Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vallende sterren dees week

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: vallende sterren dees week

Oorspronkelijk geplaatst door Lucas1711 Bekijk bericht
    in dezelfde sfeer: op 27/08/09 zou Mars zo goed te bekijken zijn dat het lijkt alsof er 2 manen aan de hemel staan.
    dat is een jaarlijks weerkerende hoax.

Was effectief zo in 2003 maar sommigen vinden het blijkbaar leuk om dit ieder jaar nog eens rond te mailen.

G
    fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
    Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

Comment

Ik had dit inderdaad via mail ontvangen. Blijkbaar is er dus niks vanaan. Dan zal dat van die groene mannekes ook wel niet waar zijn .....
      'Het leven is een korte-termijnproces met een onvermijdelijke deadline'

Comment

Ik vond de perseïden gisterenavond een beetje tegenslagen. Heb 2h buiten geweest om ze te fotograferen maar geen enkele flits op de bestanden op te merken (en zelf maar 3 met ogen gezien). Had meer geluk een weekje terug toen het hoogtepunt nog maar in aantocht was.

Achja, is als een lotje uit de loterij zeker. Dan maar wachten op de leoniden .
        De Flickr-pagina.
        Nikon D90 met een hele reeks lenzen

Comment

iemand al degelijke/mooie foto's van kunnen trekken?

'k ga misschien een poging wagen vannacht. zit helaas in Antwerpen stad, dus waarschijnlijk donkere plek opzoeken richting zuid (voorbij de oude Nafta/Castrol of zo), langs het water.
          Nikon D300, 14-24mm f2.8, 24-70mm f2.8, 70-200mm f2.8, SB800, Multiblitz Profilux, eigen fotostudio

Comment

Hier en hier heb ik er enkele op gevangen. Zijn helaas maar kleintjes maar toch, beter dan niks zeker.

Ohja, en als ik naar buiten kijk vrees ik dat er niet veel te zien zal zijn .
            De Flickr-pagina.
            Nikon D90 met een hele reeks lenzen

Comment

Ik heb er niet speciaal meer gezien als op 'n gewone nacht. Ik heb dan ook maar een 20-tal minuutjes gekeken.
              Vanavond hebben ze de meeste activiteit voorspeld, een open hemel zit er vrees ik niet in.

'K had m'n sluiter wel opengezet, maar omdat er zo weinig vielen stonden er geen op.

Comment

Gisterenavond ook gekeken. Het was een opvallend heldere nacht maar ik heb in 2 uur tijd slechts 15 sterren zien vallen, wat nu ook niet extreem veel is. Vanavond wordt het niks aan het weer te zien.
                sony a200 + 18-70 mm + 75-300 mm

Comment

't is hier grijs, bewolkt en het regent, zal niet voor vandaag zijn
                  Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
                  www.cromagnonman.be

Comment

Vanavond hebben ze de meeste activiteit voorspeld, een open hemel zit er vrees ik niet in.
                    t wil wel weer lukken.

Comment

Working...
                    X