Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spammer op BD

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Spammer op BD

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Er dwaalt op BD ook nog een arrogante jozef13 rond. Toeval ?
    Geen toeval nete, die waren thuis met 14.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
      Waar is Leonidas als je 'm nodig hebt?
      Moet je dit nog vragen ?

Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.

Vandaag dit topic toevallig ondekt en gelezen.

Nadat de president directeur BD daar gereageerd heeft is hij met vele anderen goede fotografen van BD verdwenen.

Voor mij is dit niet zo een probleem, ik kom die goede fotografen nu elders wat vaker tegen.

mvg
      Antoine

Comment

Antoine, bedankt voor uw verhelderende bijdrage.
        maar Antoine, wat is uw punt? Want het zal hier allicht zo slecht toch niet zijn als je zoveel meeleest? Beetje (veel) hipocriet, BD deugt niet voor de goede fotografen, maar die goede fotografen komen hier wel 2 of 3 keer per week de site/forum bezoeken, blijkbaar is BD dan toch zo slecht niet ... ?
        --
        Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
          Moet je dit nog vragen ?

Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.

Vandaag dit topic toevallig ondekt en gelezen.

Nadat de president directeur BD daar gereageerd heeft is hij met vele anderen goede fotografen van BD verdwenen.

Voor mij is dit niet zo een probleem, ik kom die goede fotografen nu elders wat vaker tegen.

mvg
          Antoine
          hoe klonk dat weer van die oude koeien en die gracht
          mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
          D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sven Bekijk bericht
            Antoine, bedankt voor uw verhelderende bijdrage.
            maar Antoine, wat is uw punt? Want het zal hier allicht zo slecht toch niet zijn als je zoveel meeleest? Beetje (veel) hipocriet, BD deugt niet voor de goede fotografen, maar die goede fotografen komen hier wel 2 of 3 keer per week de site/forum bezoeken, blijkbaar is BD dan toch zo slecht niet ... ?
            Uit fatsoensnorm zal ik maar reageren, kunnen jullie een voorbeeld aan nemen.

Het probleem is dat jullie als RvB het echte probleem niet willen onderkennen.
            Dat deze mensen hier nog komen, ik reken mij daar ook zelf bij, is echt niet voor BD.

Ik kom hier af en toe alleen voor de mensen die ik hier heb leren kennen en mijn respect hebben.
            Dit hebben ze niet alleen verworven door hun fotografie, maar ook de manier waarop ze met normen en waarden omgaan.
            Ook hier zouden jullie een voorbeeld aan moeten nemen.

Je kunt tenslotte niet iedereen die kritiek heeft de titel azijnzeiker geven.
            Er moet verschil blijven.

Als mijn 30 euro op zijn dan zal ik wel het licht uit doen.

Tot zo lang zal je het met mij moeten doen.

Wat natuurlijk sneller kan is mijn 30 euro terug storten en mijn account blokkeren.

mvg
            Antoine

Comment

Wat natuurlijk sneller kan is mijn 30 euro terug storten en mijn account blokkeren.
              Of wat toegeeflijker zijn in de andere richting.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Of wat toegeeflijker zijn in de andere richting.
                Het spijt mij, schenkingen doe ik alleen aan goede doelen.

mvg
                Antoine

Comment

Uit fatsoensnorm zal ik maar reageren, kunnen jullie een voorbeeld aan nemen.

Het probleem is dat jullie als RvB het echte probleem niet willen onderkennen.
                  Dat deze mensen hier nog komen, ik reken mij daar ook zelf bij, is echt niet voor BD.

Ik kom hier af en toe alleen voor de mensen die ik hier heb leren kennen en mijn respect hebben.
                  Dit hebben ze niet alleen verworven door hun fotografie, maar ook de manier waarop ze met normen en waarden omgaan.
                  Ook hier zouden jullie een voorbeeld aan moeten nemen.

Je kunt tenslotte niet iedereen die kritiek heeft de titel azijnzeiker geven.
                  Er moet verschil blijven.

Als mijn 30 euro op zijn dan zal ik wel het licht uit doen.

Tot zo lang zal je het met mij moeten doen.

mvg
                  Antoine
                  En wanneer is dat.
                  'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                    En wanneer is dat.
                    Hoop doet leven, zal het niet te lang voor jou maken.

mvg
                    Antoine

Comment

Hoop doet leven, zal het niet te lang voor jou maken.

mvg
                      Antoine
                      Man, man, ik heb eens in je posts hier rondgekeken en vind zelfs tot een paar dagen terug een zeer positieve ingesteldheid.
                      Plots keert dat om, reden zal wel door u gekend zijn en moeten we respecteren, maar om dan ook meteen tientallen BD posts te verminken door AL uw foto's weg te halen vind ik er ver over.

Of de pot verwijt de ketel enz...
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Man, man, ik heb eens in je posts hier rondgekeken en vind zelfs tot een paar dagen terug een zeer positieve ingesteldheid.
                        Plots keert dat om, reden zal wel door u gekend zijn en moeten we respecteren, maar om dan ook meteen tientallen BD posts te verminken door AL uw foto's weg te halen vind ik er ver over.

Of de pot verwijt de ketel enz...
                        Hoezo foto's weghalen.
                        Ik heb geen enkele foto weggehaald, dit kan ook niet omdat, naar ik meen twee weken, er niets meer gewijzigd kan worden.

Het enige wat ik wel gedaan heb is mijn persoonlijke gegevens aangepast.
                        mvg
                        Antoine

Comment

Ik zie nochtans geen enkele foto meer in jouw posts en elders wel.
                          Iets teveel aangepast ? (Link naar de server waar je foto's staan per abuis gewijzigd ?)

Comment

Iets teveel aangepast ? (Link naar de server waar je foto's staan per abuis gewijzigd ?)
                            Nadat ik alle cookies verwijdert heb, zie ik hier idd ook geen foto's meer.
                            De oorzaak zit hem waarschijnlijk in het feit dat de server waarop de foto's stonden gereorganiseerd is. Dit heb je ook wanneer je gaat wisselen van de een naar de andere webhosting.
                            Het vreemde is wel dat de foto's die ik gisteren geplaatst had ook zijn verdwenen.

Misschien is het dan nu toch maar tijd om toch het licht uit te doen.

Het was met velen van u aangenaam vertoeven, vandaar dat ik jullie dan ook het allerbeste toewens.
                            Misschien komen we elkaar nog wel eens ergens anders tegen.

mvg
                            Antoine

Comment

klopt, viel mij ook al op?
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Nadat ik alle cookies verwijdert heb, zie ik hier idd ook geen foto's meer.
                                De oorzaak zit hem waarschijnlijk in het feit dat de server waarop de foto's stonden gereorganiseerd is. Dit heb je ook wanneer je gaat wisselen van de een naar de andere webhosting.
                                Het vreemde is wel dat de foto's die ik gisteren geplaatst had ook zijn verdwenen.

Misschien is het dan nu toch maar tijd om toch het licht uit te doen.

Het was met velen van u aangenaam vertoeven, vandaar dat ik jullie dan ook het allerbeste toewens.
                                Misschien komen we elkaar nog wel eens ergens anders tegen.

mvg
                                Antoine
                                Het zou nochtans van elementaire beleefdheid getuigen, mocht je zorgen dat die foto's terug zichtbaar worden.
                                Je zit blijkbaar in een dipje: je vroegere webhosting deugt niet, BD deugt niet.....

Comment

Working...
                                X