Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tommeke, vervolg

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• tommeke, vervolg

en nu de uitleg hier eens volgen

Re: tommeke, vervolg

Allee hier zijn we met een vervolg
    Daar was ik een beetje op aan het wachten op die tegen expertise.
    Zo zie je maar dat je als je in contact komt met iemand die drugs gebruikt ook in problemen kan komen.
    En daar kan ik wel van meespreken maar geen drugs ,medicijnen.
    Dat verhaal zeg ik wel op pm als je wil maar niet openbaar

Vind ook dat ie moet rijden in de Tour, is een drug geen doping he
    En als ik vroeger zat of goed gedronken had wist ik ook niet meer waar ik was of deed

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny K Bekijk bericht
      Allee hier zijn we met een vervolg
      ...........en zo probeert hij de dans weer te ontspringen ! (nu weer wachten op het volgende hoofdstuk van deze klucht)
      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

je denkt toch niet dat die 2 profs die die haarstalen hebben onderzocht, dat die twee hun jobke op het spel zetten om een renner vrij te pleiten.
        Alléz zo kortzichtig kun je toch niet zijn.

Greetzzz

Krisss
        www.kris-sinnaeve.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
          ...........en zo probeert hij de dans weer te ontspringen ! (nu weer wachten op het volgende hoofdstuk van deze klucht)
          waarom nu niet geloven wat ze zeggen? Dit keer komt het van 2 labo's.
          Van selectief geloof gesproken.....

Oordelen en veroordelen is zo makkelijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Krisss Bekijk bericht
            je denkt toch niet dat die 2 profs die die haarstalen hebben onderzocht, dat die twee hun jobke op het spel zetten om een renner vrij te pleiten.
            Alléz zo kortzichtig kun je toch niet zijn.

Greetzzz

Krisss
            2 profs ? Zijn er dan details bekent omtrent wie de testen deed ?
            Gurdy

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gurdy Bekijk bericht
              2 profs ? Zijn er dan details bekent omtrent wie de testen deed ?
              Maar natuurlijk zijn die bekend: Professor Gobelijn en Professor Barabas
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht

Woehahahahahaha en Tommeke die word gespeeld door Filberke zeker
                Alhoewel hij een beetje weg heeft van Flip, hij praat toch zo graag en kan ook niet tegen drank

Dat hij het maar eens bewijst op de weg nu ze inplaats van uit te leggen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                  Schitterend Theo !
                  Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

ach.....voorlopig lacht ie iedereen uit hè, gewoon lekker blijven fietsen en een (hoop) centjes verdienen.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

ja de namen zijn bekend gemaakt van de profs.

de Leuvense professor Jan Tytgat

De één is zelfs verbonden aan het anti-dopingsagentschap in Straatsburg: Franse toxicoloog Pascal Kintz.

Maarja diegene die een pik hebben op Tom, gaan we nooit kunnen overtuigen van zijn black-out, of is hij flikt ????? Wie zal het zeggen??
                      Een tikkeltje jaloezie misschien ???

Ach ja, wat baat kaars en bril........... als de uil niet zien wil.

enne Bouk, ja veel centen verdienen. Daar doen we het allemaal voor hé. Spring gerust ook op zo'n koersfietske, wordt ook lekker beroepsrenner. De pakken euroos gaan binnen stromen.

Greetzz
                      www.kris-sinnaeve.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Krisss Bekijk bericht
                        ja de namen zijn bekend gemaakt van de profs.

de Leuvense professor Jan Tytgat

De één is zelfs verbonden aan het anti-dopingsagentschap in Straatsburg: Franse toxicoloog Pascal Kintz.

Maarja diegene die een pik hebben op Tom, gaan we nooit kunnen overtuigen van zijn black-out, of is hij flikt ????? Wie zal het zeggen??
                        Een tikkeltje jaloezie misschien ???

Ach ja, wat baat kaars en bril........... als de uil niet zien wil.

enne Bouk, ja veel centen verdienen. Daar doen we het allemaal voor hé. Spring gerust ook op zo'n koersfietske, wordt ook lekker beroepsrenner. De pakken euroos gaan binnen stromen.

