Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Irritante Windows meldingen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Irritante Windows meldingen

Telkens ik opstart krijg ik de melding dat mijn PC gevaren loopt op allerlei besmettingen. Hoewel voldoende firewall geïnstalleerd is (niet van Window) krijg ik steeds die enerverende en typisch Amerikaanse melding van Windows beveiligingsysteem. Hoe kan ik die arrogante, maniacale ,egoïstische en hypocritische Microsoft Windowsmelding uitschakelen ? Gebruik nog steeds Windows XP.

Henri
    lidnummer: BD0435BE

Re: Irritante Windows meldingen

Je zou eens kunnen scannen op spy en adware en eventueel virussen.
    Kun je anders eens zeggen wat er specifiek in het kadertje staat? Draai je een nederlandse of een engelse versie van xp?
    Want als je een engelse (of amerikaanse zoals jij zegt) melding krijgt op een nederlandstalige xp, dan heb je grote kans dat het gaat om spyware of adware, vandaar de vraag.
    Last edited by zeroke; 15 juli 2009, 14:53.
    Sony A200K

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zeroke Bekijk bericht
      Je zou eens kunnen scannen op spy en adware en eventueel virussen.
      Kun je anders eens zeggen wat er specifiek in het kadertje staat? Draai je een nederlandse of een engelse versie van xp?
      Want als je een engelse (of amerikaanse zoals jij zegt) melding krijgt op een nederlandstalige xp, dan heb je grote kans dat het gaat om spyware of adware, vandaar de vraag.
      Dank voor je reactie die mijn aandacht vestigde op iets wat mij ontgaan was: het is namelijk zo dat bij het opstarten "Webroot"(antivirus en antispyware prog) werd uitgeschakeld met het resultaat dat dit programma dan een link maakt naar Windows Beveiligingsmeldingen en ik de melding kreeg "uw computer loopt mogelijk een beveiligingsrisico".

Henri

Comment

Open beveilegings centrum en zet die meldingen af voor van alles en nog wat.
        Dat staat bij mij af zelfs de updates doe ik handmatig geen meldingen of plotse download of nog
        vervelender een herstart terwijl je aan het photoshoppen bent
        Als je dat eens bent tegengekomen dan is het gemak van de auto update er rap af

Comment

Hey juppekes

Als je dat schildje open klikt is staat er vermeld wat er zogezegd niet in orde is (omdat het niet van microsoft is)

Dan kan je daar wat zogezegd niet in orde is nog eens open klikken

Normaal kun je daar ergens: eigen programma gebruiken aanvinken

Hopelijk heb je wat aan mijn uitleg want ik ben daar niet zo goed in
          Bootjes

Comment

Hey juppekes

Is het een beetje gelukt met mijn uitleg of was dit het probleem niet
            Bootjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
              Hey juppekes

Is het een beetje gelukt met mijn uitleg of was dit het probleem niet
              Dank voor help. Alles oke. Zie mijn reply onder nr 3.

Henri

Comment

Working...
              X