Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tommeke, vervolg

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: tommeke, vervolg

Oorspronkelijk geplaatst door krisdg Bekijk bericht
    waarom nu niet geloven wat ze zeggen? Dit keer komt het van 2 labo's.
    Van selectief geloof gesproken.....

Oordelen en veroordelen is zo makkelijk.
    Correctie : het komt van de krant.

PaulM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door canonex Bekijk bericht
      Al de Belgische motards die jaarlijks meerijden voor de TV en fotografen.

Die mannen rijden pas iets af en voor deze mannen heb ik nog het meeste respect

Mvg

Steven
      Dat klopt natuurlijk.

Maar van tijd halen ze toch ook "stom toeren" uit he Steven.
      Last edited by theokus; 18 juni 2009, 15:52.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Al de vorige vaststellingen waren dus door amateurs (onbevoegden) ... ik zou ze aanklagen.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

wellicht heeft hij redbull gedronken. http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...nland/1.545585
          "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

Comment

De kogel is door de kerk, hij mag toch niet mee
            Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
            www.cromagnonman.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
              Maar nee, liever breken ze hier onze enige vedet die we nog hebben gewoon af.
              Wie zal er volgens jullie, buiten Tom, iets gaan presteren in de Tour ?
              Waarom zouden onze andere renners geen kans maken op een ritzege?
              Gilbert heeft in de giro toch ook een rit gewonnen?
              Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                Juist ja en ik moest nu direct aan Hoste denken...
                Maar ik vermoed wel dat die enkel aan de Cola zit en niks anders....
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                  Ah ja, Gilbert, ne Waal is ook ne Belg, was ik vergeten.
                  Maar mag die wel starten want de ganse ploeg zal voor "sukkel" Eveans moeten rijden?

Hoste mag ook niet starten en hoeveel jaar is het al geleden dat die nog eens een koerske heeft gewonnen?

Nee mannekes, serieus, wie buiten Boonen is in België momenteel waard om onze steun te krijgen na iets bewezen te hebben?
                  Laten we allemaal achter Boonen staan want in het wielrennen kan hij nog iets betekenen voor België want in de andere sporttakken is België gewoon een land van losers.
                  Sinds Kim Clijsters, Justine Henin, Kim Gevaert en Tia Hellebaut zijn gestopt is het toch maar droevig gesteld. Voetbal een nul op nationaal en internationaal vlak.
                  Atletiek, tennis, Motorcross, enz.... niks meer in België.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Juist ja en ik moest nu direct aan Hoste denken...
                    Maar ik vermoed wel dat die enkel aan de Cola zit en niks anders....
                    Met alle respect voor Hoste, maar winnen en Hoste, is dit geen contradictio in terminis?

Mvg.
                    Robert
                    Mvg.
                    Robert
                    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                      Met alle respect voor Hoste, maar winnen en Hoste, is dit geen contradictio in terminis?

Mvg.
                      Robert
                      Natuurlijk Robert.
                      En zolang die van de "snoepjes" afblijft zal zijn niveau niet stijgen....
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Ah ja, Gilbert, ne Waal is ook ne Belg, was ik vergeten.
                        Maar mag die wel starten want de ganse ploeg zal voor "sukkel" Eveans moeten rijden?

Hoste mag ook niet starten en hoeveel jaar is het al geleden dat die nog eens een koerske heeft gewonnen?

Nee mannekes, serieus, wie buiten Boonen is in België momenteel waard om onze steun te krijgen na iets bewezen te hebben?
                        Laten we allemaal achter Boonen staan want in het wielrennen kan hij nog iets betekenen voor België want in de andere sporttakken is België gewoon een land van losers.
                        Sinds Kim Clijsters, Justine Henin, Kim Gevaert en Tia Hellebaut zijn gestopt is het toch maar droevig gesteld. Voetbal een nul op nationaal en internationaal vlak.
                        Atletiek, tennis, Motorcross, enz.... niks meer in België
                        .
                        Dat moet niet he Willy.
                        En Clijsters is terug bezig met sporten.

