Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Yasmine

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Yasmine

Niet relevant.
    Alles gewist.
    Last edited by theokus; 26 juni 2009, 10:58.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
      dus volgens u kan moderne geneeskunde ALLES genezen he? botkanker, longkanker, AIDS, ... ????
      nee dat bedoel ik uiteraard niet, ik bedoel alle andere problemen die niks met ziekte te maken hebben.....
      mensen die ziek zijn en steeds pijn moeten lijden hebben hun afscheid meestal wel voorbereid , besproken met hun dierbaren....en ook daar heb ik het volste respect voor!

trouwens ben ik ook de mening toegedaan dat eenieder het recht heeft te beslissen over zijn eigen leven en of dat de wetgever of anderen dat nu oke vinden of niet maakt niks uit....
      als er nu iets is waar mensen zelf echt het laatste woord over hebben is het hun eigen leven .....
      http://www.jvs-photography.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
        nee dat bedoel ik uiteraard niet, ik bedoel alle andere problemen die niks met ziekte te maken hebben.....
        mensen die ziek zijn en steeds pijn moeten lijden hebben hun afscheid meestal wel voorbereid , besproken met hun dierbaren....en ook daar heb ik het volste respect voor!

trouwens ben ik ook de mening toegedaan dat eenieder het recht heeft te beslissen over zijn eigen leven en of dat de wetgever of anderen dat nu oke vinden of niet maakt niks uit....
        als er nu iets is waar mensen zelf echt het laatste woord over hebben is het hun eigen leven .....
        Ah ja, als je dat bedoelt: ben ik het eigenlijk mee eens.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Ik vind deze topic eigenlijk een spijtige discussie geworden!
          Ik had liever een paar mooi foto's uit jullie fotoarchief gezien als eerbetoon aan de mooie momenten die ze ons hier in Vlaaderen gegeven heeft.

Grtz

Jotto
          Canon 400D, 60D+ canon 17-85 IS usm + Sigma 105 F2.8 Macro + canon 50mm 1.8 + canon 70-200 l IS 4.0 + Metz 48 AF1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jotto Bekijk bericht
            Ik had liever een paar mooi foto's uit jullie fotoarchief gezien als eerbetoon aan de mooie momenten die ze ons hier in Vlaaderen gegeven heeft.

Grtz

Jotto
            Amen...

De fotos kun je op Google zien..
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jotto Bekijk bericht

Grtz

Jotto
              Beste wat hier iemand geschreven heeft in dit topic
              De ontsporing door allerlei mensen die denken het antwoord te hebben ...

Ik vind dat Hilde meer respect verdient dan eventjes hier een afgeleide discussie te voeren.

Comment

ik ben gewoon kompleet verbluft door de lichtvoetige elegantie waarmee er hier iemand geoordeeld en veroordeeld wordt voor het feit dat ze het leven niet meer zag zitten en er, eventueel helaas, uitgestapt is .. ik ben nog meer verbluft door een nog grotere lichtvoetigheid over al de zijdelingse, irrelevante, dwaze argumenten die er met de haren bijgesleept worden en als pure amateur psychologie gebruikt worden om een "gelijk" af te dwingen ! ik vind dat verwerpelijk ! ... niet te geloven hoe goed jullie zijn in het zich verplaatsen binnen iemands hoofd en leefwereld en om in te schatten hoe iemand standaard gevoelsmatig MOET functioneren en hoe nauwkeurig dat allemaal verklaard wordt met nepargumenten! ontzettend .. ! gooi deze draad er uit ! hij is ronduit beledigend voor de persoon in kwestie en voor haar nagedachtenis!
                Treur indien je dat wil of nodig acht, maar stop verdorie met het verkopen van heilloze dwaze praat !?
                JMHO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                  ik ben gewoon kompleet verbluft door de lichtvoetige elegantie waarmee er hier iemand geoordeeld en veroordeeld wordt voor het feit dat ze het leven niet meer zag zitten en er, eventueel helaas, uitgestapt is .. ik ben nog meer verbluft door een nog grotere lichtvoetigheid over al de zijdelingse, irrelevante, dwaze argumenten die er met de haren bijgesleept worden en als pure amateur psychologie gebruikt worden om een "gelijk" af te dwingen ! ik vind dat verwerpelijk ! ... niet te geloven hoe goed jullie zijn in het zich verplaatsen binnen iemands hoofd en leefwereld en om in te schatten hoe iemand standaard gevoelsmatig MOET functioneren en hoe nauwkeurig dat allemaal verklaard wordt met nepargumenten! ontzettend .. ! gooi deze draad er uit ! hij is ronduit beledigend voor de persoon in kwestie en voor haar nagedachtenis!
                  Treur indien je dat wil of nodig acht, maar stop verdorie met het verkopen van heilloze dwaze praat !?
                  JMHO
                  ik ben even verbluft door de bijdrage die jouw post hier levert in dat geval.

