Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Nadat hij in Parijs zeer uitgebreid heeft gegeten vraagt een Hollander naar de rekening.De kelner presenteert hem het briefje waarop de eindsom van 199 Franse francs genoteerd staat.De Hollander legt twee briefjes van honderd neer en wacht ostentatief op het wisselgeld.De kelner overhandigd hem die ene franc, tezamen met een pakje condooms."En waaraan dank ik deze attentie?" vraagt de Hollander."Ach," zucht de kelner, "ik wil voorkomen dat gasten als zoals u zich voortplanten."
Nadat hij in Parijs zeer uitgebreid heeft gegeten vraagt een Hollander naar de rekening.De kelner presenteert hem het briefje waarop de eindsom van 199 Franse francs genoteerd staat.De Hollander legt twee briefjes van honderd neer en wacht ostentatief op het wisselgeld.De kelner overhandigd hem die ene franc, tezamen met een pakje condooms."En waaraan dank ik deze attentie?" vraagt de Hollander."Ach," zucht de kelner, "ik wil voorkomen dat gasten als zoals u zich voortplanten."
Ik ben op zoek naar goede appelthee. Iemand een suggestie?
Heb overigens twee uiterst schattige theekannetjes/tasjes-combo gekocht 2 weken terug aan zee. Hmm, misschien eens de moeite om foto's van te nemen
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Ik heb hier een cola zero staan wat verfrissend is..
Ik vraag me al een tijdje af wat nu net het verschil is tussen cola light en cola zero. De verpakking buiten beschouwing gelaten dan. Zij drinkt light, hij zero. Geef mij maar the real stuff!
You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)
Ik vraag me al een tijdje af wat nu net het verschil is tussen cola light en cola zero. De verpakking buiten beschouwing gelaten dan. Zij drinkt light, hij zero. Geef mij maar the real stuff!
proef ze eens naast elkaar: cola zero smaakt wateriger (precies spuitwater aangelengd met cola), in cola light proef je nadrukkelijk de smaak van de nepsuiker.
Ik vind cola zero lekkerder en verfrissender.
Blijkbaar is niemand die reageert op mijn " Franse melk"
Kennen jullie die plastische omschrijving?
Oei, ik dacht dat ik zat bij de topic over koffie!
( dus wel koffie met Franse melk )
Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp
Blijkbaar is niemand die reageert op mijn " Franse melk"
Kennen jullie die plastische omschrijving?
Oei, ik dacht dat ik zat bij de topic over koffie!
( dus wel koffie met Franse melk )
Comment