Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

handen steeds goed wassen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: handen steeds goed wassen

Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
    jou bijdrage aan dit topic vind ik zeer boeiend en getuigd van veel realiteitszin!
    amen to that!
    Niet geschoten is altijd mis!

Comment

en dan mag je ondanks alles nog niet in het hopsitaal arriveren

klikkie

en zo blijft het erg leuk
      nikon stuff

Comment

Vreemd .. dat soort reacties van paniek cq afgrijzen .. FYI die dingen zijn niet pas gisteren uitgevonden he ... als ik de trend hier zou moeten geloven/volgen dan zouden wij als soort dus reeds lang uitgestorven moeten zijn ? maar ja 't is komkommertijd in de gazet en op TV zeker ?

Het doet mij denken aan de nieuwe, waanzinnig regels voor de hygiene in grootkeukens: men mag geen houten voorwerpen meergebruiken wegens "bacterieele" broeihaarden alles moet nu in plastic zijn .. LMAO! eet je dus liever ongedefinieerde plastic splinters van een vleessnijplank of hout ? & BTW generaties voor ons hebben steeds houten keukenvoorwerpen gebruikt en stierven er precies toch niet van ... alle beenhouwers die ik ooit gekend heb hadden allemaal een houten "vleessnijbank" (werd minstens elke dag afgeschuurd) dat dit veel overlijdens gekost heeft is mij nooit medegedeeld .. OMG .. met wat zijn we in godsnaam bezig onze tijd aan het verkl...en

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          .

Nu je toch in Brazilië bent, maak eens wat foto's van de favela's.

Euh..zomaar favela's binnenwandelen in Brazilïe is NOG ongezonder dan alle voornoemde ziekten bij elkaar hoor

Walter
          D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
            Vreemd .. dat soort reacties van paniek cq afgrijzen .. FYI die dingen zijn niet pas gisteren uitgevonden he ... als ik de trend hier zou moeten geloven/volgen dan zouden wij als soort dus reeds lang uitgestorven moeten zijn ? maar ja 't is komkommertijd in de gazet en op TV zeker ?

Het doet mij denken aan de nieuwe, waanzinnig regels voor de hygiene in grootkeukens: men mag geen houten voorwerpen meergebruiken wegens "bacterieele" broeihaarden alles moet nu in plastic zijn .. LMAO! eet je dus liever ongedefinieerde plastic splinters van een vleessnijplank of hout ? & BTW generaties voor ons hebben steeds houten keukenvoorwerpen gebruikt en stierven er precies toch niet van ... alle beenhouwers die ik ooit gekend heb hadden allemaal een houten "vleessnijbank" (werd minstens elke dag afgeschuurd) dat dit veel overlijdens gekost heeft is mij nooit medegedeeld .. OMG .. met wat zijn we in godsnaam bezig onze tijd aan het verkl...en
            Van de ziekenhuisbacterie was er vroeger ook geen sprake.

Voor ik vergeet: wie is hier eigenlijk in paniek?
            Toch geen van de collega's die bijdragen aan dit topic

Voor ik het vergeet: hadden we nog maar van die beenhouwers van toen
            Op lange termijn krijg je nu meer zieken of mensen met allergieën van hetgeen
            ze tegenwoordig allemaal in het vlees draaien.
            Het ergste van al is dat het EERST kinderen treft.
            En daar ligt precies niemand van wakker.
            Het moest maar eens de hond of de kat zijn, het kot zou te klein zijn.

ps. en die ad.doubleclick.net hangt al twee dagen mijn voeten uit hier
            Last edited by theokus; 14 augustus 2009, 16:09.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Het is toch geen paniekreactie dat ik aanraad om je handen goed te wassen
              Wel als ik monddoekjes begin aan te raden
              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
              George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                Wel als ik monddoekjes begin aan te raden
                Neen maar dat is iets wat men al jaren (zou) moet(en) doen dus waarom dat nu plots met nadruk gaan verkondigen alsof het een nieuwe waarheid was ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
                  Mijn werk is de kippenindustrie
                  heb je al mooie Chicks gezien ?

Comment

Een mogelijke verklaring: wij kennen elkaar te weinig en zo kan het vertrouwen
                    in elkaar niet groeien of is zelfs onbestaand
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                      Van de ziekenhuisbacterie was er vroeger ook geen sprake.
                      Idd .. maar geloof maar dat er resistente bacteriestammen waren van zogauw men antibiotica heeft gebruikt .. met in het begin misschien nog meer kans dan nu dus voor mij snijdt dat argument geen hout ... men kan zo een gans rijtje aflopen

Voor ik vergeet: wie is hier eigenlijk in paniek?
                      Toch geen van de collega's die bijdragen aan dit topic
                      Dat hangt af van de invalshoek he ... het feit dat men dit als topic start bewijst dat men er helemaal niet gerust in is anders zou men dat onder de klassieke "gebroken armen en benen rubriek" mat vegen ..

Voor ik het vergeet: hadden we nog maar van die beenhouwers van toen
                      Op lange termijn krijg je nu meer zieken of mensen met allergieën van hetgeen
                      ze tegenwoordig allemaal in het vlees draaien.
                      Het ergste van al is dat het EERST kinderen treft.
                      En daar ligt precies niemand van wakker.
                      Het moest maar eens de hond of de kat zijn, het kot zou te klein zijn.

ps. en die ad.doubleclick.net hangt al twee dagen mijn voeten uit hier
                      Daar kan ik u alleen maar in volgen ... Onze moderne hypergecontroleerde voeding staat intussen bol van de chemische smeerlapperij .. zware allergie wordt binnenkort, samen met een sterk teruglopende cq quasi onbestaande immuniteit (wegens aan de waanzin grenzende smetvrees) de grote verliesposten in de sociale zekerheid. Als men nu al stilzwijgend gewag maakt van 1 kind op 2 met waarneembare allergieverschijnselen dan zijn we heel goed vertrokken ..

Comment

Neen maar dat is iets wat men al jaren (zou) moet(en) doen dus waarom dat nu plots met nadruk gaan verkondigen alsof het een nieuwe waarheid was ?
                        om mensen die lak hebben aan handen wassen aan te moedigen
                        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                        George Orwell

Comment

Hoeveel mannen wassen hun handen na de kleine boodschap?

Sommige wc's al gezien op sommige scholen?
                          Zelfs in 2009 regulus.
                          Last edited by theokus; 14 augustus 2009, 16:41.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

er zijn al artsen die geen hand meer geven
                            Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                            Moet je eens proberen met een bankbiljet in je hand.
                            Sh*t man, ik kom niet meer bij
                            Greetz, Kariboe
                            * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                            Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
                              Sh*t man, ik kom niet meer bij
                              Greetz, Kariboe
                              Voor mij is dit ook de quote van de maand van Jos, gewoonweg schitterend

Comment

nu is ook de zwarte weduwe spin in opmars

zie: deredactie.be
                                ( heeft eigenlijk niks te maken met topic titel, maar ja)
                                George Orwell

Comment

Working...
                                X