurlijke bewegingen de borsten om het weefsel te ontwikkelen dat
net onder de huid zit en de borsten ondersteunt.
Tja, het is een visie… Volgens mij hebben jonge meisjes die aan hun eerste bh
beginnen nog zulke kleine borsten dat er van ondersteuning door een bh nauwelijks sprake is.
En een bh is tegenwoordig toch ook een mode-item. Als al je vriendinnen in zo’n vrolijk bh’tje op school komen, wil jij er natuurlijk ook een. Of dat nou echt kwaad kan, betwijfel ik.
Volgens de professor echter leeft bij veel tienermeisjes ten onrechte het idee dat ze een bh moeten dragen, terwijl dat – in zijn ogen – helemaal niet het geval is.
Overigens maakt hij wel een uitzondering voor meisjes met een grote boezem. Die hebben vaak geen keuze, omdat bij hen ook het ondersteunende weefsel kan uitrekken,
waardoor de borsten gaan hangen.
Comment
Comment