Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DigitalOnline ervaringen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• DigitalOnline ervaringen?

Iemand ervaringen met deze internetshop met showroon in Tienen?
    Niet zozeer voor fotomateriaal, maar we overwegen de aankoop van een televisie. Onze beeldbuis is het aan het begeven. Prijzen met Vandenborre bv. verschillen ruim 100 euro.
    Al doende leert men...

Flickr

Re: DigitalOnline ervaringen?

ziet er wel verzorgt uit allemaal, maar geen ervaring hier.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
      Prijzen met Vandenborre bv. verschillen ruim 100 euro.
      Is VDB duurder of goedkoper ?
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Is VDB duurder of goedkoper ?
        Duurder uiteraard !
        Al doende leert men...

Flickr

Comment

Dacht ik ook al.

Heb altijd een beetje medelijden als ik lees "ik heb dit of dat gekocht in MediaMarkt of bij VDB" of een andere "goedkoopste prijs" keten.
          Tenzij je natuurlijk eerst elders gaat vergelijken en met een uitprintje gaat staan zwaaien om af te dingen.
          Maar bravo hoor voor MM & Co : je moet het maar kunnen: pakken mensen overtuigen dat je inderdaad de allergoedkoopste bent, zodat ze zelfs niet meer de moeite doen om te vergelijken.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
            Iemand ervaringen met deze internetshop met showroon in Tienen?
            Niet zozeer voor fotomateriaal, maar we overwegen de aankoop van een televisie. Onze beeldbuis is het aan het begeven. Prijzen met Vandenborre bv. verschillen ruim 100 euro.

Die eigen hersteldienst dat vind ik toch wat overdreven. Wie kan dit nu nog aanbieden?

Toch de prijs goed navragen, want ik lees via Google dat ze melden dat de leverancier helaas zijn prijzen heeft aangepast voor desbetreffend toestel.
            Last edited by Fabbe; 19 juli 2009, 12:15.

Comment

Eens kijken op www.redcoon.be?
              Onze 2de tv komt van daar en geen klachten. = een Panasonic, dan kan je om het even waar kopen, als er een defect is komt er toch iemand van Panasonic aan huis. Scheelde ook een 150 Euro met VDB.
              --
              Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sven Bekijk bericht
                Eens kijken op www.redcoon.be?
                Onze 2de tv komt van daar en geen klachten. = een Panasonic, dan kan je om het even waar kopen, als er een defect is komt er toch iemand van Panasonic aan huis. Scheelde ook een 150 Euro met VDB.
                Bedankt. Hebben we ook bekeken, maar DiscountOnline kwam nog goedkoper uit aangezien we die daar ter plekke kunnen halen en zo de verzendkosten niet hebben. Alsook winkel dichter bij huis indien problemen of zo.
                Maar Redcoon stond eerst op onze lijst, tot we op die Discountonline stoottten.
                Al doende leert men...

Flickr

Comment

Mijn zoon heeft zijn Panasonic bij die discount gekocht, omwille van de goedkope prijzen. Wat service betreft heeft ie geen ervaring mee.
                  Ik stuurde onlangs eveneens een mailtje voor prijsaanvraag en kreeg diezelfde dag nog antwoord.....
                  Natuurlijk is het bij velen zo, dat eens je een aankoop gedaan hebt de mailtjes niet meer zo vlot worden beantwoord.
                  Stuur altijd eerst een mailtje om de prijs te bevestigen, dat is het meest veilige.
                  Last edited by fromdad; 19 juli 2009, 19:15.

Comment

Working...
                  X