Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Scarlet be connectie problemen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Scarlet be connectie problemen

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
    Is Scarlet misschien failliet ?
    dat mss niet, maar eer dat ze het snappen wat er scheelt zijn we een maand verder !

grts
    korandoke
    je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
    www.korandoke.be

Comment

Ze melden zelf dat er storingen zijn (maar niet bij alle klanten) :

Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

Alleen bij sommige klanten? Je gaat me toch niet vertellen dat niet-klanten dezelfde sites wel kunnen bezoeken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
          Ik heb problemen sinds gisteren:
          - geen binnenkomende mail
          - geen uitgaande mail
          - geen webmail
          - geen telefoon
          - mijn site is onberijkbaar, net zoals alle andere scarletsites, inclusief http://www.scarlet.be

Ik woon op het wereldwijde web. En Jij?
          Ik woon in Rijkevorsel

-Binnenkomende mail = OK (ondertussen nog een mailtje gekregen)
          -uitgaande mail = OK (net nog een foto verstuurd die gevraagd werd in dat mailtje)
          -Webmail gebruik ik niet
          -telefoon = GSM-> vaste telefoon = OK / vaste telefoon -> GSM = OK (net allebei getest)
          -Internet = OK (anders kon ik hier niet reageren)
          -mijn website zit bij Fotopic, die werkt ook nog (daar hebben ze een paar keer per jaar problemen, maar nu niet)

Dan heb ik blijkbaar meer geluk dat alles hier nog werkt...
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

Comment

mail werkt terug hier " ze hebben het gevonden"

grts
            korandoke
            je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
            www.korandoke.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door korandoke Bekijk bericht
              mail werkt terug hier " ze hebben het gevonden"

grts
              korandoke
              jup, bij mij ook. Sinds gisterenmiddag was er geen emailverkeer mogelijk, en was hun site onbereikbaar. Internetverbinding op wat 'glitches' na ok.

Comment

Alleen bij sommige klanten? Je gaat me toch niet vertellen dat niet-klanten dezelfde sites wel kunnen bezoeken.
                Op het moment dat ik mijn bericht schreef, kon ik (als niet-klant) zonder probleem op www.scarlet.be en kwamen mijn scarlet-mails gewoon binnen...

Netwerkstatuspagina meldt blijkbaar nog steeds mogelijke problemen...
                Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

de problemen zijn precies opgelost.
                  lang leve Scarlet.

Comment

De reputatie van mijn mailaccount is ondertussen wel onherstelbaar beschadigd: Net als vorige keer zijn buitenlandse contacten er niet van verwittigd dat het om een tijdelijk probleem gaat, waardoor ik uit hun lijst ben geschrapt. Ik kan niet nagaan welke mails ik niet heb ontvangen, en welke telefoons ik heb gemist, of van wie.
                    Ik moet er ook vanuit gaan dat sommige diensten weer zijn teruggeschakeld naar snailmail, waardoor ik hun opnieuw zelf moet verwittigen dat nu alles in orde is.
                    Facebook heeft wel al spontaan gemeend dat ik mijn account mag behouden, als ik een 'geldig' e-mailadres opgeef.
                    Mijn scarlet simkaart is ondertussen al tien maanden onderweg, tien maanden van spam door scarlet, over of ik zo een kaart wil: Ja dus, voor de honderdste keer, ja: ik heb die namelijk betaald, plus andere voorschotten die niet in rekening werden gebracht.
                    Mijn vaste telefoon werkt, maar alleen als ik met scarletdiensten bel. Anderen kunnen mij nauwelijks horen, of ik hen.

Comment

De reputatie van mijn mailaccount is ondertussen wel onherstelbaar beschadigd: Net als vorige keer zijn buitenlandse contacten er niet van verwittigd dat het om een tijdelijk probleem gaat, waardoor ik uit hun lijst ben geschrapt. Ik kan niet nagaan welke mails ik niet heb ontvangen, en welke telefoons ik heb gemist, of van wie.
                      Ik moet er ook vanuit gaan dat sommige diensten weer zijn teruggeschakeld naar snailmail, waardoor ik hun opnieuw zelf moet verwittigen dat nu alles in orde is.
                      Facebook heeft wel al spontaan gemeend dat ik mijn account mag behouden, als ik een 'geldig' e-mailadres opgeef.
                      Mijn scarlet simkaart is ondertussen al tien maanden onderweg, tien maanden van spam door scarlet, over of ik zo een kaart wil: Ja dus, voor de honderdste keer, ja: ik heb die namelijk betaald, plus andere voorschotten die niet in rekening werden gebracht.
                      Mijn vaste telefoon werkt, maar alleen als ik met scarletdiensten bel. Anderen kunnen mij nauwelijks horen, of ik hen.
                      Ben jij getrouwd met Scarlet ?
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

De reputatie van mijn mailaccount is ondertussen wel onherstelbaar beschadigd: Net als vorige keer zijn buitenlandse contacten er niet van verwittigd dat het om een tijdelijk probleem gaat, waardoor ik uit hun lijst ben geschrapt.
                        Voor een paar Euro per jaar kan je een eigen domein registeren met mailhosting. Voordeel: Mailboxen en aliassen zoveel je wil, geen miserie bij het veranderen van provider en alles in eigen beheer.
                        Ik gebruik mijn ISP voor toegang tot internet, ik hoef geen webspace, mailbox, webmail, newsserver of wat dan ook. Ben ik niet meer tevreden dan ben ik er gewoon weg zonder de rompslomp van iedereen te verwittigen dat mijn mailadressen veranderd zijn.
                        Bijkomend voordeel, ik gebruik per forum of website/winkel waar ik registreer een uniek e-mailadres, krijg ik spam of andere problemen dan weet ik perfect wie de dader is
                        bye, Maurice
                        https://on4bam.com/
                        Nikon D7500

Comment

momenteel (sinds vandaag) kan ik nog wel mails ontvangen, maar niet meer verzenden naar de Scarlet mailserver.
                          Nog iemand met dit probleem, of zou het aan mijn computer liggen?
                          instellingen van mijn account nagekeken (werk met Mozilla Thunderbird) en daar is niks abnormaals te zien.
                          = =
                          pc afgesloten, modem paar minuten zonder stroom gezet, terug opgestart.
                          maar probleem blijft.
                          Last edited by Control-Z; 1 juli 2011, 12:42. Reden: edit

Comment

momenteel (sinds vandaag) kan ik nog wel mails ontvangen, maar niet meer verzenden naar de Scarlet mailserver.
                            Nog iemand met dit probleem, of zou het aan mijn computer liggen?
                            instellingen van mijn account nagekeken (werk met Mozilla Thunderbird) en daar is niks abnormaals te zien.
                            = =
                            pc afgesloten, modem paar minuten zonder stroom gezet, terug opgestart.
                            maar probleem blijft.
                            Je kan misschien morgen hun netwekstatus eens nakijken. Die van gisteren weten ze nu nog niet.
                            --> http://www.scarlet.be/nl/status.php

Comment

Heb je geen webmail om te zien of dat wel gaat? Kan je een telnet connectie maken met de server?
                              bye, Maurice
                              https://on4bam.com/
                              Nikon D7500

Comment

Ik heb hier geen problemen om mails te versturen via Scarlet (net even getest, als ik een mailtje naar mezelf stuur, dan komt dat een paar seconden later aan).
                                http://barthuysmans.smugmug.com/
                                BD0338BE

Comment

Working...
                                X