Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kopje thee!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: kopje thee!

ik drink altijd thee liefst zwarte met 2 zoetjes(vroegen was dat suiker)en een flinke scheut melk
    mmmmmmm lekker op z'n engelse manier
    maar toen ik zwanger was van mijn oudste(vandaag 18 en wat een rotzooi voor de deur) heb ik me onnozel gedronken in koffie ba ba
    en als ik ergens voor de eerste keer op bezoek ga en men bied mij een kop koffie aan drink ik die wel uit (beleeft blijven) maar met veel suiker
    dus doe mij maar een lekker kopje thee
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
      Ik ben op zoek naar goede appelthee. Iemand een suggestie?
      Heb overigens twee uiterst schattige theekannetjes/tasjes-combo gekocht 2 weken terug aan zee. Hmm, misschien eens de moeite om foto's van te nemen
      In Leuven tussen Ladeuze en bondgenotenlaan (naast AS Adventure) is een winkeltje waar je naast alle soorten thé kannetjes ook circa 100 sorten thé en infusies kan vinden. (Indien er geen thé plantje in zit is het een appel-infusie dat je zoekt)

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
      mm lekker, ik drink meer dan een liter per dag.
      zwarte thee. Of het zo gezond is weet ik niet.
      Zwarte thé is gekwetste deels gefermenteerde groene thé. Van gezondheidsstandpunt is groen thé beter, persoonlijk vind ik de smaak van groene thé ook beter, tenminste als ge die niet in van die zakskes koopt, maar bulk koopt. (en ja, ook in de bulk thé zit een hele waaier kwaliteitsverschil)

Comment

Een kopje thee kan ook voor iets anders dienen .
        Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Palladio Bekijk bericht
          Ik vraag me al een tijdje af wat nu net het verschil is tussen cola light en cola zero. De verpakking buiten beschouwing gelaten dan. Zij drinkt light, hij zero. Geef mij maar the real stuff!
          ALs je cola zero drink dan is het niet zo erg als je zegt tegen je lief dat je het gedaan wil maken.....
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Working...
          X