Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pendragon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Pendragon

Ik kan je stukje nergens meer vinden en ik wou je nog even bedanken voor je mooie bijdrage op dit forum.

Het ga je goed Pendragon... ik respecteer je beslissing en begrijp deze ook...
    Mocht er ooit een punt komen dat het vertrouwen in het forum is teruggekeerd, (niets in het leven is tenslotte statisch) dan hoop ik dat je niet zult schromen om terug te keren en je mooie foto’s weer te laten spreken...Ik weet zeker dat er velen zullen zijn die je dan weer van harte welkom zullen heten, waar ik er zeker 1 van ben..
    Maar goed, ik blijf hoe dan ook je beslissing respecteren.

Een vriendelijke groet, (en hoop dat je dit nog leest)..

Rob...

Ps deze topic is absoluut niet bedoelt om een discussie op gang te zetten, maar weet even geen andere plek om Pendragon te bedanken voor zijn mooie bijdrage..
    Last edited by natuurfreak; 28 mei 2009, 16:24. Reden: typefout.

Re: Pendragon

Vanwaar dit bericht?
    Weet jij iets wat wij niet weten?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht

Een vriendelijke groet, (en hoop dat je dit nog leest)..

Rob...

Ps deze topic is absoluut niet bedoelt om een discussie op gang te zetten, maar weet even geen andere plek om Pendragon te bedanken voor zijn mooie bijdrage..
      Eén zaak is zeker: die man kan foto's maken.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Eén zaak is zeker: die man kan foto's maken.
        Velen hebben het gelezen, maar ze zullen het niet kunnen herlezen.

De restanten van dat bewuste draadje staat op het Testforum: klik!
        Last edited by Jos Vanhengel; 28 mei 2009, 20:09.
        Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
          Velen hebben het gelezen, maar ze zullen het niet kunnen nalezen.

De restanten van dat bewuste draadje staat op het Testforum: klik!
          Ah ok Jos.
          Heb het gelezen.
          En ik begrijp de reactie ook niet zo goed van P.
          Er zal weer iets gebeurd zijn zeker?
          Spijtige zaak echter.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Ze hadden misschien beter de laatste comment laten staan van Pendragon, stond er heel netjes in uitgelegd volgens mij.
            Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk bericht
              Ze hadden misschien beter de laatste comment laten staan
              En zo graaft BD z'n eigen graf nog wat dieper. Ik begrijp er niets van. Degene die tegen het wissen van berichten zegt te zijn laat dit allemaal maar toe en kan dus of z'n eigen kikkers niet in de kruiwagen houden of er zijn op de achtergrond nog andere krachten bezig waar wij op dit moment nog niets van weten... Lang zal het niet duren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk bericht
                Ze hadden misschien beter de laatste comment laten staan van Pendragon, stond er heel netjes in uitgelegd volgens mij.
                Klopt!
                Het was een duidelijke, uitgebreide en beleefde post die zijn reactie verklaarde.
                Weer een lid kwijt die kwalitatieve foto's plaatste op BD.
                Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                  En zo graaft BD z'n eigen graf nog wat dieper. Ik begrijp er niets van. Degene die tegen het wissen van berichten zegt te zijn laat dit allemaal maar toe en kan dus of z'n eigen kikkers niet in de kruiwagen houden of er zijn op de achtergrond nog andere krachten bezig waar wij op dit moment nog niets van weten... Lang zal het niet duren.
                  Leonidas er is niet veel mis met BD
                  Er is wel veel mis met sommige gebruikers van BD.
                  En soms kan het gebeuren dat ook BD verrast wordt of overvallen wordt.
                  (bij wijze van spreken)

Tegenover 1% dingen van BD (niet op BD he) die me niet aanstaan blijven er nog 99% over die me wel aanstaan.

Het hoeft niet lang te duren.
                  Stel maar iets voor: revolvers of degens?
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Leonidas er is niet veel mis met BD
                    Kijk nog eens goed.
                    Mvg Tim

Comment

Voor dit hier een soort requiemdraadje wordt voor mezelf een laatste reactie.

Ik ben deze week per toeval op deze historie gestoten in het macroforum. Een van de bedoelde accounts zat te antwoorden onder een andere van deze accounts met de verkeerde sig (is dit überhaupt nog verstaanbaar wat ik hier probeer uit te leggen)

Ik had al langer het gevoel dat er iets niet klopte wegens het steeds ophemelen van foto's van 2 van deze accounts door de anderen. En omdat ik steevast aangevallen werd door een andere van deze accounts als ik het lef had om een technische kritiek te geven. Schitterende foto's van vooral nieuwere leden op het forum werden binnen de kortste keren weggeduwd ondanks hun kwaliteit. En dat is niet compatibel met mijn rechtvaardigheidsgevoel.

Door wat eenvoudig zoekwerk op het forum vielen alle puzzelstukjes samen en ben ik van pure verontwaardiging wat bozer geworden dan ik normaal ben . Ik heb de forumleiding geïnformeerd zoals dat hoort en kan alleen maar bevestigen dat zij dit voorval zéér correct opgevolgd hebben. Ik heb ze wel wat extra werk bezorgd en vermoedelijk veel extra vergadertijd . Voor al de rest verwijs ik naar de communicaties ter zake van de forumleiding.

En ik heb toen ook gezegd dat ik BD vaarwel zeg. Een uitspraak die ik nu alweer aan het overtreden ben.

