Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

itunes op meerdere pc's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • itunes op meerdere pc's

    Ik heb in de living eeen mac mini die ik met itunes gebruik om mijn muziek af te spelen.
    Hier op mijn bureau heb ik een vaste pc waar ook itunes op staat.
    Als ik nu een nieuwe cd wil toevoegen in itunes moet ik die op beide pc's importeren.
    Is er geen mogelijkheid om 1 harde schijf te gebruiken die dan via netwerk beide itunes kan bedienen?

    Ik dacht aan een nerwerk harde schijf maar heb al veel negatieve berichten gelezen hierover.Deze zouden te traag zijn en bovendien niet overweg kunnen met HD beelden.

    Ook jammer dat als je muziek toevoegd op een harde schijf itunes die niet automatisch scant op nieuwe file's.
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

  • #2
    Re: itunes op meerdere pc's

    Maar itunes importeerd elke cd die je via itunes ook ript.
    Dus als je op een andere pc werkt zal je steeds moeten laten zoeken in de mappen die je wil
    Zelfs als je een netwerkdrive instaleerd zal je moeten zoeken, doet niks automatisch.
    Er is geen samenwerking tussen de 2 systemen waar itunes opstaat, en dat is jammer.

    Comment


    • #3
      Re: itunes op meerdere pc's

      Mijn iTunes staat op de vaste pc in mijn bureau, via airport express aangesloten op de stereo in de living, om het boeltje te besturen gebruik ik Remote op mijn iPhone, werkt fantastisch
      Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
      www.cromagnonman.be

      Comment


      • #4
        Re: itunes op meerdere pc's

        Als de beide machines in een netwerk hangen, hoef je maar op 1 de iTunes library te beheren. Aanzetten in de Preferences dat je je library wilt delen via het netwerk en dan kun je op de andere machine daar gebruik van maken.

        En wat betreft de snelheid van een netwerk: ik kan gewoon via een Airport Extreme/Express combo HD opnames bekijken op m'n TV zonder enige problemen.
        Bodies: Nikon D700, D200
        Zoom: Nikkor AF-S 18-70, AF-S 24-120VR, AF-S 70-200/2.8, Tokina 12-24
        Primes: Nikkor AF-D 50/1.8, AF-D 85/1.8, AF-S 300/4, Sigma 150/2.8 EX

        Comment

        Working...
        X