Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Agressieve verkoop Mobistar

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Agressieve verkoop Mobistar

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny K Bekijk bericht
    Vraag mij maar een ding af zou wel willen dat gratis abbonement bij telenet,
    maar waarom dat enkel proximus een mast heeft hier en de andere twee niet dat begrijp ik niet .
    Zelf all getest met vrienden dat die hier komen en mobistar of base geen ontvangst hier
    Vind dat proximus hier een monopoly heeft en de anderen niet laat meedelen in de klanten hier in deze regio

Heb al meermaals gezegd aan de telenet klantendienst of personen die mij opbellen om mijn abbonement te wijzigen.
    Waarom dat ik hier geen ontvangst heb met hun operator, geen antwoord ze weten het niet
    Dat die anderen dan ook antennes plaatsen, probleem zo opgelost.

Mvg.
    Robert
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Kijk je naar TV dan krijg je om de zoveel minuten ongevraagde reklame waarbij je niet eens de kans krijgt om te zeggen dat het u niet interesseert, je moet gewoon wachten tot het door is alvorens je je programma kan verder kijken.
      Als ik naar TV kijk en er is reclame op die mij niet aanstaat zap ik gewoon weg of neem ik even een plaspauze. En er wordt me ook niet gevraagd waarom ik niet in dat product geloof en ik moet mezelf niet verantwoorden.

PS: ben vandaag naar de supermarkt geweest, er stond er ene van proximus en hij lachtte gewoon vriendelijk zonder me aan te spreken en heb eens terug geknikt. Wel zo hoort het

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
        Dat die anderen dan ook antennes plaatsen, probleem zo opgelost.

Mvg.
        Robert

Maar ik was van gedacht dat ze alle drie op een en dezelfde mast moeten omwille van geen wilde masten te plaatsen
        Zal dus blijkbaar niet waar zijn dan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny K Bekijk bericht
          Maar ik was van gedacht dat ze alle drie op een en dezelfde mast moeten omwille van geen wilde masten te plaatsen
          Zal dus blijkbaar niet waar zijn dan
          Ik heb dan ook gezegd antennes en niet mast.

Mvg.
          Robert
          Mvg.
          Robert
          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
            Heb jij nog een vaste lijn Verseg ? Indien niet klopt je zin hierboven niet helemaal, want al ik je dan zou willen bellen moet ik noodgedwongen een duur GSM gesprek voeren.
            Ik heb een GSM en mijn vrouw heeft een GSM maar bijna niemand heeft dit nummer omdat we dit zoveel mogelijk tot onszelf willen beperken. Mensen die het absoluut vragen krijgen dat wel. Voor de rest kan iedereen ons bellen op ons vast nummer, enfin mensen die ons kennen want het is een geheim nummer.
            Verder kan iedereen mij eens gratis mailen en op vraag bel ik de mensen wel op, natuurlijk bij voorkeur op een vast nummer omdat mij dit ook niets kost met de Freephone 24.
            Tevreden?
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
              Als ik naar TV kijk en er is reclame op die mij niet aanstaat zap ik gewoon weg of neem ik even een plaspauze. En er wordt me ook niet gevraagd waarom ik niet in dat product geloof en ik moet mezelf niet verantwoorden.
              Je moet je programma wel onderbreken en even wegzappen om het niet te zien, in de winkel kun je eveneens je hoofd omdraaien om die mensen niet te bekijken.
              Bellen ze op uw GSM, dan neem je niet op als je het nummer niet kent, telefoon idem.
              Wat is het verschil met TV? Je kan het negeren of er op ingaan ... de keuze ligt bij u.
              PS: ben vandaag naar de supermarkt geweest, er stond er ene van proximus en hij lachtte gewoon vriendelijk zonder me aan te spreken en heb eens terug geknikt. Wel zo hoort het
              Eigenlijk hoort het zo niet, die heeft zijn job niet gedaan, tenzij hij u ondertussen al kent en weet dat je hem wandelen stuurt.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Ik heb een GSM en mijn vrouw heeft een GSM maar bijna niemand heeft dit nummer omdat we dit zoveel mogelijk tot onszelf willen beperken. Mensen die het absoluut vragen krijgen dat wel. Voor de rest kan iedereen ons bellen op ons vast nummer, enfin mensen die ons kennen want het is een geheim nummer.
                Verder kan iedereen mij eens gratis mailen en op vraag bel ik de mensen wel op, natuurlijk bij voorkeur op een vast nummer omdat mij dit ook niets kost met de Freephone 24.
                Tevreden?
                Vrijwel zelfde situatie hier.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

De generatiekloof wordt ook hier duidelijk...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cubalistic Bekijk bericht
                    De generatiekloof wordt ook hier duidelijk...
                    Verklaar je nader.....
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                      Verklaar je nader.....
                      Ben ook curieus ...

Bijna elke kleine heeft een gsm ...
                      Bijna elke bompa heeft een gsm ...

Enige verschil ... den bompa zal niet zo snel sms-en en toch ietwat bewuster bellen.
                      Voor de rest zie ik niet veel verschil.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Als ze op je afkomen in een winkel is er een makkelijk zinnetje dat hun meteen doet weggaan..."neen dank u, ik heb al een abonnement via mijn werk en heb dus geen interesse tenzij jullie nog beter kunnen dan gratis?" Werkt altijd en voor mij is het niet liegen :-)

Het is normaal dat ze op lange termijn geld willen slagen uit een ander abonnement, het zijn tenslotte bedrijven en die moeten winst maken. Anders is het een VZW...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
                          Het probleem is dat alle zenders simultaan reclame uitzenden, dus je zapt van de ene reklame naar de andere.
                          Het is echt vervelend om 20x op een avond dezelfde uitleg te horen van dezelfde dames met hetzelfde probleem: "een opgeblazen gevoel"
                          Wat scheelt er toch met de hedendaagse vrouw??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fromdad Bekijk bericht
                            Wat scheelt er toch met de hedendaagse vrouw??
                            Hetzelfde als met de voorgaande en volgende generatie.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Ik haat die telefoons ook zo, maar ik heb een simpel antwoord: Als ze me nog lang willen houden als 'goede klant' bellen ze me best niet meer op...
                              Volgens mij ben je bij Base het beste als je heel weinig belt. Ik heb heel lang een kaart gehad van Base (ook een jaar geldig) en nu hebben ze zelfs een 'abonnement' zonder extra kosten (en toch redelijk scherpe prijzen).

Ook voor de TV reclame is er een oplossing. Tegenwoordig neem ik het meeste eerst op op HD, en begin een half uur later te kijken (vanop HD moet je niet wachten tot het gedaan is om al het begin te kunnen bekijken). Dan kan ik de reclames snel doorspoelen en is de film/serie ongeveer op dezelfde tijd gedaan.
                              Groetjes,
                              FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                              * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Comment

Working...
                              X