Maar ik neem ook effectief voor onbepaalde tijd afscheid van BD. Absoluut niet uit onvrede. Maar mijn actie zal door bepaalde forumleden geapprecieerd worden en door andere dan weer niet. Het is gewoon beter voor het forum en voor mezelf als ik (even?) verdwijn.
                      Ik voel me ook niet lekker bij wat er gebeurd is en nog minder bij het feit dat ik hier mijn nek rond uitgestoken heb. Ik had veel liever gehad dat ik fout was geweest rond deze zaak van dubbelaccounts. Mijn drijfveer voor mijn hele tussenkomst was het herstellen van een normale communicatie over fotografie in het macroforum. En ik hoop dat dit ook gelukt is. In deze geest roep ik dan ook op om deze zaak als afgesloten te beschouwen en alle energie te stoppen in de passie die fotografie heet.

Alleszins bedankt voor de toffe woorden en de PM's die ik mocht ontvangen.

En wie weet tot nog eens! Iedereen véél foto en forumplezier gewenst.
                      Last edited by pendragon; 28 mei 2009, 20:29. Reden: Een laatste reactie met een typfout trekt op niks ;-)
                      Meer foto's op mijn website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht
                        Voor dit hier een soort requiemdraadje wordt voor mezelf een laatste reactie.

Ik ben deze week per toeval op deze historie gestoten in het macroforum. Een van de bedoelde accounts zat te antwoorden onder een andere van deze accounts met de verkeerde sig (is dit überhaupt nog verstaanbaar wat ik hier probeer uit te leggen)

Ik had al langer het gevoel dat er iets niet klopte wegens het steeds ophemelen van foto's van 2 van deze accounts door de anderen. En omdat ik steevast aangevallen werd door een andere van deze accounts als ik het lef had om een technische kritiek te geven. Schitterende foto's van vooral nieuwere leden op het forum werden binnen de kortste keren weggeduwd ondanks hun kwaliteit. En dat is niet compatibel met mijn rechtvaardigheidsgevoel.

Door wat eenvoudig zoekwerk op het forum vielen alle puzzelstukjes samen en ben ik van pure verontwaardiging wat bozer geworden dan ik normaal ben . Ik heb de forumleiding geïnformeerd zoals dat hoort en kan alleen maar bevestigen dat zij dit voorval zéér correct opgevolgd hebben. Ik heb ze wel wat extra werk bezorgd en vermoedelijk veel extra vergadertijd . Voor al de rest verwijs ik naar de communicaties ter zake van de forumleiding.

En ik heb toen ook gezegd dat ik BD vaarwel zeg. Een uitspraak die ik nu alweer aan het overtreden ben.

Maar ik neem ook effectief voor onbepaalde tijd afscheid van BD. Absoluut niet uit onvrede. Maar mijn actie zal door bepaalde forumleden geapprecieerd worden en door andere dan weer niet. Het is gewoon beter voor het forum en voor mezelf als ik (even?) verdwijn.
                        Ik voel me ook niet lekker bij wat er gebeurd is en nog minder bij het feit dat ik hier mijn nek rond uitgestoken heb. Ik had veel liever gehad dat ik fout was geweest rond deze zaak van dubbelaccounts. Mijn drijfveer voor mijn hele tussenkomst was het herstellen van een normale communicatie over fotografie in het macroforum. En ik hoop dat dit ook gelukt is. In deze geest roep ik dan ook op om deze zaak als afgesloten te beschouwen en alle energie te stoppen in de passie die fotografie heet.

Allezins bedankt voor de toffe woorden en de PM's die ik mocht ontvangen.

En wie weet tot nog eens! Iedereen véél foto en forumplezier gewenst.
                        Si vales, valeo
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Si vales, valeo
                          ook effe het postje achter de link doorgelezen! foto is natuurlijk weg jammer!
                          als je wegblijft, dan verliezen we weer een topfotograaf.

laat je echt nie doen door dergelijke ******-mensen vooral met dubbel-accounts dan nog.
                          en in de showcase-sticky staat duidelijk dat je harde kritiek mag verwachten.
                          dus verbijt het gewoon! en leer ervan.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

merk hier ook da de laatste tijd sommigen gewoon hun foto's verwijderen na slechte commentaren.
                          wil er dan niemand meer leren? kan iedereen dan ineens perfecte foto's maken?
                          zelf ben ik verre van een goeie fotograaf maar help waar ik kan!
                          een goeie foto is goe en een mindere proberen we te duiden op de fouten en indien mogelijk oplossingen te bieden. das toch de bedoeling? of vergis ik me.
                          ben hier ook al meer dan 1 keer spontaan geholpen via pm en email, steeds met dank aanvaard!

ochja iedereen is anders en tolerantie en verdraagzaamheid als relativerings-vermogen zijn soms verre toe zoeken evenals respect. dit zijn toch basiswaarden in een deftige samenleving.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

sorry dit is mijn idee.

en pendragon stoor je er nie aan!
                          we gaan je plaatjes missen.

tot de volgende
                          david
                          nikon stuff

Comment

Voor 't zelfde geld is natuurfreak een dubbelaccount van Pendragon. Wie zal het zeggen?
                            Een IP-adres kan een aanwijzing zijn, maar is zeker geen bewijs.

Comment

jammer ,maar we moeten uw beslissing respecteren
                              hopelijk kom je spoedig terug met hele knappe foto's
                              nog veel foto plezier en tot ziens
                              grtz Tweetty
                              bd0379be

Comment

Working...
                              X