Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@nditBekijk bericht
Nu wou ik proberen om de helpdesk te bereiken, maar die hebben het veel te druk. Na een half uur hetzelfde muziekje werd ik het wel beu.
Die defecte modem moet nog geruild worden, want mijn buurman kan die ook niet zomaar meenemen naar het werk (alles moet geregeld worden via Scarlet).
Ik heb nu dus geen internet of telefoonproblemen meer, maar de helpdesk bereiken zal wel onmogelijk zijn op dit ogenblik, omdat ze zelf al genoeg problemen hebben.
Toeval of niet, zaterdagmorgen had ik een mailtje gekregen van Fotopic. In dat mailtje stond dat er zondag een speciale actie was om het Premium-abonnenment te verlengen voor de helft van de prijs (alleen op zondag 26 juli dus). Die defecte modem kost mij dus al zeker 22,5 pond, want binnenkort moet ik de volle prijs betalen voor de verlenging van dat abonnement. (gisterenavond had ik geen tijd om die betaling nog te regelen).
En ze dan toch nog trouw blijven, ze moesten je een "Scarlet" standbeeld geven !
Ik krijg hier vandaag wel e-mails binnen via Scarlet. Ik heb net nog even een testje gedaan, een mail van mij G-mail adres kawm een paar seconden later aan op mijn Scarlet e-mail adres. Hier zijn er dus helemaal geen problemen met Scarlet.
Toen ik nog problemen had met Scarlet, dan lag dat aan de ADSL-modem. Ondertussen heb ik al bijna een jaar een VDSL-modem + digitale TV + telefoon + GSM abonnement (Scarlet One, voor 50 euro per maand), en dat werkt allemaal perfect.
Ik heb een kwartiertje geleden nog foto's verstuurd naar Fotopic (met een e-mail via Scarlet), en die staan ondertussen toch al online.
Hier werkt alles dus wel prima...
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@nditBekijk bericht
Hier zijn er dus helemaal geen problemen met Scarlet.
Ik heb problemen sinds gisteren:
- geen binnenkomende mail
- geen uitgaande mail
- geen webmail
- geen telefoon
- mijn site is onberijkbaar, net zoals alle andere scarletsites, inclusief http://www.scarlet.be
Comment