Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Yasmine

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Yasmine

Deze topic toont nogal wat sporen van maatschappelijke discussies.
    Laat het ons sereen houden.
    Haar familie en vrienden hebben ook moed en sterkte nodig om dit verlies te verwerken. Gun hun een positief woordje ipv de daad te beoordelen, of haar omgeving met een schuldgevoel achter te laten.

Comment

Eerder in het topic had iemand het idee om wat foto's te plaatsen van Yasmine, als topicstarter wil ik hierbij graag mijn inbreng laten zien.
      In 2007 heb ik een fotoverslag gemaakt van haar laatste show.

Eric Van Aerschot BD0730BE

Comment

Mooie herinnering van Hilde, de zus van een vriendin die spijtig genoeg veel te jong is heengegaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door OlivierScalais Bekijk bericht
          Euh? Ik zou mij toch maar eerst eens tegoei informeren ...

Hmm,
          ik weet dat haar vriendin die baby heeft gedragen ,
          maar ze waren toch getrouwd ?
          ( ik weet het ze gingen uit elkaar n of waren juist uit ... )
          Ik heb samen met mijn vrouw 2 kindjes , natuurlijk heeft zij ze gedragen
          wil dit dan zeggen dat dit ook mijn kindjes niet zijn ?

Ik heb blijkbaar op gevoelige tenen getrapt met mijn uitspraak ,
          maar dit is hoe ik erover denk !

En wil dit daarom zeggen dat ik niks heb meegemaakt ?
          (Dus ik mag niet oordelen over iemand , maar dit mogen jullie wel over mij doen ?
          Waarom omdat ik niet in de media sta ofzo ?
          Neen ik bekijk het glas halfvol !

Wil dit zeggen dat ik het spijtig vind , tuurlijk want niemand verdient het om zo jong te gaan , mediafiguur of niet ,

Spijtig voorval ,
          vooral dan voor de nabestaanden , die gans hun leven ermee moeten leven .

R.I.P Yasmine

Comment

Zonder te willen oordelen of veroordelen maar:

... dat eenieder het recht heeft te beslissen over zijn eigen leven en of dat de wetgever of anderen dat nu oke vinden of niet maakt niks uit....
            als er nu iets is waar mensen zelf echt het laatste woord over hebben is het hun eigen leven .....
            Zo eenvoudig ligt dit nu ook weer niet. Het is niet omdat iets "menselijks" verstaanbaar is, dat het ook moreel verdedigbaar is ten opzichte van de gemeenschap.

Jo(han)
            Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jo Bekijk bericht
              Zonder te willen oordelen of veroordelen maar:

Zo eenvoudig ligt dit nu ook weer niet. Het is niet omdat iets "menselijks" verstaanbaar is, dat het ook moreel verdedigbaar is ten opzichte van de gemeenschap.

Jo(han)
              Johan, sterven is menselijk en natuurlijk.

De wijze waarop dit gebeurt of de vorm, daar blijkt de gemeenschap moeite mee te hebben. Als dit afwijkt van wat normaal lijkt, dan wordt dit blijkbaar afgekeurd.
              Het enige wat geldig is, is "deftig" sterven: correct, "normaal" enz.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                Zou het niet beter willen zeggen...
                Hoe kan je nu in godsnaam hier spreken over een laffe daad..Je kan het nooit begrijpen waarom zoiemand iets doet maar..laf
                Lef noem ik dat eerder..Er zo flink door zitten dat je het niet meer ziet zitten dan moet je guts hebben om jezelf het leven te nemen..Ik zou dat niet kunnen met heel mijn nalatenschap..Volgens mij gaat er dan een knopje om in de pan vanboven..
                Inderdaad ook mijn mening ...

Comment

Ik ben na mijn echtscheiding, nu een zevental jaren geleden, in een enorm diep gat gevallen.
                  Ben opgenomen geweest in psychiatrie voor een halfjaar en ik liep ook rond gelijk een robot. Niets kon mijn nog interesseren, niets kon mij nog bommen! En als je alles wilt weten had ook ik duistere gedachten.
                  Je moet eens zo'n diepe depressie meemaken en dan mag je oordelen of het een laffe daad is van Jasmine of niet, en anders hou iedereen zijn idee daarover voor zich, OK?
                  Het verlies van je geliefde kan enorme gevolgen hebben.
                  Heeft bij mij VIER jaar geduurd om dit te verwerken!!!!!!!!!!
                  Zo, niemand kan voor een ander oordelen of het een laffe daad was of niet!!!!!!!!
                  Wou dat effe kwijt omdat ik ook op het randje heb gevaren.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                  Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
                  X