Een goede 2 maand geleden kocht ik een nieuwe smartphone via de Proximus e-shop.
Op de website werd vermeld dat volgende accessoires inbegrepen waren:
- USB kabel
- software
- Stylus
- headphone
Bij levering bleek dat de accessoires niet aanwezig waren.
Na wat over en weer gemail kwam de e-shop tot de vaststelling dat deze accessoires niet aanwezig mogen zijn bij deze telefoon maar dat dit apart aan te schaffen accessoires zijn.
1. Wat ben ik met een smartphone zonder usb kabel?
2. Wat ben ik met een smartphone zonder connectiesoftware?
3. Wat ben ik met een smartphone met ingebouwe radio als er geen headphone aanwezig is die dient als antenne?
Bij andere firma's, zoals Essec worden de accessoires wel bij deze telefoon geleverd voor dezelfde prijs.
Er werd mij een compensatie beloofd omdat ik deze telefoon kocht volgens de gegevens op de site nl. met accessoires.
Tot op heden heb ik nog steeds "nada","niets" ontvangen. Ik krijg ook geen gehoor meer van de betrokken diensten binnen Proximus.
Ik overweeg daarom juridische stappen wegens ingebrekestelling.
Iemand gelijkaardige ervaring?
Ben reeds 12 jaar trouwe klant bij Proximus maar denk er nu sterk aan om over te schakelen naar Base of Mobistar.
Hans.
Op de website werd vermeld dat volgende accessoires inbegrepen waren:
- USB kabel
- software
- Stylus
- headphone
Bij levering bleek dat de accessoires niet aanwezig waren.
Na wat over en weer gemail kwam de e-shop tot de vaststelling dat deze accessoires niet aanwezig mogen zijn bij deze telefoon maar dat dit apart aan te schaffen accessoires zijn.
1. Wat ben ik met een smartphone zonder usb kabel?
2. Wat ben ik met een smartphone zonder connectiesoftware?
3. Wat ben ik met een smartphone met ingebouwe radio als er geen headphone aanwezig is die dient als antenne?
Bij andere firma's, zoals Essec worden de accessoires wel bij deze telefoon geleverd voor dezelfde prijs.
Er werd mij een compensatie beloofd omdat ik deze telefoon kocht volgens de gegevens op de site nl. met accessoires.
Tot op heden heb ik nog steeds "nada","niets" ontvangen. Ik krijg ook geen gehoor meer van de betrokken diensten binnen Proximus.
Ik overweeg daarom juridische stappen wegens ingebrekestelling.
Iemand gelijkaardige ervaring?
Ben reeds 12 jaar trouwe klant bij Proximus maar denk er nu sterk aan om over te schakelen naar Base of Mobistar.
Hans.
Comment