Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
En wat heeft de goede Sint .... euh tnt of postbode dan gebracht ????
de tnt-sint wat goodies: batterygrip, extra batterij, twee uv-filters (waarvan één kapot in 't doosje ), twee zonnekappen, blaaspeertje, lensdoekje, en dergelijke
(maar nu is m'n tas al te klein )
I don't have a drinking problem except when I can't have a drink.
de tnt-sint wat goodies: batterygrip, extra batterij, twee uv-filters (waarvan één kapot in 't doosje ), twee zonnekappen, blaaspeertje, lensdoekje, en dergelijke
(maar nu is m'n tas al te klein )
Heb je met de webwinkel al contact opgenomen want wie gaat dat betalen?
Weet niet of het veel gekost heeft maar zoiets mag toch niet gebeuren he zal wel breekbaar op het pakketje gestaan hebben
En tja dat komt er altijd van he, we zouden een tas moeten hebben die groeit evenredig met het materiaal dat we aankopen.
Dan zouden er hier veel met een hernia rond lopen vrees ik want als ze ALLES in de tas mee gaan slepen dat gaat kromme ruggen geven
Heb je met de webwinkel al contact opgenomen want wie gaat dat betalen?
Weet niet of het veel gekost heeft maar zoiets mag toch niet gebeuren he zal wel breekbaar op het pakketje gestaan hebben
En tja dat komt er altijd van he, we zouden een tas moeten hebben die groeit evenredig met het materiaal dat we aankopen.
Dan zouden er hier veel met een hernia rond lopen vrees ik want als ze ALLES in de tas mee gaan slepen dat gaat kromme ruggen geven
tuurlijk, ik mag 'em terugsturen - doe ik overmorgen.
en als die service in orde is, bestel ik daar mss wel m'n nieuwe (grotere) rugzak ook (is sowieso goedkoper dan in de 'plaatselijke' winkels hier, prijsverschil $$$)
I don't have a drinking problem except when I can't have a drink.
Comment