Ik kan je stukje nergens meer vinden en ik wou je nog even bedanken voor je mooie bijdrage op dit forum.
Het ga je goed Pendragon... ik respecteer je beslissing en begrijp deze ook...
Mocht er ooit een punt komen dat het vertrouwen in het forum is teruggekeerd, (niets in het leven is tenslotte statisch) dan hoop ik dat je niet zult schromen om terug te keren en je mooie foto’s weer te laten spreken...Ik weet zeker dat er velen zullen zijn die je dan weer van harte welkom zullen heten, waar ik er zeker 1 van ben..
Maar goed, ik blijf hoe dan ook je beslissing respecteren.
Een vriendelijke groet, (en hoop dat je dit nog leest)..
Rob...
Ps deze topic is absoluut niet bedoelt om een discussie op gang te zetten, maar weet even geen andere plek om Pendragon te bedanken voor zijn mooie bijdrage..
Het ga je goed Pendragon... ik respecteer je beslissing en begrijp deze ook...
Mocht er ooit een punt komen dat het vertrouwen in het forum is teruggekeerd, (niets in het leven is tenslotte statisch) dan hoop ik dat je niet zult schromen om terug te keren en je mooie foto’s weer te laten spreken...Ik weet zeker dat er velen zullen zijn die je dan weer van harte welkom zullen heten, waar ik er zeker 1 van ben..
Maar goed, ik blijf hoe dan ook je beslissing respecteren.
Een vriendelijke groet, (en hoop dat je dit nog leest)..
Rob...
Ps deze topic is absoluut niet bedoelt om een discussie op gang te zetten, maar weet even geen andere plek om Pendragon te bedanken voor zijn mooie bijdrage..
Comment