Groot probleem... Weet iemand raad?
Gisteren mijn laptop gewoon uitgeschakeld, zoals het hoort en geen foutmeldingen gekregen.
Vandaag willen opstarten en Blue screen met "Unmountable Boot Volume".
Ok, even andere pc opstarten dan maar en zoeken op het internet. Meer dan 70.000 resultaten over deze foutmelding (ze zal dus wel meer voorkomen).
Echter geen van de aangereikte oplossingen hier werkt bij mij:
- herstellen met Windows CD, daarna chkdsk of fixboot of ... na de prompt.
En daar loopt het mis: ongeldige locatie
Zelfs een DIR-commando op mijn C: \ geeft geen resultaten meer.
Wat te doen om mijn data en bestanden toch nog te redden zonder een format c te moeten uitvoeren?
Bestaat er een éénvoudige manier om de harddisk uit een laptop aan een desktop bij te hangen en zo eventueel nog enkele bestanden er uit te kunnen halen?
Help, Help, Help... (en natuurlijk weer juist op een zondag, zodat al de winkels gesloten zijn)
Gisteren mijn laptop gewoon uitgeschakeld, zoals het hoort en geen foutmeldingen gekregen.
Vandaag willen opstarten en Blue screen met "Unmountable Boot Volume".
Ok, even andere pc opstarten dan maar en zoeken op het internet. Meer dan 70.000 resultaten over deze foutmelding (ze zal dus wel meer voorkomen).
Echter geen van de aangereikte oplossingen hier werkt bij mij:
- herstellen met Windows CD, daarna chkdsk of fixboot of ... na de prompt.
En daar loopt het mis: ongeldige locatie
Zelfs een DIR-commando op mijn C: \ geeft geen resultaten meer.
Wat te doen om mijn data en bestanden toch nog te redden zonder een format c te moeten uitvoeren?
Bestaat er een éénvoudige manier om de harddisk uit een laptop aan een desktop bij te hangen en zo eventueel nog enkele bestanden er uit te kunnen halen?
Help, Help, Help... (en natuurlijk weer juist op een zondag, zodat al de winkels gesloten zijn)
Comment