Een probleem is België.
                        Alles is hier verdeeld in twee grote stukken: een Vlaams en een Waals.
                        Te veel bonden, te veel besturen, te veel mensen die zichzelf in stand houden en
                        vooral dat laatste staat dus helemaal boven in hun agenda.
                        Er wordt te weinig aan sport gedacht en er zijn steeds weer onderlinge verschillen.
                        (en geschillen)
                        Ik wil maar zeggen dat hier de totale som die besteed kan worden aan sport voor
                        de helft aan "Vlaamse sport" toekomt.
                        Kijk maar eens naar Nederland: alles onder één dak en Oranje boven.

Ik heb het ook (en liever) over de sport in het algemeen.
                        En al onze kinderen sporten veel te weinig, ze bewegen zelfs te weinig.
                        Dat is al lang bezig.... dus een eventuele voorbeeldfunctie van een sporter imho
                        is gewoonweg belachelijk
                        Als dat zo verder gaat en vergeef me de uitdrukking, dan is men inderdaad bezig
                        met losers te kweken die iets kunnen betekenen in de sport.
                        Maar nogmaals ik vind dit laatste echt niet zo belangrijk.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Atletiek, tennis, Motorcross, enz.... niks meer in België.
                          Please, dringend je sportkennis eens opkrikken voor je zo'n dingen schrijft.

Op HET koninginnenummer van de USA (400m) halen twee Belgen de universitaire finale en wint één van de twee die finale in een wereldtijd. (ik bedoel hier de broers Borlée, waarschijnlijk nobele onbekenden voor u ?)
                          Kim Clijsters is ook terug in aantocht.
                          Ik volg motorcross slechts op afstand, maar ik dacht toch dat we ook daar nog een eersterangsrol spelen ?
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

De tourorganisator heeft gelijk van junkies te weren. Het imago van de tour staat op het spel. Aanvechting van deze beslissing door tommekes ploeg is zuiver om financiele redenen. Dit stinkt naar geld... Heeft niks meer met sportiviteit te maken.
                            BD2465BE - Nikon D70 + D300 + D800 + 14 2.8, 18-70, 20-35 2.8, 35-70 2.8, 80-200 2.8, 28-300VR + SB400 + Metz 58 AF-2 // Lumix LX100

Comment

hey,

tuurlijk stinkt het naar geld. Tom wordt beroofd van zijn inkomsten die hij zou kunnen verdien in de Tour.

en jokke, zelf nog nooit iets gedaan dat de baas niet weet.
                              Bvb effe een 5 minuutjes niks doen op het werk????
                              Zo ja, dit kost uw baas ook een pak geld hoor !!!!
                              Zo ja, wel dan moet gij ook uw C4 krijgen. Want ge houdt u ook niet aan het arbeidsreglement van de firma !!!!

Kriss
                              www.kris-sinnaeve.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Krisss Bekijk bericht
                                hey,

tuurlijk stinkt het naar geld. Tom wordt beroofd van zijn inkomsten die hij zou kunnen verdien in de Tour.

en jokke, zelf nog nooit iets gedaan dat de baas niet weet.
                                Bvb effe een 5 minuutjes niks doen op het werk????
                                Zo ja, dit kost uw baas ook een pak geld hoor !!!!
                                Zo ja, wel dan moet gij ook uw C4 krijgen. Want ge houdt u ook niet aan het arbeidsreglement van de firma !!!!

Kriss
                                Even appelen met appelen vergelijken :
                                als je gedrogeerd gaat werken, kan je inderdaad je C4 verwachten....
                                BD2465BE - Nikon D70 + D300 + D800 + 14 2.8, 18-70, 20-35 2.8, 35-70 2.8, 80-200 2.8, 28-300VR + SB400 + Metz 58 AF-2 // Lumix LX100

Comment

Working...
                                X