Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn bevindingen over de Iphone : 7/10

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mijn bevindingen over de Iphone : 7/10

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
    Neen, van geen enkele Belgische stad die ik invul in de tab weer vind hij iets, geen gegevens komt op het "weer" scherm ...
    Ow, ik heb sinds je mij dat vroeg het zelfde ondervonden, tenminste, een uurtje later, misschien is de server down? Want bij mij werkte het tot voor een paar uur perfect.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
      Ow, ik heb sinds je mij dat vroeg het zelfde ondervonden, tenminste, een uurtje later, misschien is de server down? Want bij mij werkte het tot voor een paar uur perfect.
      Wachten dan maar ...

Comment

Ben ook heel tevreden van m'n iPhone. Ik las vandaag toevallig een vergelijkende test op Pocketinfo.nl. Op basis van 11 punten werden de HTC Hero en de iPhone 3GS tegen elkaar uitgespeeld. De resultaten? Neem even de tijd en kijk effe hier. En daarmee zijn voor- en nadelen van beide toestelletjes ook gekend ;-)
        BD0910BE

Comment

Hier vind je nog een woordje uitleg hoe je de GPS ontvangst op je iphone kan verbeteren : http://navigonuk.custhelp.com/cgi-bi...i=&p_topview=1
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

Ik heb ook net de navigon er op gezet, op vakantie heel nuttig als ik een auto huur, de griekse eilanden waar ik naartoe ga staan er op , en mijn vaste GPS in de wagen kan ik moeilijk meesleuren

Comment

Kan je nu ondertussen de resultaten al bekijken per stad via intelliscreen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                Kan je nu ondertussen de resultaten al bekijken per stad via intelliscreen?
                Ja hoor, dat was 's morgens in orde

Ik dacht dat ik wat verkeerd deed

Comment

Mooi zo, echt wel handig die agenda zichtbaar op het openingsscherm, alleen spijtig dat je er geen verschillende geluiden kan aan vasthangen of snooze tijd instellen.

Comment

Hier nog een tevreden gebruiker van de iPhone 3Gs. Lang gewacht om eentje te kopen maar nog geen seconde spijt van gehad

Comment

Ik heb momenteel maar 1 grote opmerking over mijn iPhone en dat is de batterijduur.
                      Deze is veel veel veel te kort.
                      Ik gebruik mij iPhone op de fiets als fietscomputer en om mijn ritten te loggen via motionX GPS. Echt gewoon prachtige software.
                      Maar... de batterij gaat maar max 3 uren mee als ik mijn iPhone op deze manier gebruik.

Hans
                      Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
                        Ik heb momenteel maar 1 grote opmerking over mijn iPhone en dat is de batterijduur.
                        Deze is veel veel veel te kort.
                        Ik gebruik mij iPhone op de fiets als fietscomputer en om mijn ritten te loggen via motionX GPS. Echt gewoon prachtige software.
                        Maar... de batterij gaat maar max 3 uren mee als ik mijn iPhone op deze manier gebruik.

Hans
                        Vind de batterij ook niet schitterend... Heb al eens overwogen om deze aan te schaffen voor onderweg...
                        Iemand die z'n ervaring met zo'n toestelletje wenst te delen?
                        BD0910BE

Comment

Ik vind de batterij nog wel meevallen maar ik schakel ook veel uit; bij mij geen wifi, 3G, locatiebepalingen uit, geen push email, geen bluetooth, etc... Ik zet deze services natuurlijk wel op wanneer ik ze nodig heb. Batterijen zijn in elke smartphone een issue. Ik hen een paar dagen een HTC Diamond 2 gehad en dit was vergelijkbaar...alleen zou ik die HTC nooit terugwilen :-)

je kan dit eventueel ook overwegen, is ook te koop in België maar geef de eerste link die ik kon vinden in google: http://www.mophie.com/juice-pack-air...a-ip3g-blk.htm

succes ermee (moet stoppen, batterij op 27%) ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cubalistic Bekijk bericht
                            Ik vind de batterij nog wel meevallen maar ik schakel ook veel uit; bij mij geen wifi, 3G, locatiebepalingen uit, geen push email, geen bluetooth, etc... Ik zet deze services natuurlijk wel op wanneer ik ze nodig heb. Batterijen zijn in elke smartphone een issue. Ik hen een paar dagen een HTC Diamond 2 gehad en dit was vergelijkbaar...alleen zou ik die HTC nooit terugwilen :-)

je kan dit eventueel ook overwegen, is ook te koop in België maar geef de eerste link die ik kon vinden in google: http://www.mophie.com/juice-pack-air...a-ip3g-blk.htm

succes ermee (moet stoppen, batterij op 27%) ;-)
                            Fantastisch ding, die juice air, ik heb er eentje gekocht, is mooi, past bij Iphone, verdubbelt de accuduur, en beschermt de iphone tegen beschadigingen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                              Fantastisch ding, die juice air, ik heb er eentje gekocht, is mooi, past bij Iphone, verdubbelt de accuduur, en beschermt de iphone tegen beschadigingen.
                              Lijkt me wel wat, heb hem ook maar besteld ...

Comment

Mja, alleen spijtig dat ik de iPhone met juice pack niet meer in de houder kan plaatsen op het stuur van mijn fiets.
                                Ziet er anders wel leuk uit.

Hans
                                Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Working...
                                X