Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

internet explorer 8 HELP

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• internet explorer 8 HELP

Sinds gisteren heb ik IE 8 gedownload met als gevolg dat alles veel sneller gaat dan voorheen behalve dan bij 1 webpagina ra ra belgiumdigital.com is voor mij niet meer te gebruiken, dit moet ik noodgedwongen schrijven vanop de laptop waar nog de versie IE7 opstaat. Ik heb reeds vanalles geprobeerd om het euvel op te lossen doch zonder enig resultaat. Het rare is dat alle andere sites waar ik kom geen enkel probleem geven alleen BD doet moelijk. Het openen van de homepage lukt wel, dan naar het forum klikken gaat ook wel maar in een volgende stap naar een forumonderdeel loopt het mis, er gebeurt dan gewoon niks meer en na een tijdje krijg ik de boodschap dat de pagina niet beschikbaar is, ik ben compleet radeloos Kan ik de versie IE8 er gewoon terug afgooien en naar IE7 terugkeren zonder probleem want vroeger had ik geen problemen ? of is er gewoon één of andere instelling die moet aangepast worden ?
    Ter info, de getroffen pc draait op XP home edition en is beveiligd met AVG.
    Wie weet hier raad ? Alvast bedankt.
    Last edited by EVA; 23 juni 2009, 17:13.
    Eric Van Aerschot BD0730BE

Re: internet explorer 8 HELP

Ik heb ook pas IE 8 geinstalleerd, en daarmee heb ik geen problemen op het forum.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

Ik werk er hier al mee sinds de eerste dag dat IE8 uitgekomen is en heb nog geen enkele keer problemen gehad om op de BD-site te surfen.
      Zijn er geen andere plug-ins dat je gebruikt dat dit kunnen veroorzaken? Een oude flashplayer bijvoorbeeld?
      Probeer eens Internet Explorer zonder invoegtoepassingen uit te voeren en doe een test.
      Bijna zeker dat de fout bij iets anders ligt dan IE8.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Hier geen problemen met IE8 en belgiumdigital. Alleen de grote foto op de homepagina laadt vrij langzaam...
        BD2465BE - Nikon D70 + D300 + D800 + 14 2.8, 18-70, 20-35 2.8, 35-70 2.8, 80-200 2.8, 28-300VR + SB400 + Metz 58 AF-2 // Lumix LX100

Comment

Hier ook even getest en ook geen probleem.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

hier ook problemen,
            sinds Microsoft de automatische update naar IE8 op m'n laptop erdoor geduwd heeft opent BD slechts 1 op 3 keren foutloos, meestal is na lang opbouwen is de "pagina niet bereikbaar"
            Gek genoeg op m'n oude desktop na dezelfde upgrade geen problemen, beide computers draaien nog op XP, beide met Avira antivirus en dezelfe draadloze verbinding? Ik blijf zoeken maar 't is inderdaad enkel met BD dat dit probleem opduikt.
            'Het leven is een korte-termijnproces met een onvermijdelijke deadline'

Comment

Bij mij geen problemen bij IE 8.
              is het echt de enige site die niet lukt ?
              dat zou echt wel raar zijn. mischien je cash eens legen, heb geen idee.
              als bij mij firefox even niet werkt is dat meestal opgelost na een herstart of
              als ik de cash eens geleegd hebt, internet zet veel op je pc hoor zonder dat je het weet/vraagt

Ach ja, gebruik gewoon firefox !

groeten Dimitri Van de Velde

Comment

@ lucas1711 ben blij te lezen dat ik niet de enige ben met dit probleem, na het lezen van de andere reactie's leek het even of het echt aan mij zou liggen.
                Weet nu echt niemand een oplossing hiervoor ?
                Last edited by EVA; 22 juni 2009, 16:18.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EVA Bekijk bericht
                  Weet nu echt niemand een oplossing hiervoor ?
                  Al geprobeerd wat er in #3 staat? Welk resultaat gaf dit?
                  Zijn er geen andere plug-ins dat je gebruikt dat dit kunnen veroorzaken? Een oude flashplayer bijvoorbeeld?
                  Probeer eens Internet Explorer zonder invoegtoepassingen uit te voeren en doe een test.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Al geprobeerd wat er in #3 staat? Welk resultaat gaf dit?
                    Heb ik al geprobeerd, ook de meest recente Adobe flash 10 gedownload.

Comment

Update: heb net eens de AVG antivirus verwijderd en gekeken wat het resultaat zou zijn, geen verandering in de situatie AVG is nu aan't scannen.
                      Ik vrees een beetje dat de volgende stap IE8 terug verwijderen zal zijn.
                      Vraagje ? kan dit zonder gevolg, ik bedoel als ik IE8 verwijder komt dan automatisch IE7terug in werking ?

Comment

Je kan die IE8 wel verwijderen maar dat is geen oplossing van het probleem, dat is een beetje rond de pot draaien.
                        Nu ja, ik snap wel dat je terug normaal wil kunnen surfen maar vermoedelijk is er toch iets op uw pc dat hier een invloed op heeft.
                        Hopelijk snel een oplossing voor u.
                        Als je op BD surft, heb je dan al eens de compatibele modus ingeschakeld als test?
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

@ verSeg, ja dat heb ik ook al geprobeerd en ook zonder succes Gisteren heb ik IE8 verwijderd en heb achteraf systeemherstel moeten doen om terug op het net te kunnen, direkt daarna leek het te lukken de homepage opende zonder probleem daarna heb ik nog een keer of 3 iets anders kunnen aanklikken en toen was het weer gedaan met BD, met andere site's heb ik geen enkel probleem. Ik wacht nog steeds tot iemand met een mogelijke oplossing komt, intussen tokkel ik noodgedwongen op de laptop.

Comment

Al eens Chrome of Firefox geprobeerd? Ik ben een maand of 2 geleden overgestapt op Chrome en ben daar heel content van maar als je liever bij IE blijft of als het probleem zich ook voordoet met chrome of firefox dan is het natuurlijk geen oplossing. Daarbij is het ook gewoon een manier om het probleem te omzeilen, maar dan weten we nog altijd niet wat nu eigenlijk het probleem is
                            Nicolas

Comment

Tja, Microsoft's wegen zijn ondoorgrondelijk...
                              Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
                              And why do we fall, Bruce?

Comment

Working...
                              X