Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nokia GPS

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nokia GPS

Heb een nokia gps, nu is de software al wat veroudert sinds er versie 8 is voor uitgekomen van Route 66

Draait nog onder de versie 7 en vele wegen zijn sinds die tijd verandert zoals een richtingstraten bus en tram banen enz...
    Nu is de vraag kan ik daar anderre software voor kopen dus geen route 66 meer maar een ander gps planner.
    Gisteren een in Hoboken geweest om een boek te gaan halen en gps ingesteld.
    Maar sinds ze daar speciale trajecten hebben voor Bus tram was ik de weg kwijt
    Die zij om de minuut en nu naar links maar er was nergens een doorgan waar ik dat kon
    Gelukkig had ik nog een boek in de auto liggen van grroot Antwerpen waarmee ik dan wwel op mijn bestemming ben geraakt via punten te pakken die blijkbaar niet verandert waren
    Of zou het beter zijn om kortweg een nieuwe gps aan te kopen, heb het enkel nodig voor de BeNeLux dus de rest moet niet.
    Als ik maar ter bestemming geraak is het al goed hoef geen TMC of Bleutoot of iets van dat spul enkel de weg wijzen meer niet

Edit, net gevonden dat ik de versie 8 kan kopen voor slechts 119€ dan mogen ze dat wel steken waar de zon niet schijnt
    Blijkt gans Europa te zijn geen Beneluk voor deze dus ze stoven het maar op den BBQ voor mijn part.
    Zal mij wel een ander kopen
    Last edited by Johnny K; 28 juli 2009, 10:15.

Re: Nokia GPS

Als ze voor de software alleen al 119 euro moet betalen, dan ben je inderdaad beter af met een nieuwe GPS.
    Een toestel zonder de laatste snufjes kan je wel vinden voor die prijs.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

Working...
    X