Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tour de France

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Tour de France

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
    Tja Theo, wat doe je eraan. Men heeft ons vroeger altijd voorgehouden dat: "Eerlijkheid duurt het langst." Maar later ben ik aan de weet gekomen dat ze ons enkel de eerste helft van deze spreuk hebben verteld. Volledig gaat ze zo: "Eerlijkheid duurt het langst, om rijk te worden."

Mvg.
    Robert
    Hahaha, jaja, zo is dat
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Oef , ti's over, finito

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe Bekijk bericht
        Oef , ti's over, finito
        Was toch leuk om te volgen

En dat zuinig handje gezien van Amstrong aan Contador op het podium in Parijs?
        Ik heb genoeg van die vent... al had hij 10 keer de Tour gewonnen.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Was toch leuk om te volgen

En dat zuinig handje gezien van Amstrong aan Contador op het podium in Parijs?
          Ik heb genoeg van die vent... al had hij 10 keer de Tour gewonnen.
          Leve de jeugd
          Heb het ook gezien, stond daar toch maar beteuterd bij vond ik
          Die rijd vast en zeker niet bij radioschack volgend jaar
          En wat een opluchting voor Alberto, nu kan hij toch staan blinken met een foto waar hij als winnaar op staat en Lance als 7 voudig tourwinnaar slechts derde

Maar ons Marcske was van de partij en hoe denk dat hij 20 meter voorsprong had

Comment

Toch godgeklaagd hoe heel die Tour alweer rond Armstrong heeft gedraaid. Althans in de ogen van de media.
            Dat zal dan wel charisma zijn zeker
            In mijn analyse heeft Contador de ronde gewonnen desondanks Astana.
            Hopelijk vindt hij voor volgend jaar wel een ploeg die voor hem rijdt.
            Ik kijk alvast uit naar een boeiend duel tussen hem en Andy.
            Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PLATO Bekijk bericht
              Toch godgeklaagd hoe heel die Tour alweer rond Armstrong heeft gedraaid. Althans in de ogen van de media.
              Dat zal dan wel charisma zijn zeker
              In mijn analyse heeft Contador de ronde gewonnen desondanks Astana.
              Hopelijk vindt hij voor volgend jaar wel een ploeg die voor hem rijdt.
              Ik kijk alvast uit naar een boeiend duel tussen hem en Andy.
              Weergave waarmee ik het eens ben.
              Contador heeft meer gedaan voor Amstrong en Astana.
              Johan Bryuneel is een sluwe, slimme, lepe gast maar dat is verder ok.
              Mart Smeets noemde hem "laf"...

Ik wil het graag nog eens kwijt: Amstrong is niks en heeft niks...
              Een pure zakenmens die de Tour heeft bedorven.
              Voor de media was hij natuurlijk een bruikklare hap.
              Die heeft geen hart en heeft geen ziel. Die heeft alleen veel geld
              Ik heb vandaag in Parijs een echte dégout gekregen van die kerel.
              Het probleem is dat ze die gast nooit zullen pakken op gebruik van doping
              Als hij die 7 Tour's heeft gewonnen op enkel boterhammen met gelei dan pas doe
              ik mijne hoed af.

Mijn "uitingen" hebben niets te maken met jaloezie of centen hoor, helemaal niet.
              Als hij iets inzat met de gezondheid van mensen dan vroeg die geen 200.000 dollar
              voor één "lezing". Het blijkt nu ook dat die "fee" zijn loon is.... en dus niet centen
              die hij in zijn "foundation" stopt.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

ik mijne hoed af.

Mijn "uitingen" hebben niets te maken met jaloezie of centen hoor, helemaal niet.
                Als hij iets inzat met de gezondheid van mensen dan vroeg die geen 200.000 dollar
                voor één "lezing". Het blijkt nu ook dat die "fee" zijn loon is.... en dus niet centen

Amai, dat wist ik niet. 200.000 dollar voor één lezing. Dat is rijk worden op andermans miserie. Schone mens.
                Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

Comment

contador blijft normaal bij astana.
                  en normaal komt vinokourov ook terug bij astatna tenzij de renners het nie willen

bruneel gaat 75% zeker mee met armstrong dus wordt leuk volgens jaar.
                  nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht

bruneel gaat 75% zeker mee met armstrong dus wordt leuk volgens jaar.
                    Maak daar maar 100% van. Als Johan nog een contract heeft met Astana zullen ze dat wat graag verbreken. Bruyneel en Armstrong zijn 4 handen op 1 buik . Maar wie zijn buik ?
                    Als de Schlecks naar Armstrong gaan dan moet hij volgend jaar weer gaan knechten. Maar dan kan hij wel leren hoe Andy 7 maal de Tour kan winnen zonder gepakt te worden. Hopelijk pakken ze de Schlecks niet alvorens het zover is. Ook Cancelara en Voigt doen dingen die mij noet "clean" lijken. Net als de mannen van Columbia met Vac op kop. De toekomst zal uitwijzen wat ze pakken, maar dat kan jaren duren.
                    Pas binnenlopend bericht : ze gaan de pipi van baron Eddy van 1969 onderzoeken. Hij kan al beginnen bibberen.

Comment

• Re: Tour de France

@ Theokus,

Je moet toch maar eens een fiets kopen en de alpen en de piryneeën ingaan. Daarna zien we wel. Ik vind het toch een prestatie wat LA heeft gedaan op de 3e plaats. En het mediacircus rond hem zal hij zelf wel niet kunnen aan doen. Zie maar hoe hij word weg- getrokken door zijn bodyguard toen hij een aan tafel wou komen bij Lieven. Hij mocht enkel tekenen want de ploeg was aan het wachten.