k zal mijn abo op deze topic opzeggen zie...
                  With Canon, I can (or at least try)
                  Photastic.be ~ Passion for the picture
                  Nieuwe site

Comment

JMHO
                    niks beledigend gelezen in dit topic tot nu toe, alleen een dwaze opmerking van iemand die blijkbaar ni veel zinnigs te zeggen heeft

Comment

no offense ik vind zelfmoord ook een laffe daad... niet voor de persoon zelf maar wel voor de mensen die achterblijven. Je kan geen afscheid nemen en je zal nooit helemaal zeker weten WAAROM...

desalniettemin vind ik het ook straf & jammer dat ze dood is...
                      ik ben even verbluft door de bijdrage die jouw post hier levert in dat geval.

k zal mijn abo op deze topic opzeggen zie...
                      Reeds vergeten wat je hierboven zei?

JMHO
                      Uiteindelijk iemand die een zekere waarheid durft te typen

Zelfdoding is geen lichtzinnige aktie die een mens onderneemt waarbij trouwens tijd overheen gaat met ups en downs.
                      Zomaar gaan uiten van 'lafheid' en 'egoisme'....tot het in hun eigen leefwereld gebeurt.
                      Psychologische zit ieder individu anders in elkaar, om maar te zwijgen hoe die grijze massa alles opvangt en verwerkt varieert van persoon tot persoon.

@ JVS: even citeren

Daar ben ik nu eens ook van overtuigt, waarom moet een mens op al dan niet gruwelijke wijze uit het leven stappen als het verdraait zo eenvoudig kan zijn.

Trouwens, zal ze wel signalen hebben uitgezonden naar haar naasten, het is dan ook aan de naasten om hun 'ogen' te open, maar helaas zien de meesten die niet eens of lachen ze simpel weg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                        ik treed Hans hier ook in bij, het blijft een egoïstische daad en je vrienden, kennissen, familieleden blijven altijd verweesd achter, en ook dikwijls met veel schuldgevoelens en vragen.
                        Ik ben zelf persoonlijk al 3x geconfronteerd geweest met zelfmoord in vriendenkring . . . een laffe daad is misschien nogal hard uitgedrukt want aan de andere kant moet je er ook moed voor hebben . . . meestal zijn er ook al voorafgaande psychische problemen die een basis vormen bij het denken en het uitvoeren van dergelijke daad.
                        Sluit me volledig aan bij uw post. Wou ook laf zeggen, maar je hebt er inderdaad lef voor nodig, jij verwoordt het beter.

Los daarvan, vind ik het ontzettend jammer want ik vond het een knappe madam (in alle definities van het woord).
                        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                          niks beledigend gelezen in dit topic tot nu toe, alleen een dwaze opmerking van iemand die blijkbaar ni veel zinnigs te zeggen heeft
                          bwaaah .. het voelt toch zo lekker aan om nog even, posthuum, in iemands leven te gaan zitten wroeten zeker als het iemand is die duidelijk levensproblemen had en dat dan nog eens heel even dunnetjes te gaan zitten uitsmeren in een publiek forum met een aantal wilde veronderstellingen die kant noch wal raken .. denken jullie soms nog eens ? of volgen jullie de stelling "ik denk nooit en als ik denk dan denk ik aan niets" ? .. 't is nog net geen lijkenpikkerij jong maar 't lijkt er dicht tegen alleszins

Comment

Belgium Digital is een site met een hoog sociaal gehalte, maar toch, hoezeer zoiets de mens kan aangrijpen, graag even bij de zaak (de fotografie) blijven.

Comment

bwaaah .. het voelt toch zo lekker aan om nog even, posthuum, in iemands leven te gaan zitten wroeten zeker als het iemand is die duidelijk levensproblemen had en dat dan nog eens heel even dunnetjes te gaan zitten uitsmeren in een publiek forum met een aantal wilde veronderstellingen die kant noch wal raken .. denken jullie soms nog eens ? of volgen jullie de stelling "ik denk nooit en als ik denk dan denk ik aan niets" ? .. 't is nog net geen lijkenpikkerij jong maar 't lijkt er dicht tegen alleszins
                              welke veronderstellingen???? ik weet van niks....
                              gij wel ?

Comment

Iedereen heeft rechten en plichten en ik weet niet welke van beide aspecten hier primeert. Ik denk wel dat ze dat goed overwogen heeft en in die zin gehandeld heeft.
                                Ik zal haar missen op TV. Benieuwd wie haar zal vervangen. Moet beslist heel wat présence en eenvoud hebben om haar te kunnen vervangen.
                                Mijn medeleven aan familie, vrienden en kennissen.

Henri
                                Last edited by kodachrome; 26 juni 2009, 14:58.
                                lidnummer: BD0435BE

Comment

Working...
                                X