Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mini Mac of Imac?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mini Mac of Imac?

Ik heb een imac 24" met 2,8GHz en 4GB . Ik ben daar super tevreden over. Hij is suersnel met zowel jpeg, raw en psd bestanden. Niet twijfelen en voor de imac gaan..... Hij is die 700€ extra meer dan waard.

Ik heb vroeger altijd met pc gewerkt en nu sinds een jaar mijn eerste apple........PC komt hier niet meer binnen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stijn.V Bekijk bericht
      Windows XP Home €79
      Windows XP Professional €139
      bron: alternate.be
      bij tones komt vista ook beschikbaar met windows 7 voucher..
      echter is dit enkel een OEM versie, zou ik deze kunnen aanschaffen voor mac?
      ga proberen zonder windows te werken maar mijn PSE 7 NL welke ik een tijdje geleden had aangeschaft zal ik eventueel nog wel moeten gebruiken.
      Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

Comment

OEM-versies zijn bedoeld voor als je zelf een PC bouwt, in principe mag je die dus niet gebruiken om op een Mac te zetten.
        about.me/stijnv

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tommmm Bekijk bericht
          Mijn vrouw heeft een mini ( Mac ) en die is idd niet vlug genoeg als je elfendertig progs tegelijk wil draaien zoals bv Photoshop, Dreamweaver, iPhoto, iMovie, internet, een filmke kijken terwijl aan de rechterkant van je scherm ( 't is toch groot genoeg ) , msn, email, pages enz enz enz, draait allemaal vlot en vooral tegelijk
          Een kat een kat noemen éh ... Het is ook niet de bedoeling om met een lada tegen 230km/u over de autobahn te vlammen!
          nikon D700 + MB-D10| nikkor af-s 24-70 2.8 | 2 X SB-900

Comment

Working...
          X