Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Websiteprijs? De echte prijs?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Websiteprijs? De echte prijs?

Ju

Als er op een site plots een prijs staat aangegeven die op zich wat onjuist lijkt te zijn en je gaat naar de winkel en het toestel staat daar aan een hogere prijs. Aan welke prijs kan je het dan aankopen?

De internetprijs (je hebt natuurlijk het bewijs mee van die prijs -> print screen) of de winkelprijs?

Andries
    ::: Flickr :::

Re: Websiteprijs? De echte prijs?

Oorspronkelijk geplaatst door AndriesDeLeener Bekijk bericht
    Ju

Als er op een site plots een prijs staat aangegeven die op zich wat onjuist lijkt te zijn en je gaat naar de winkel en het toestel staat daar aan een hogere prijs. Aan welke prijs kan je het dan aankopen?

De internetprijs (je hebt natuurlijk het bewijs mee van die prijs -> print screen) of de winkelprijs?

Andries
    Eerst de kleine lettertjes op de site lezen, waarschijnlijk staat er iets van fouten en prijswijzigingen voorbehouden ... meestal zal je het niet hard kunnen maken vrees ik.
    Als er meer juridisch geletterden een meer gefundeerd antwoord kunnen geven ...

Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
      Eerst de kleine lettertjes op de site lezen, waarschijnlijk staat er iets van fouten en prijswijzigingen voorbehouden ... meestal zal je het niet hard kunnen maken vrees ik.
      Als er meer juridisch geletterden een meer gefundeerd antwoord kunnen geven ...

Mark
      TPH zal zich naar best vermogen inspannen om de correctheid van de gegevens verstrekt op de Website na te gaan maar TPH kan deze correctheid geenszins garanderen: noch uitdrukkelijk, noch impliciet.

De websitevoorwaarden eens gelezen..

Comment

uuuuuuuuuuuuuuuuu
        Last edited by Guest13; 31 augustus 2010, 14:59. Reden: yyyyyyyyyyyyyyyy

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AndriesDeLeener Bekijk bericht
          TPH zal zich naar best vermogen inspannen om de correctheid van de gegevens verstrekt op de Website na te gaan maar TPH kan deze correctheid geenszins garanderen: noch uitdrukkelijk, noch impliciet.

De websitevoorwaarden eens gelezen..
          mm the phone house
          die proberen op alle mogelijke manieren geld uit je zakken te kloppen
          vorig jaar heb ik daar ook een gsm gekocht
          een dag na de solden, ze waren vergeten hun prijzen terug aan te passen in de winkel zelf
          ik zag daar juist een gsm die me aanstond, en ik wou die dus hebben tegen de prijs die daar getekend stond (wettelijk moesten ze die me geven aan die prijs)
          de verkoper wou dat niet doen, ik heb de gsm dan gekocht voor een hogere prijs
          ondertussen wilden ze me een verzekering nog aansmeren, geheugenkaartje (wat daar pokkeduur kost),beschermhoesje ,...
          dan met de nieuwe gsm een foto gemaakt van de aangeduide prijs in de winkel
          en die foto gemaild naar hun hoofdkantoor en daar dan ook nog eens naar gebeld
          na veel vijf en zessen uiteindelijk het verschil terug gekregen
          vorige week ging mijn vriendin daar ook zien voor een gsm
          gsm gekocht naar haar goesting
          weeral het verhaaltje van verzekering die 10€ de maand kost
          dat is dan een dure verzekering voor een gsm van 130€
          op een jaar tijd heb je uw gsm dan dubbel zo duur betaald

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gert1971 Bekijk bericht
            mm the phone house
            die proberen op alle mogelijke manieren geld uit je zakken te kloppen
            vorig jaar heb ik daar ook een gsm gekocht
            een dag na de solden, ze waren vergeten hun prijzen terug aan te passen in de winkel zelf
            ik zag daar juist een gsm die me aanstond, en ik wou die dus hebben tegen de prijs die daar getekend stond (wettelijk moesten ze die me geven aan die prijs)
            de verkoper wou A niet doen, ik heb de gsm dan gekocht voor een hogere prijs
            ondertussen wilden ze me een verzekering nog aansmeren, geheugenkaartje (wat daar pokkeduur kost),beschermhoesje ,...
            dan met de nieuwe gsm een foto gemaakt van de aangeduide prijs in de winkel
            en die foto gemaild naar hun hoofdkantoor en daar dan ook nog eens naar gebeld
            na veel vijf en zessen uiteindelijk het verschil terug gekregen
            vorige week ging mijn vriendin daar ook zien voor een gsm
            gsm gekocht naar haar goesting
            weeral het verhaaltje van verzekering die 10€ de maand kost
            dat is dan een dure verzekering voor een gsm van 130€
            op een jaar tijd heb je uw gsm dan dubbel zo duur betaald

Het is ook niet mijn favo winkel maar wel blijkbaar de winkel die altijd de gsm heeft die ik wil en de andere niet hebben.

Comment

Het is zo dat, indien een goed aan 2 verschillende prijzen wordt aangeboden tijdens de periode waarop deze van toepassing is (kijken naar de periode van de internetfolder. Indien niets bepaald, blijft ze geldig), dan is de laagste prijs de prijs die aan de consument moet worden aangerekend, en dit volgens de wet handelspraktijken.

Zelfde vraag aan TA gesteld, en dit is hun antwoord.

Comment

Working...
              X