Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tour de France

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Tour de France

't is tijd dat 't gedaan is voor LA. Als zelfs Monfort al een betere tijdrit begint te rijden dan hij...
    Volgend jaar keert hij terug, met een ploeg rond hem gebouwd, goed voorbereid, en dan zul je nog eens wat zien.
    Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

Comment

Wanneer gaan ze die mannen van Columbia betrappen, en vooral Cavendope ?!?!?
      Als ze al bij Contador vraagtekens plaatsen , dan zeker bij die ganse Columbia-ploeg.
      Zeker niet bij Lotto of QuickStep want die bakken er niets van in deze Tour.

Comment

bij cavedish en co gaan ze niks vinden.
        contador evenmin.

zal morgen leuk worden op de ventoux! gaan es zien wie er nog in orde is
        nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
          zal morgen leuk worden op de ventoux! gaan es zien wie er nog in orde is
          Ik kijk er ook naar uit. Belooft vuurwerk te worden voor die derde podiumplaats.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PLATO Bekijk bericht
            Ik kijk er ook naar uit. Belooft vuurwerk te worden voor die derde podiumplaats.
            Twitter Lance Amstrong eens in op google en dan vind je wie wint op de Ventoux
            Zijn eigen woorden tegen een bericht van een twitter lid aldaar
            "Lance waar zien we je nog eens ?"
            zijn antwoord slechts een woord "Ventoux"

Dus dat beloofd, denk dat de stand niet veel zal veranderen,
            maar ik hoop voor Alberto dat hij net van het podium tuimelt zo dat Alberto de grote mijnheer is en niet de gene die op de 3 de plaats daar staat.
            Dus laat ons hopen op een leuk spektakel in de klim naar de kale berg

PS, over doping gesproken er zijn momenteel nog geen betrapten op verboden middelen.
            Maar dat komt omdat de tour directie besloten heeft niks openbaar te maken tijdens de tour maar pas na de tour de schuldigen bekent te maken
            Dus dat beloofd ook nog eens spektakel te worden wie o wie is er gepakt

Comment

leuk en dat was dan weer.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                leuk en dat was dan weer.
                grt,bouk.
                Toch voor Rabo.

Astana heeft een zeer slimme koers gereden.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

was interessant en als alles een beetje was gelijk het moest zijn was frank sleck nie goe genoeg voor deftige koers
                  nikon stuff

Comment

Dit was nu een letterlijk een berg die een muis gebaard heeft.
                    De oudste Schleck was niet goed vandaag. Armstrong heeft blijkbaar een nieuw krachtenarsenaal aangeboord.

Comment

Armstrong heeft blijkbaar een nieuw krachtenarsenaal aangeboord.
                      En zijn "foundation" is ondertussen ook al ontmaskerd. Ben ik blij dat ik nooit met zo een geel armbandje heb rondgelopen.

Mvg.
                      Robert
                      Mvg.
                      Robert
                      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Dit was nu een letterlijk een berg die een muis gebaard heeft.
                        De oudste Schleck was niet goed vandaag. Armstrong heeft blijkbaar een nieuw krachtenarsenaal aangeboord.

Klop denk dat Andy doorgereden had hij meer dan waarschijnlijk kunnen winnen had op deze berg.
                        Maar door zijn broer moest hij inhouden, zeg niet dat Alberto zou gekraakt hebben,
                        maar de kans om te winnen bovenop de Mount Ventoux was groter.
                        Maar dan had hij zijn broer in de vernieling gereden en dat wilde hij absoluut vermijden.
                        Nu Marcske nog in Parijs de puntjes op de i zetten en klaar, we hebben het dan alweer gehad.
                        Vervolg de doping zondaars aan de schandpaal nagelen, was beloofd om na de Tour de doping zondaars te vernoemen
                        Dus we wachten vol spanning af wie er gepakt is op een foutief plasje

Bwa volgende afspraak de Vuelta die ga ik ook eens volgen dit jaar, dan heb ik alle grote rondes gevolgt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                          En zijn "foundation" is ondertussen ook al ontmaskerd. Ben ik blij dat ik nooit met zo een geel armbandje heb rondgelopen.

Mvg.
                          Robert
                          Komedie en commercie
                          Die wil de 2de Bill Gates worden maar dan met alles wat met gezondheid te maken heeft.

Goed dat die Hans V. van De Morgen een boekje open deed.
                          Maar ja, dat is weer iets wat de "mensen" niet graag zullen horen.
                          Ernstig ziek zijn en dan nog dagelijks een paar uren gaan trainen & fietsen?
                          Straffe gast, toch voor ne zieke
                          Maar het is goed mogelijk anderzijds omdat je die ziekte heel lang kan dragen
                          zonder echte hinder.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                            Komedie en commercie
                            Die wil de 2de Bill Gates worden maar dan met alles wat met gezondheid te maken heeft.

Goed dat die Hans V. van De Morgen een boekje open deed.
                            Maar ja, dat is weer iets wat de "mensen" niet graag zullen horen.
                            Ernstig ziek zijn en dan nog dagelijks een paar uren gaan trainen & fietsen?
                            Straffe gast, toch voor ne zieke
                            Maar het is goed mogelijk anderzijds omdat je die ziekte heel lang kan dragen
                            zonder echte hinder.
                            Han V. is wel al een tijdje op non-actief geplaatst bij die "kwaliteitskrant".
                            Krijgt zijn loon zonder werken.

Mvg.
                            Robert
                            Mvg.
                            Robert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                              Han V. is wel al een tijdje op non-actief geplaatst bij die "kwaliteitskrant".
                              Krijgt zijn loon zonder werken.

Mvg.
                              Robert
                              Vind ik erg als het zou gaan over zijn kritische uitlatingen.
                              Het is een trend die zich doorzet in alle media: goed nieuws en lullen dus.

Mart Smeets kan zo vragen stellen over doping waarbij het antwoord niet anders
                              kan zijn dan dat doping niet erg is en dat het geen mens (supporters ed.) interesseert.
                              En als ik me niet vergis dan waren zijn ouders ook sponsors van de ploeg van Peter Post. (niet alles he).

Als ge uw eigen mening kunt verkrachten of verhullen, als ge komedie kunt spelen
                              en als ge niet overmatig kritisch zijt dan zult ge gegarandeerd slagen of succes hebben.
                              De mensen willen de waarheid niet horen...
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                                Vind ik erg als het zou gaan over zijn kritische uitlatingen.
                                Het is een trend die zich doorzet in alle media: goed nieuws en lullen dus.

Mart Smeets kan zo vragen stellen over doping waarbij het antwoord niet anders
                                kan zijn dan dat doping niet erg is en dat het geen mens (supporters ed.) interesseert.
                                En als ik me niet vergis dan waren zijn ouders ook sponsors van de ploeg van Peter Post. (niet alles he).

Als ge uw eigen mening kunt verkrachten of verhullen, als ge komedie kunt spelen
                                en als ge niet overmatig kritisch zijt dan zult ge gegarandeerd slagen of succes hebben.
                                De mensen willen de waarheid niet horen...
                                Tja Theo, wat doe je eraan. Men heeft ons vroeger altijd voorgehouden dat: "Eerlijkheid duurt het langst." Maar later ben ik aan de weet gekomen dat ze ons enkel de eerste helft van deze spreuk hebben verteld. Volledig gaat ze zo: "Eerlijkheid duurt het langst, om rijk te worden."

Mvg.
                                Robert
                                Mvg.
                                Robert

Comment

Working...
                                X