Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aanslagbiljet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Aanslagbiljet

    Hihi, ik moet de mijne nog steeds binnen doen. Ik wacht altijd redelijk lang en moet dan ook pas redelijk laat betalen. Meestal rond april het jaar nadien.

    Comment


    • #32
      Re: Aanslagbiljet

      Ook al ontvangen 2 weken geleden.
      Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

      Comment


      • #33
        Re: Aanslagbiljet

        Ook vandaag ontvangen ... dat wordt een nieuwe Canon 5D MK2 + 70-200 L
        "Just do it !"

        http://jr52.be/index.html

        Comment


        • #34
          Re: Aanslagbiljet

          Oorspronkelijk geplaatst door jr52 Bekijk bericht
          Ook vandaag ontvangen ... dat wordt een nieuwe Canon 5D MK2 + 70-200 L
          Nog niets ontvangen maar het zal eerder een aankoop van een patattenschiller worden.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #35
            Re: Aanslagbiljet

            troost je VerSeg , de emotionele waarde van een object is belangrijker dan de objectieve waarde! .... Verder leef ik volledig met je mee.
            "Just do it !"

            http://jr52.be/index.html

            Comment


            • #36
              Re: Aanslagbiljet

              Oorspronkelijk geplaatst door jr52 Bekijk bericht
              Ook vandaag ontvangen ... dat wordt een nieuwe Canon 5D MK2 + 70-200 L
              Het nieuwe relance plan van de regering

              Veel te veel afhouden aan de bron, dat dan na een jaar (of twee) zonder interest terug geven aan de rechthebbende, en die is dan zo blij als een kind en stimuleert de economie !
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

              Comment


              • #37
                Re: Aanslagbiljet

                Ja, en de BTW op het toestel incasseren ze ook nog.
                Minder glas dan vroeger, maar beter.

                Comment


                • #38
                  Re: Aanslagbiljet

                  Hallo,

                  Ook hier zeer ruim op tijd binnen met Tax on Web, maar nog helemaal niets gehoord.
                  En ja, we krijgen ook terug ... maar niet genoeg voor een D3

                  Jaja
                  Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                  Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                  Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                  Comment


                  • #39
                    Re: Aanslagbiljet

                    Was mijn eerste keer via ToW en ik heb idd al mijn afrekening gekregen.
                    Betaling volgt dan binnen 2 maanden.
                    Mijn bestelbon voor een D700 + grip + 14-24 + 24-70 lag klaar tot mijn madamme langs kwam. Nà haar provisie voor allerlei kan er nog net een Sandisk kaartje van 4 Gig af ... denk ik

                    Slu !

                    Tjerri

                    Comment


                    • #40
                      Re: Aanslagbiljet

                      Voilà se eind november en ... nikske terugbetaling voor eind november zoals ze met veel tralala in de media laten verschijnen hebben! Nog niet eens de berekening ontvangen, dus de volgende twee maand ook geen terugbetaling en dus ook niet voor eind van het jaar!
                      Veel blabla ja maar voor de rest niks.
                      Dat sommigen het gekregen hebben klopt wel maar niet iedereen dat moet terugtrekken! Op 15 oktober stond in alle kranten dat iedereen dat TOW gebruikt heeft zijn berekening al gekregen had voor eind september en zou terugtrekken voor eind november.
                      Hetgeen ze wel gestuurd hebben is een heel pak te betalen belastingen, dat vergeten ze nooit op tijd te sturen!
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #41
                        Re: Aanslagbiljet

                        Wij hebben ons afrekening 14 dagen geleden teruggekregen. Centjes komen eind januari. Ik klaag niet, is 3 maand vroeger dan vorig jaar alé, dit jaar...

                        Comment


                        • #42
                          Re: Aanslagbiljet

                          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          Voilà se eind november en ... nikske terugbetaling voor eind november zoals ze met veel tralala in de media laten verschijnen hebben! Nog niet eens de berekening ontvangen, dus de volgende twee maand ook geen terugbetaling en dus ook niet voor eind van het jaar!
                          Veel blabla ja maar voor de rest niks.
                          Dat sommigen het gekregen hebben klopt wel maar niet iedereen dat moet terugtrekken! Op 15 oktober stond in alle kranten dat iedereen dat TOW gebruikt heeft zijn berekening al gekregen had voor eind september en zou terugtrekken voor eind november.
                          Hetgeen ze wel gestuurd hebben is een heel pak te betalen belastingen, dat vergeten ze nooit op tijd te sturen!

                          Dus nooit geloven wat ze in de krant schrijven he VerSeg
                          Ik moet hier ook een pak terug krijgen maar heb ook nog geen brief ontvangen dus zal de centen ook pas in 2010 terug krijgen.

                          mir
                          De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                          Comment


                          • #43
                            Re: Aanslagbiljet

                            Deze week de (niet geringe) uitbetaling ontvangen, zoals beloofd.
                            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                            Comment


                            • #44
                              Re: Aanslagbiljet

                              Heb de mijne al gespendeerd.

                              Hans
                              Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

                              Comment


                              • #45
                                Re: Aanslagbiljet

                                Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
                                Heb de mijne al gespendeerd.

                                Hans
                                Hier is het ook al "verdwenen"... Het heeft er "pertank" echt opgestaan.
                                Groeten,

                                Polleke

                                Comment

                                Working...
                                X