Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
handen steeds goed wassen
Collapse
X
-
-
Re: handen steeds goed wassen
Vreemd .. dat soort reacties van paniek cq afgrijzen.. FYI die dingen zijn niet pas gisteren uitgevonden he ... als ik de trend hier zou moeten geloven/volgen dan zouden wij als soort dus reeds lang uitgestorven moeten zijn ? maar ja 't is komkommertijd in de gazet en op TV zeker ?
Het doet mij denken aan de nieuwe, waanzinnig regels voor de hygiene in grootkeukens: men mag geen houten voorwerpen meergebruiken wegens "bacterieele" broeihaarden alles moet nu in plastic zijn .. LMAO! eet je dus liever ongedefinieerde plastic splinters van een vleessnijplank of hout ? & BTW generaties voor ons hebben steeds houten keukenvoorwerpen gebruikt en stierven er precies toch niet van ... alle beenhouwers die ik ooit gekend heb hadden allemaal een houten "vleessnijbank" (werd minstens elke dag afgeschuurd) dat dit veel overlijdens gekost heeft is mij nooit medegedeeld .. OMG .. met wat zijn we in godsnaam bezig onze tijd aan het verkl...en
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht.
Nu je toch in Brazilië bent, maak eens wat foto's van de favela's.
Euh..zomaar favela's binnenwandelen in Brazilïe is NOG ongezonder dan alle voornoemde ziekten bij elkaar hoor
WalterD850
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk berichtVreemd .. dat soort reacties van paniek cq afgrijzen.. FYI die dingen zijn niet pas gisteren uitgevonden he ... als ik de trend hier zou moeten geloven/volgen dan zouden wij als soort dus reeds lang uitgestorven moeten zijn ? maar ja 't is komkommertijd in de gazet en op TV zeker ?
Het doet mij denken aan de nieuwe, waanzinnig regels voor de hygiene in grootkeukens: men mag geen houten voorwerpen meergebruiken wegens "bacterieele" broeihaarden alles moet nu in plastic zijn .. LMAO! eet je dus liever ongedefinieerde plastic splinters van een vleessnijplank of hout ? & BTW generaties voor ons hebben steeds houten keukenvoorwerpen gebruikt en stierven er precies toch niet van ... alle beenhouwers die ik ooit gekend heb hadden allemaal een houten "vleessnijbank" (werd minstens elke dag afgeschuurd) dat dit veel overlijdens gekost heeft is mij nooit medegedeeld .. OMG .. met wat zijn we in godsnaam bezig onze tijd aan het verkl...en
Voor ik vergeet: wie is hier eigenlijk in paniek?
Toch geen van de collega's die bijdragen aan dit topic
Voor ik het vergeet: hadden we nog maar van die beenhouwers van toen
Op lange termijn krijg je nu meer zieken of mensen met allergieën van hetgeen
ze tegenwoordig allemaal in het vlees draaien.
Het ergste van al is dat het EERST kinderen treft.
En daar ligt precies niemand van wakker.
Het moest maar eens de hond of de kat zijn, het kot zou te klein zijn.
ps. en die ad.doubleclick.net hangt al twee dagen mijn voeten uit hierLast edited by theokus; 14 augustus 2009, 16:09.
Comment
-
Het is toch geen paniekreactie dat ik aanraad om je handen goed te wassen
Wel als ik monddoekjes begin aan te raden"""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk berichtHet is toch geen paniekreactie dat ik aanraad om je handen goed te wassen
Wel als ik monddoekjes begin aan te raden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk berichtMijn werk is de kippenindustrie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk berichtHet is toch geen paniekreactie dat ik aanraad om je handen goed te wassen
in elkaar niet groeien of is zelfs onbestaand
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtVan de ziekenhuisbacterie was er vroeger ook geen sprake.
Voor ik vergeet: wie is hier eigenlijk in paniek?
Toch geen van de collega's die bijdragen aan dit topic
Voor ik het vergeet: hadden we nog maar van die beenhouwers van toen
Op lange termijn krijg je nu meer zieken of mensen met allergieën van hetgeen
ze tegenwoordig allemaal in het vlees draaien.
Het ergste van al is dat het EERST kinderen treft.
En daar ligt precies niemand van wakker.
Het moest maar eens de hond of de kat zijn, het kot zou te klein zijn.
ps. en die ad.doubleclick.net hangt al twee dagen mijn voeten uit hier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk berichtNeen maar dat is iets wat men al jaren (zou) moet(en) doen dus waarom dat nu plots met nadruk gaan verkondigen alsof het een nieuwe waarheid was ?"""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk berichtNeen maar dat is iets wat men al jaren (zou) moet(en) doen dus waarom dat nu plots met nadruk gaan verkondigen alsof het een nieuwe waarheid was ?
Sommige wc's al gezien op sommige scholen?
Zelfs in 2009 regulus.Last edited by theokus; 14 augustus 2009, 16:41.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk berichter zijn al artsen die geen hand meer gevenOorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtMoet je eens proberen met een bankbiljet in je hand.
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk berichtSh*t man, ik kom niet meer bij
Greetz, Kariboe
Comment
-
nu is ook de zwarte weduwe spin in opmars
zie: deredactie.be
( heeft eigenlijk niks te maken met topic titel, maar ja)"""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
Comment