Greetzz
                        Ach Kris, weet ge, ik ben helemaal niet jaloers, echt niet.
                        Ik zie graag koers en binnenkort begint de Tour weer.
                        En dan kijk héél graag naar de avondeditie met Mart Smeets op de NOS.

De koers zit nog vol met doping... en ik houd mijn hart vast als het weer zover is.
                        Ik ben dan de eerste die zich ergert maar het ook weer heel spijtig vind.
                        Er waren die excuses: alleen de ouderen zouden "pakken" en de jongeren hadden
                        hun les geleerd. Niks is minder waar he Kris.

Vandaag spreekt een krant over een "ferm wit konijn" dat Lefèvre uit zijn hoed haalt.
                        Hij mag dat hoor, niks op tegen en ik zou er ook alles aan doen om zaken recht te
                        trekken als dat nodig moest zijn, dat is een goed recht.
                        En wat lezen we nog vandaag: de heren Professoren hebben dus niet gezegd wat ze zouden gezegd hebben.... gisteren.

Het is ook een goed recht dat iedereen berecht werd, veroordeelt werd en zijn straf uitdeed niet?
                        Ik kan er absoluut niet tegen dat rechten nogal verschillen naargelang wie of wat je bent...
                        en dat heeft niks met het wielrenner zelf te maken maar wel met het vele geld.
                        Last edited by theokus; 18 juni 2009, 10:20.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Wat is Tom toch een belangrijk persoon !
                          Als ge ziet wie hier allemaal weer zijn zegje wil doen en als we zien hoe graag toch een vlaming zijn eigen vedetten afbreekt. Zielig !
                          Als we dat met Spanje vergelijken : ze weten al jaren dat Valverde schuldig is maar ze houden hem nog steeds de hand boven het hoofd.
                          Als we zien wat Cancellara dezer dagen weeral presteert nadat hij maanden niet meekon. Is dat normaal volgens jullie ?
                          Maar nee, liever breken ze hier onze enige vedet die we nog hebben gewoon af.
                          Wie zal er volgens jullie, buiten Tom, iets gaan presteren in de Tour ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
                            Al de Belgische motards die jaarlijks meerijden voor de TV en fotografen.

Die mannen rijden pas iets af en voor deze mannen heb ik nog het meeste respect

Mvg

Steven
                            1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
                              Wat is Tom toch een belangrijk persoon !
                              Als ge ziet wie hier allemaal weer zijn zegje wil doen en als we zien hoe graag toch een vlaming zijn eigen vedetten afbreekt. Zielig !
                              Als we dat met Spanje vergelijken : ze weten al jaren dat Valverde schuldig is maar ze houden hem nog steeds de hand boven het hoofd.
                              Als we zien wat Cancellara dezer dagen weeral presteert nadat hij maanden niet meekon. Is dat normaal volgens jullie ?
                              Willy jong, dat kan me echt niet veel schelen hoor.
                              Ik zie graag de landschappen in de Tour bijvoorbeeld, de commentaren hoor ik graag,
                              het hele gebeuren dat een paar weken duurt en natuurlijk het met spanning
                              uitkijken naar de eerste dopingzondaar.

De Giro van dit jaar vond ik bijzonder mooi: prachtige beelden gezien.
                              De ronde zelf kende ook een zeker spanning.

De vlakke ritten in de Tour zullen weer niet veel voorstellen als het op wielrennen aankomt.
                              Op max. 30 km van de meet gaan ze de koers controleren en de spurters zullen de rest doen (als ze niet vallen of andere pech krijgen).
                              Of af en toe een paar "vluchters" die niet veel voorstellen en enkel op tv willen komen.

De bergritten zullen wel (en weer) interessant worden.

Een ploegentijdrit vind ik saai evenals de individuele tijdritten.

Och ja, ik vergat nog onze vriend Steegmans, die wil niet "tekenen".
                              Het inleveren van 5 jaren salaris vind die niet kunnen als hij betrapt zou worden op doping. Dat is voor mij reeds bekennen van schuld zonder ne meter gereden te hebben.
                              Ik denk niet dat we hem in de Tour gaan zien.
                              Hij had beter bij Lefèvre gebleven.
                              Maar ja Gert lijkt me eerder ne ezel in een leeuwenvel
                              (z'n oren hebben hem al verraden...)
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Working...
                              X