Sinds kort zit ik op facebook. Nu heb ik alles ingesteld naar wens en dat klopt blijkbaar maar nu vroeg ik mij af hoe ik de 'online' mededeling kan uitschakelen. Soms gaat er iemand plots beginnen chatten terwijl ik eigenlijk iets anders aan het doen ben. Kan je dat wel uitschakelen ? Kan ook elke facebooker zien dat ik online ben als ik niet op facebook bezig ben. Hoe komt het trouwens dat ik suggesties krijg van mensen waarvoor ik de link niet kan leggen (school, werk, gemeenschappelijke vrienden ...) maar die ik wel ken ? Echt geen link hé maar wel de zoon van een buur waar ik verder geen connecties mee heb en het meisje waarop ik vroeger babysitte ?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Chat - facebook
Collapse
X
-
-
Re: Chat - facebook
Niet iedereen kan zien dat je online bent, normaal gezien enkel uw vrienden.. in de privacy opties kan je vanalles instellen, mogelijk kan je daar verbergen dat mensen zien wanneer u online bent.
Suggesties komen door facebook, dat zijn vrienden van uw vrienden die aan u worden voorgesteld..
-
kan je perfect afzetten hoor, ik sta zelf ook altijd offline.
gewoon daaronder klikken op chat --> opties --> en op het bolletje bij "offline" klikken.
wat betreft die suggesties: heb je ooit naar vrienden gezocht vanuit je email contactenlijst via facebook? Want die onthoud dat en gaat die mensen ook aan je voorstellen...[FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be
Comment
-
Ook als je nieuwe vrienden toevoegd, kan het zijn dat je via hen suggesties krijgt van mensen die je misschien kent, maar facebook durft ook hun volledige bestand vrienden bij jou opdringen, dus kan het dat je op die manier heel wat mensen ziet voorbijkomen zonder dat je er zelf achter gevraagd hebt.
Comment
-
Ok de offline knop heb ik gevonden maar dat van die suggesties is mij een raadsel, er zijn geen gemeenschappelijke vrienden noch staan die mensen in mijn mailbox. Ik zocht die mensen ook niet op. Niks, echt niks kan ik linken...? Vreemd.
Comment
-
Heb je wel bij het opstarten van facebook misschien je vroegere school en adres ofzo ingegeven ? Als andere mensen dit doen linkt facebook die ook terug aan elkaar...
Comment
-
-
Nee, nee niets van info gegeven...? Vreemd ! Big brother ? Er zou een mogelijkheid bestaan waardoor mensen kunnen zien naar wie jij kijkt (een bep. programma). Wie kent dat misschien ? Het moet zo iets zijn volgens mij.
Comment
Comment