Hoi,
normaal start ik geen discusies in Chit-Chat maar voor een keer maak ik graag een uitzondering.
Wat me de laatste tijd men voeten uithangt is dat Mobistar mij om het half jaar opbelt om te vragen of ik geen abonnement wil. Wat ik dus duidelijk niet wil omdat ik nog geen 5,00 EUR op een maand opbel met een herlaadkaart.
In het begin is de dame altijd vriendelijk, maar dan komt het. Als je nu lid wordt dan krijg je dit en dat en dat... ah ja ze bedanken je eerst nog omdat je jarenlang klant bent.
Telkens blijven ze mij opbellen, mijn moeder trouwens ook (die belt even weinig als ik). Uiteindelijk heeft 1 dame mij gevraagd of ik in de toekomst nog opgebeld wil worden. Ik heb dus NEEN gezegd en hoop dat dit zo blijft. Bij mijn moeder hebben ze dit nog niet gevraagd en die heeft elk half jaar van jan. Dit keer weer, in het begin zijn ze vriendelijk maar naar het einde willen ze persé weten waarom je geen abo wil. Moet men zich tegenwoordig verantwoorden is mijn vraag dan?
Gaat Mobistar mijn rekening betalen als ze me opbellen als ik in het buitenland zit?
Iets anders: ik ga naar de supermarkt en ja wie staat daar: MOBISTAR.
Twee jonge verkopers, een dame en een heer. Ze vroegen me opdringerig of ik een abonnement had en vroegen hoeveel sms-kes ik stuurde op een week. Ik zei een stuk of 1-2. En hoeveel keer ik bel op een week. Dat is hoogstens 1 keer per maand (ik weet het het is weinig en ben een uitzondering van ne jonge mens). Toen hoorde ik de dame "zot" zeggen toen ze hoorde wat ik zei.
Die kerel kwam ook overdreven arrogant over. Ik wou naar zijn naamsplaatje zien maar dat was maar half leesbaar omdat zijn vest erover hangde. Hij vroeg me ook direct waarom ik naar zijn naamsbordje staarde.
Ik hoor jullie nu al zeggen: waarom ga je niet op een ander? Wel in de week kwam ik weer in mijn favo suppermarkt en wie stond daar: de paarse mannekes den Proximus.
De dame ik questie vroeg of ik niet wilde 'krabben'. Het was zogezegd 'gratis' (zoals de bussen in de Limburg). Wel ik hoef das NIET. Ik geloof niet in zulke zaken en ben dan maar verder gegaan zonder te praten want dat levert toch enkel frustraties op. Ik hoorde haar weer iets luidop zeggen, iets in den aard van "zeg jom, kzal kik wel krabben zelle". Dus hiermee wil ik zeggen, op een ander is het niet beter.
Ongelooflijk, ik kom op de vrijdagmarkt onlangs, wie staat daar: weeral diezelfde verkoper van MOBISTAR. Maar hij kende me niet meer. Ik vroeg: "en veel abonementen verkocht"? Hij grijnsde met een enorm voldaan gevoel en zei me: 'het is niet slecht geweest'.
Maar wanneer krijg ik nu eindelijk mijn gratis belwaarde of mijn gratis sms-jes zonder dat ik iets moet tekenen of moet krabben om te winnen. Wanneer staan die gasten van Mobistar voor mijn deur of in de winkel briefkes van 5 Euro uit te delen, ik zal heus wel belwaarde kopen hoor, ze mogen er komen bijstaan. (even serieus nu, dat gaan ze natuurlijk niet doen).
Ik wil maar zeggen: HET DRAAIT ALLEMAAL OM GELD
Als ik een abonement koop (het goedkoopste is 5 Euro per maand) en ik bel normaal gezien maar 4,50 Euro op per maand, wel dan ben ik die 50 cent wel kwijt. Ik neem die mee naar de volgende maand als ik het goed begrepen heb, maar er gaat wel 5 Euro van mijn rekening. Ik hoor u al zeggen 'zeveraar om die 50 cent' maar nu komt het: als ik denk dat ik nog 3 euro te goed heb en ik bel naar mijn vriend en denk ik heb toch nog belwaarde genoeg en uiteindelijk blijkt dat ik voor 6 euro heb opgebeld, dan wordt dat me de volgende keer wel aangerekend! En dat zeggen onze MOBISTAR verkopers niet. Of zijn dat freelancers die aan 4.00 Euro per uur werken en betaald worden per abonement dat ze de 'mensen' aansmeren?
Wel nu ben ik eens benieuwd naar jullie reactie. Gelieve het netjes te houden en niet beginnen te schelden of kleinerend te doen want dit is nu eenmaal mijn ergernis en mijn visie op de dingen.
normaal start ik geen discusies in Chit-Chat maar voor een keer maak ik graag een uitzondering.