En zeg mij eens " moest jij daar staan met zo'n ziekelijk verleden en je kan er geld mee verdienen zou je dan ook " NEE" zeggen ? Ik alvast niet

Doping moet bewezen worden en zolang niet bewezen ben je onschuldig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe Bekijk bericht
                        @ Theokus,

Je moet toch maar eens een fiets kopen en de alpen en de piryneeën ingaan. Daarna zien we wel. Ik vind het toch een prestatie wat LA heeft gedaan op de 3e plaats. En het mediacircus rond hem zal hij zelf wel niet kunnen aan doen. Zie maar hoe hij word weg- getrokken door zijn bodyguard toen hij een aan tafel wou komen bij Lieven. Hij mocht enkel tekenen want de ploeg was aan het wachten.

En zeg mij eens " moest jij daar staan met zo'n ziekelijk verleden en je kan er geld mee verdienen zou je dan ook " NEE" zeggen ? Ik alvast niet

Doping moet bewezen worden en zolang niet bewezen ben je onschuldig.
                        Ja Fabbe, ik besef het wel.
                        Soms heb ik van die uitlatingen die onredelijk lijken.
                        Alle renners die gisteren in Parijs zijn aangekomen zijn over diezelfde Alpen en
                        Pyreneeën gegaan.
                        Tegen mijn goesting Fabbe: zijn ziekte was erg natuurlijk, ik wil menselijk blijven
                        op dit gebied maar het is de zwakste vorm van deze ziekte die hij had.

Als hij een echte meneer was dan was hij 2 minuten gaan zitten aan die tafel bij Lieven.
                        Ploeg of geen ploeg.
                        Contador had er toch geen moeite mee en die gaf zelfs de hand aan Lieven.
                        Elke renner van elke ploeg kwam aan tafel bij Lieven.
                        En 2 minuten te laat komen bij zijn ploeg zou ook niet het einde van de wereld zijn he.
                        Hij is toch Amstrong niet?
                        En zoals hij tegen Contador zei: "Ik heet Lance Armstrong en zelfs ik volg de bevelen op."
                        Niet moeilijk he Fabbe als de "baas" 100% achter Amstrong staat.
                        (baas > Bruyneel en Astana)

PS. Merckx horen praten gisteren
                        Man, man, toch erg voor zo'n grote meneer.
                        Ik heb niet ene fatsoenlijke zin gehoord
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

ik mijne hoed af.

Volledig mee eens, Theo.
                          Armtrong is er in geslaagd de tour de herleiden tot één grote reclamecampagne rond zijn persoon. Inhalig manneke.
                          Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                            Volledig mee eens, Theo.
                            Armtrong is er in geslaagd de tour de herleiden tot één grote reclamecampagne rond zijn persoon. Inhalig manneke.
                            Ik moet iets verbeteren...
                            Het moest een "hapklare brok" zijn,
                            i.p.v. bruikklare hap.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Deze week zeker het nieuws volgen, Alberto heeft de spits afgebeten in Spanje door te zeggen dat hij meer last had van Lance dan van de tour zelf
                              En dat dat de grote boosdoener zou kunnen geweest zijn maar het is binnen en dus komen de scheldpartijen eindelijk naar buiten
                              Ze deden zo mooi tegen elkaar he tijdens de tour, Lance die zijn maten op kop liet rijden om Alberto wat op achterstand te brengen
                              En Alberto die dan eens een prik geeft in de bergen en de verloren tijd dubbel en dik terug pikte

Dus nu komt de tour to leven als het gedaan is dan komen de lippen los
                              Verwacht alle momenten een aanval van Lance op twitter naar Alberto
                              Komen nog spannende dagen zoals Rinnus al melde de big boss van Astana dat ze de renners aan hun contract gaan houden
                              En als Vino terug komt gaat Alberto want die 2 komen ook niet overeen
                              Kortom te veel om op te noemen deze periode na de tour

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny K Bekijk bericht
                                Deze week zeker het nieuws volgen, Alberto heeft de spits afgebeten in Spanje door te zeggen dat hij meer last had van Lance dan van de tour zelf
                                En dat dat de grote boosdoener zou kunnen geweest zijn maar het is binnen en dus komen de scheldpartijen eindelijk naar buiten
                                Ze deden zo mooi tegen elkaar he tijdens de tour, Lance die zijn maten op kop liet rijden om Alberto wat op achterstand te brengen
                                En Alberto die dan eens een prik geeft in de bergen en de verloren tijd dubbel en dik terug pikte

Dus nu komt de tour to leven als het gedaan is dan komen de lippen los
                                Verwacht alle momenten een aanval van Lance op twitter naar Alberto
                                Komen nog spannende dagen zoals Rinnus al melde de big boss van Astana dat ze de renners aan hun contract gaan houden
                                En als Vino terug komt gaat Alberto want die 2 komen ook niet overeen
                                Kortom te veel om op te noemen deze periode na de tour

De enige renner die ik kan vertrouwen is Edwig van Hooydonck...
                                Die wilde NIET iets pakken en is uit de sport gestapt.
                                En onze Vino?

De laatste tijd staat de paardensport op zijn kop in Duitsland...
                                Het ene dopinggeval na het andere.
                                En dan durft er een gouden-medaille-dame op tv zeggen dat daar niemand iets
                                mee te maken heeft.
                                Dus die is zo astrant geworden alsof de boel belazeren iets is, waarmee niemand iets
                                mee te maken heeft.
                                En zo zal dat ook wel zijn met andere sporters.
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X