Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

internet explorer 8 HELP

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: internet explorer 8 HELP

Oorspronkelijk geplaatst door alain db Bekijk bericht
    Tja, Microsoft's wegen zijn ondoorgrondelijk...
    Die van eindgebruikers nog veel minder.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Die van eindgebruikers nog veel minder.
      Inderdaad. Het is dus duidelijk dat sommige PC's met bepaalde configuratie's last hebben met de combinatie IE8 en BD. De oorzaak ligt dus duidelijk niet enkel bij IE8.
      Dan kan je twee dingen doen: de oorzaak zoeken of de gevolgen omzeilen.
      Heb je last en je vindt de oorzaak niet, installeer dan toch Firefox, Opera, Chrome, Safari of een andere browser. Desnoods gebruik je die enkel om op BD te surfen....
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Misschien een onnozele vraag maar je gebruikt toch al een andere browser ?
        hoe kan je hier anders steeds berichten blijven posten.

neem toch gewoon firefox of zo, blijkbaar weet niemand de oplosing.
        weet dat dit soms ambetant is, heb ooit eens 3 weken zonder wmp gezeten,
        ze zeiden toen ook gebruik winamp. dit had ik ook niet gedaan maar ja,

firefox is vele beter dan ie.
        en als je dan toch een oplossing wil, mogen we de foutcode dan weten aub.

Groeten Dimitri Van de Velde

Comment

@ Dimitri VdV , mocht je dit topic een beetje gevolgd hebben dan zou je gelezen hebben dat ik noodgedwongen op de laptop moet surfen, daar staat nog IE7 op waarmee ik geen problemen had. Het probleem doet zich voor op de desktop waar ik recent IE8 op gezet heb. Op aanraden van een aantal mensen hier heb ik ook eens Firefox gedownload en uitgetest maar ook deze browser doet het niet met BD
          Zowel bij IE8 als bij Firefox opent de homepage van BD zonder probleem, wanneer ik echter op forum klik laad dit niet op en na korte tijd krijg ik de boodschap dat de pagina niet kan worden weergegeven.
          Het probleem zal dus niet liggen bij IE8 of Firefox maar aan één of andere instelling, vraag is welke ? Ik ben de mensen die tot nu toe al wat raadgevingen gedaan hebben dankbaar maar een definitieve oplossing heb ik echter nog niet, nog iemand een idee ?
          Eric Van Aerschot BD0730BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EVA Bekijk bericht
            nog iemand een idee ?
            Ik zou dan voor BD toch eens Chrome proberen.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Gebruik je een proxy-server? Eens proberen zonder en met.

Anders deze eens bekijken :

Experience the latest Microsoft Windows 11 features. Learn how our latest Windows OS gives you more ways to work, play and create.

Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Pfff, zopas op aanraden toch maar Google Chrome gedownload met deze browser kan voor het eerst sinds een dikke week weer gewoon terug surfen op BD
                Toch zou ik heel graag te weten komen hoe het komt dat dit met IE8 en Firefox niet lukt, ik vind het zeer bizar, ook via de helpsites van MS kom ik er niet uit.
                Voorlopig doe ik het met Chrome maar mocht iemand toch nog uitkomst kunnen bieden hoor ik het graag. Het valt me trouwens op dat er de laatste tijd wel meer mensen zijn met gelijkaardige problemen.

Comment

Wegens eerdere herhaalde mededelingen van andere gebruikers inzake problemen met IE8 heb ik maar besloten om de laatste update hiervan niet te laten doorgaan.
                  Hetgeen goed werkt op PC1 doet het daarom niet op PC2, dus, het zekere maar voor het onzekere genomen.

Comment

Te vroeg victorie gekraaid, ook de zopas gedownloade Google Chrome weigert nu BD te openen, ik ben er nu wel zeker van dat het probleem niet ligt aan de internet browser van welke familie dan ook, maar eerder aan ? HELP AUB, als dit zo doorgaat gooi ik morgen de pc bij de vissen

Comment

Via welke provider werk je?
                      Met of zonder proxy?
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

@ verSeg, Skynet, met of zonder proxy ? misschien een domme vraag maar hoe kom ik dat te weten ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EVA Bekijk bericht
                          met of zonder proxy ? misschien een domme vraag maar hoe kom ik dat te weten ?
                          IE => Extra => internetinstellingen => Verbindingen => LAN-Instellingen => Is daar ergens iets aangevinkt of ingevuld?
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

Download ccleaner eens, is gratis. (http://www.ccleaner.com/download)
                            verwijder alle brol eens die internet op je pc zet.

en heb je soms geen logbestand ?

Comment

Working...
                            X