Wat me de laatste tijd men voeten uithangt is dat Mobistar mij om het half jaar opbelt om te vragen of ik geen abonnement wil. Wat ik dus duidelijk niet wil omdat ik nog geen 5,00 EUR op een maand opbel met een herlaadkaart.
In het begin is de dame altijd vriendelijk, maar dan komt het. Als je nu lid wordt dan krijg je dit en dat en dat... ah ja ze bedanken je eerst nog omdat je jarenlang klant bent.
Telkens blijven ze mij opbellen, mijn moeder trouwens ook (die belt even weinig als ik). Uiteindelijk heeft 1 dame mij gevraagd of ik in de toekomst nog opgebeld wil worden. Ik heb dus NEEN gezegd en hoop dat dit zo blijft. Bij mijn moeder hebben ze dit nog niet gevraagd en die heeft elk half jaar van jan. Dit keer weer, in het begin zijn ze vriendelijk maar naar het einde willen ze persé weten waarom je geen abo wil. Moet men zich tegenwoordig verantwoorden is mijn vraag dan?
Gaat Mobistar mijn rekening betalen als ze me opbellen als ik in het buitenland zit?
Iets anders: ik ga naar de supermarkt en ja wie staat daar: MOBISTAR.
Twee jonge verkopers, een dame en een heer. Ze vroegen me opdringerig of ik een abonnement had en vroegen hoeveel sms-kes ik stuurde op een week. Ik zei een stuk of 1-2. En hoeveel keer ik bel op een week. Dat is hoogstens 1 keer per maand (ik weet het het is weinig en ben een uitzondering van ne jonge mens). Toen hoorde ik de dame "zot" zeggen toen ze hoorde wat ik zei.
Die kerel kwam ook overdreven arrogant over. Ik wou naar zijn naamsplaatje zien maar dat was maar half leesbaar omdat zijn vest erover hangde. Hij vroeg me ook direct waarom ik naar zijn naamsbordje staarde.
Ik hoor jullie nu al zeggen: waarom ga je niet op een ander? Wel in de week kwam ik weer in mijn favo suppermarkt en wie stond daar: de paarse mannekes den Proximus.
De dame ik questie vroeg of ik niet wilde 'krabben'. Het was zogezegd 'gratis' (zoals de bussen in de Limburg). Wel ik hoef das NIET. Ik geloof niet in zulke zaken en ben dan maar verder gegaan zonder te praten want dat levert toch enkel frustraties op. Ik hoorde haar weer iets luidop zeggen, iets in den aard van "zeg jom, kzal kik wel krabben zelle". Dus hiermee wil ik zeggen, op een ander is het niet beter.
Ongelooflijk, ik kom op de vrijdagmarkt onlangs, wie staat daar: weeral diezelfde verkoper van MOBISTAR. Maar hij kende me niet meer. Ik vroeg: "en veel abonementen verkocht"? Hij grijnsde met een enorm voldaan gevoel en zei me: 'het is niet slecht geweest'.
Maar wanneer krijg ik nu eindelijk mijn gratis belwaarde of mijn gratis sms-jes zonder dat ik iets moet tekenen of moet krabben om te winnen. Wanneer staan die gasten van Mobistar voor mijn deur of in de winkel briefkes van 5 Euro uit te delen, ik zal heus wel belwaarde kopen hoor, ze mogen er komen bijstaan. (even serieus nu, dat gaan ze natuurlijk niet doen).
Ik wil maar zeggen: HET DRAAIT ALLEMAAL OM GELD
Als ik een abonement koop (het goedkoopste is 5 Euro per maand) en ik bel normaal gezien maar 4,50 Euro op per maand, wel dan ben ik die 50 cent wel kwijt. Ik neem die mee naar de volgende maand als ik het goed begrepen heb, maar er gaat wel 5 Euro van mijn rekening. Ik hoor u al zeggen 'zeveraar om die 50 cent' maar nu komt het: als ik denk dat ik nog 3 euro te goed heb en ik bel naar mijn vriend en denk ik heb toch nog belwaarde genoeg en uiteindelijk blijkt dat ik voor 6 euro heb opgebeld, dan wordt dat me de volgende keer wel aangerekend! En dat zeggen onze MOBISTAR verkopers niet. Of zijn dat freelancers die aan 4.00 Euro per uur werken en betaald worden per abonement dat ze de 'mensen' aansmeren?
Wel nu ben ik eens benieuwd naar jullie reactie. Gelieve het netjes te houden en niet beginnen te schelden of kleinerend te doen want dit is nu eenmaal mijn ergernis en mijn visie op de dingen.
Comment