Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Warm hee :clown:

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Warm hee

Oorspronkelijk geplaatst door Ann75 Bekijk bericht
    Hier aan de west kust van Canada hebben we vorige week een hitte golf gehad met temperaturen van 35-37 graden overdag en 's nacht boven de 20 graden, Gelukkig zaten wij die week in de States waar het nog warmer was, maar omdat wij in de bergen gingen wandelen was het nog te doen en we hadden airconditioning op onze kamer.

Vandaag is het eindelijk wat bewolkt en afgekoelt tot een 23 graden. We hebben al sinds begin jullie droog, warm en zonnig weer met tot nu toe 1mm neerslag. Hier in Vancouver en omgeving is het nog goed te doen, maar meer in het midden van deze provincie en een 200km ten noorden van ons woeden er erge bosbranden, dus hopelijk is er voor hen wat regen opkomst!

Groetjes uit Canada,
    Ann
    Het mag wat mij betreft nog 2 weken regenen daar bij jullie maar daarna moet het 3 weken stralend weer zijn
    1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RDB Bekijk bericht
      Het mag wat mij betreft nog 2 weken regenen daar bij jullie maar daarna moet het 3 weken stralend weer zijn
      huhuh, stouterik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RDB Bekijk bericht
        Haha, wel...ik hoop het voor jullie want wij hebben al sinds half mei prachtig weer met zeer weinig neerslag, veel zon en heerlijk warm weer. Hier en daar hebben we wel eens een dag met wat regen gehad, maar sinds begin juli maar 1mm neerslag. We zouden na het weekend een paar dagen regen krijgen, daarna hopelijk weer degelijk weer!

Ik hou je op de hoogte

Comment

Veel te warm weer voor het ogenblik, zelfs te warm om deftig met de moto te kunnen rijden ... ge zweet u dood in dat pak en met die helm.

Zo rond de 22° is ideaal ... ziet er dus beter uit volgende week maar het wordt afwachten.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

lap begint hier goed, grijs en al wat gedruppel!
            nikon stuff

Comment

Oh oh, bijhouden hoor, dat grijs en die druppels... 'k Heb net was in de machine gestopt en die moet dadelijk buiten hangen en drogen!

Comment

alle omdat jij het bent, zal mijn best doen!
                nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
                  Oh oh, bijhouden hoor, dat grijs en die druppels... 'k Heb net was in de machine gestopt en die moet dadelijk buiten hangen en drogen!
                  Hoe doe je dat ? Was in de machine steken en dadelijk buiten hangen ? Die was zit dan ofwel in de machine of hangt buiten ...?

Trouwens, Sanne, je merkt op dat in de sahahahahara (ik hoop dat ik ha's genoeg heb ) het altijd snikheet is ? 't kan er 's nachts verdorrie wel vriezen. En ik kan het hewten. Ik heb het gezien van ene die het gehoord had.

Geef me maar het weer van gisterenmiddag om 15 uur. lekker heet en dan leuk genieten in de cactusserre
                  https://www.fotospotter.be
                  Je suis content d’être heureux

Comment

Details Purlut... details

Maar euh...de was hangt nu buiten, dus allemaal de regen bijhouden!

Comment

[QUOTE=Sannepoes;2355507]Details Purlut... details
                      QUOTE]

Wie de details in de cactusserre wil zien, ik heb er fotokes van genomen, trouwens bijna de hele namiddag, zal zich de moeite moeten getroosten om eens een bezoekje af te leggen.mits:
                      1) Schaden van privacy-wet
                      2) genomen fotos NIET beschikbaar te stellen
                      3) niet door te geven waar en hoe de foto's werden genomen
                      4) te zeuren op het forum indien er dan toch een foto komt met plaatsduiding dat dit in fiete niet kan want zo vernietig je de omgeving of verlies je een uniciteit

Allee, ik begin me goed in me vel te voelen bij deze 30°C. (In de serre was het gisteren 52°C en marcelleke is toch nog goed van pas gekomen.
                      Last edited by Wim.Vanmaele; 7 augustus 2009, 13:54. Reden: Wegwerken verwarring. Vette tekst.

Comment

52°C Ik zou plat liggen...

Laten zien die fotokes!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
                          52°C ik zou plat liggen
                          Ge zijt altijd welkom, maar 't is wel een betonnen ondervloer of ge moet op de stekels gaan liggen. Aan jou de keuze.

Laten zien die fotokes!
                          lees eens volgende:
                          Een bezoek aan de cactusserre

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                            Lijkt mij een vicieuze cactus.
                            Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Verwarrend

Comment

Oooh, ik heb hem
                                SD ?

In ieder geval; Vista vertelt mij dat het 4° minder warm is dan gisteren en het is een pak aangenamer! Alleen droogt mijne was niet zo snel vandaag

Comment

Working...
                                X